Das lief van je. Ik hoop het ook maar denk van niet. Ik merk het over een dag of 2 wel. Al heb ik zelf het idee dat mijn cyclus een dag of 2 langer zal zijn deze maand. Mijn ha zei iig dat tussen ei en ongie altijd 14 dagen zit.
Heej meiden Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Mijn moeder is nog steeds bij mijn opa en oma. Heb ze nog niet gebeld. Gister kreeg ik wel een sms van mijn opa, dat het 's nachts en 's ochtends erg hectisch was geweest maar dat het daarna wat rustiger was. Vind het echt naar dat mijn moeder zo is . Zo ken ik haar helemaal niet. Paar dagen geleden was ze nog hier en was er niks aan de hand . @Anja van harte gefeliciteerd met je zoon Tim! Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad! Geniet ervan!
Aah mooie echo sucre en je buikje begint echt mooi rond te worden ! Sucre, lente kriebels gaan goed Heb hem nu al een week niet gezien Maar ik ga vrijdag naar hem toe. Cinneltje, dat is mooi dat jullie genoeg informatie hebben Dayenne, ik blijf echt duimen dat het snel beter gaat met je moeder hoor!
Even een buddynieuws berichtje. Anja maakt het goed. Tim ligt nu lekker te slapen. Ze is gistermorgen rond 10 uur begonnen. En vamorgen is Tim dus geboren. Tim is in het ziekenhuis geboren.
Anja+vriend gefeliciteerd met jullie zoontje TIM!!! Hier nog geen ongi ofzo, ben het wachten zat eigenlijk :x Heb nu trouwens eindelijk doorverwijzing voor internist van de huisarts gekregen! Mannetje+ik gaan zaterdag naar een welnessresort toe, en op ons 1jarig huwelijksjubileum naar de efteling + eftelinghotel. Wel een rib uit me lijf, maar ja, belastingteruggave heeft het betaald @ Sucre mooie buik!
Bedankt voor jullie complimentjes, ben ook zo blij met mijn buik. Eindelijk is ie strak. Moet er nog maar even van genieten, nog een paar maanden en dan is dat strakke vast erg ver te zoeken. Desiree, wat een heerlijk vooruitzicht! Ga er lekker van genieten. Ikdus, owh, als je elkaar een week niet ziet, ga je extra naar elkaar verlangen he. Jij ook genieten he, want het verliefd zijn is zo heerlijk!
Ik had net mn moeder aan de telefoon. Over de uitslag van de scan van mn vader. Zijn hersenen zien er afwijkend uit, atrofisch. Geen tumoren, geen infarcten. Het beeld past bij Alzheimer, maar er is nog geen definitieve diagnose, omdat de uitslagen van de andere onderzoeken nog binnen moeten komen. Mijn moeder is ineens heel erg positief. Ik zei, maar mam, dit is een afwijkend beeld, dit hoort niet bij een gezonde man van 55. Ja maar. Zucht... Ik word er weer een beetje moedeloos van. Ik snap dat er nog meer uitslagen moeten komen, maar dit ziet er niet goed uit, hoe je het ook went of keert.
Og jeetje Sucre, das slecht nieuws. Je weet me te vinden als je me nodig hebt. Voor nu een dikke knuffel.
Sucre wat naar van je vader zeg . Hoop toch dat t niets ernstigs en ook geen alzheimer.. Dikke knuffel! En ja verlangt wel meer na elkaar maar 2 weken gaan me tever haha, hierna word t weer 3 weken voor ik tijd heb maarja.. Ik geniet lekker van me verliefdheid..