Ja cinn, ik vind het ook jammer dat het tegenwoordig zo rustig is hier. Mis onze drukke avonden wel hoor. Was altijd zo gezellig.
Ja het was zeker altijd gezellig. Af en toe die ongezonde en schunnige klets van ons. Hi hi echt jammer dat die er niet meer zijn
En ook al kan ik niet altijd over alle onderwerpen mee kletsen ik kom elke dag lezen wat er gezegt is. Maar ja ben niet zwanger en heb geen baby dus kan niet zo goed meekletsen meer.
Ben ook niet zwanger..... Maar voor de gezellig heid mag je altijd mee kleppen. Potje dom lullen enzo. Ennuh dat niet zwanger zijn van jou he.....dat komt wel goed meid. Ben benieuwd naar donderdag.
Tja het is idd rustig de latste tijd. Hier ook erg druk met dingen regelen vor de bruiloft, voor de Doop en voor ons weekendje weg over twee weken
heej, DOOP? Leuk...wanneer word Jesse gedoopt joh Heb je al een doopjurkje? En een weekendje weg? leuk leuk leuk....waar gaan jullie heen? Jesse niet mee?
Jeese word 26 April gedoopt. Niet ik een doopjurk maar lekker in een stoere spijkerbroek en blouse We gaan met de heelfamilie van Bart een weekend weg voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. We zitten met zijn allen in een groot huis in de ardennen. Jesse gaat ook gezellig mee
Goeiemogen, Leuk joh dat Jesse gedoopt word en nog wel op mijn vent zijn verjaardag. En naar de ardennen is ook leuk. Enne ik klets gewoon nog mee hoor. Alleen ging ik gisteren onder de zonnebank en ben daarna in slaap gevallen.
Hey meisjes met mij gaat het goed hoor. Soms heb ik idd het gevoel net wat cinneltje zegt dat ik niet meer goed mee kan kletsen aangezen veel van ons zwanger zijn of een kindje hebben. Ik hoop heel gauw bij jullie te horen! Knuffel terug Truus! Ik ga zo naar het zkh want ze gaan een echo maken om te kijken hoe groot mn eitje is voor de iui. Kus
COOOOOOOOOL HEEEEJ... Heej maaruh cinn. Je moet blijven kletsen hoor. Ook al heb je nog geen kindje. Het topic heet niet voor niks Wij willen graag zwanger worden. Ik wil ook graag zwanger worden. (over een tijdje...nu nog niet. ) Ennuh Shady, dit geld ook voor jou hoor.!. Leuk Wennie, dopen..vakantie....Druk leventje dus.
Ja wij willen zeker nog wel een kindje. Nu nog niet hoor. Maar als Lars straks een jaar is geweest. Zo iets.... uhm tja geen idee joh. Denk dat het beter is als hij vandaag nog een lozing heeft.
Cinneltje, ik en Shady zijn ook nog steeds niet zwanger, daardoor voel ik me hier soms ook niet helemaal op mn plek maar we kletsen al zo lang samen hier.. en wil toch altijd weten hoe het met iedereen gaat, dus blijf ook wel komen! Alleen soms weet ik niet wat ik moet zeggen, vooral omdat het bij ons allemaal stilstaat nu en verder is mijn leven op dit moment ook niet van je het.. Maarrr 7 dagen onthouding is niet zo goed voor zaad dan wordt de kwaliteit weer wat minder zeggen ze.. 2 à 3 keer in de week is 't best
Dat jullie je hier niet meer zo zeer op je plek voelen kan ik me wel indenken. onze levens gaan nu over hele andere dingen dan die van jullie. Maar dat betekent helemaal niet dat jullie niet meer welkom zijn hoor. Absoluut niet. Jullie hebben toch allemaal een speciaal plekje in mijn hart. Ondanks we mekaar "niet" kennen. Ik leef ook erg met jullie mee. Vind het zo erg voor jullie dat het bij jullie niet zomaar lukken wil. En zelfs andere wegen bewandelen moeten. Dan doet mij dat toch wel beseffen hoe gelukkig wij moeten zijn met hetgeen dat het bij ons zo makkelijk is gegaan. We hebben toch een spannende 2 jaar samen meegemaakt. Dan bouw je toch wel een band met elkaar op. Echt wel een soort van vriendschap. @ miran. Ja ik ben thuuuuuus!
Tnx truus kan jullie ook niet missen hoor! EN vanavond weer lekker sexytime en dan donderdag weer maar dan met het handje in een potje hihihihih moet een beetje lachen als ik er aan denk maar tis voor een goed doel