Hee Dayenne, hoe gaat het nu met jou? Hoe gaat het met je moeder? Knuf! Hier gaat het wel.. we beginnen langzaam te beseffen wat alzheimer allemaal kan betekenen op zo'n jonge leeftijd. Maar morgen gaan we lekker met vakantie en we hebben er enorm veel zin in. Ook zagen we op het weerbericht dat de zon er waarschijnlijk de hele week zal schijnen, dus ik kom vast met een zwangerschapsmasker terug!
Hey dames. bedankt voor alle felicitatie's. Met Tim gaat alles oke. Ik ben wel gestopt met bv omdat het niet lukte. Maar hij is een tevreden mannetje. Steef en ik zijn helemaal in de wolken van hem. Op mijn hyves staan al foto's. ik zal van de week even uitgebreid een verhaaltje neerzetten hier met foto's natuurlijk. xxx
Anja, wat een prachtig ventje hebben jullie zeg! Alleen maar mooie mannen hier, eerst Lars, toen Jesse en nu Tim. En we hebben al 2 mooie meiden, Tiara en Naomi. Statistisch gezien moet ik dus ook een prinsesje in mijn buik hebben he. Zonet bij de fysio geweest, heb een bekkenband gekregen.
Heej meiden @Anja prachtig kereltje! Kan me voorstellen dat jullie helemaal in de wolken bent . @Sucre, het gaat alweer wat beter hier gelukkig. Mijn moeder heeft eindelijk een huis gekregen, 13 maart krijgt ze de sleutel. Voorlopig gaat het dus weer wat beter met haar (ze heeft nu iets om naar uit te kijken, tijdelijk dan). Gut zeg wat erg van je vader . Geniet maar lekker van je vakantie, heb je verdiend! Hier gaat het redelijk...Naomi is erg onrustig de laatste dagen. Heeft veel last van krampjes en is dan helemaal overstuur . Ik kan haar ook niet neerleggen, ze wilt alleen maar op de arm. Als ze geen krampjes heeft, doet ze het geweldig. En......ze heeft gister voor het eerst écht gelachen! Naar mijn moeder . Echt super lief. Het waren duidelijk geen stuipjes, ze keek mijn moeder recht aan en begon toen te lachen met haar mondje helemaal open. Zó schattig . Ze maakt nu al echt contact. Gister ook naar Alex en mij. Als ik aan kom gelopen dan draait ze haar hoofd naar mij toe en kijkt mij recht in de ogen aan. Als Alex haar dan weer roept dan draait ze haar hoofd naar Alex. Tis zo'n knap kind! Ben helemaal verliefd .
Dayenne, wat fijn dat het weer iets beter gaat met je moeder. Vervelend van de krampjes, maar gelukkig maakt naomi je helemaal blij en trots met haar glimlach!
hey meiden ik kom wel nog eens kijken dan is het hier terug wat drukker hoe is het met iedereen bij mij heel goed je ziet al een buikje leuk he zal morgen mijn eerste buikfoto in mijn album proberen zetten x
Goedenavond allemaal. Wat is het rustig hier tegenwoordig. Yenne, hoe is t nu met mam? Sucre, fijne vakantie. Kijk je wel uit? Kitty, ik ben benieuwd naar je buikfoto. Desiree, dikke knuffel voor jou meid. *HUGGIE* Ik las je onderschrift. Wil de donor niet meer? Cinn, hoe ist nu met je? Dees, helemaal met je eens meid...zo kan t niet...Veel te rustig hier. Shady, wat ben jij rustig tegenwoordig. Ook een knuffel nodig. Dat mag....*HUGGIE* Hier, Knap beroerd. Doen 's nachts haast geen oog meer dicht. Lars is echt de hele nacht wakker bijna. Hij slaapt van 22.00 tot 1. Daarna haast niet meer. Kunnen jullie nu wel nagaan hoe wij ons voelen. En dan hebben we weer een werkweek voor de boeg. Ik hoop maar zo dat het snel weer over is, en dat meneer weer fatsoenlijk een hele nacht slaapt.
Nou ja het loopt hier niet zo lekker ff.. relatieproblemen.. en ik voel me constant niet goed.. ze denken aan MS, mag binnenkort eindelijk naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Klote allemaal dus. In verband daarmee hebben we het even uitgesteld.
Og jeetje meid. Dat is schrikken zeg. Maar hoezo ms? wat wijst daarop? Kan me toch ook wel een beetje indenken waarom jullie dr kinderwens even hebben uitgesteld. Je eigen gezondheid is het belangrijkst hoor meid. En een stabiele relatie is belangrijk voor een kindje. Een kindje verandert een hoop in je leven hoor.
Hoi hoi, Met mij gaat alles prima. Bijna geen last meer van me overbelaste arm gelukkig. Voor donderdag vind ik het wel een beetje spannend. Balen truus dat lars niet wil slapen. Desireen dikke knuffel meid! Sucre doe je voorzichtig op vakantie. En met de rest ook alles goed? Jammer dat het de laatste tijd zo rustig is