Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden ff gauw een update over mij. Ik ben gister dus naar het zkh geweest mn eitje was 13mm en mn slijm 8,1 ik weet niet wat dat betekend maar goed haha. Morgen ga ik weer naar het zkh om te kijken hoe groot mn eitje is en dan als ie groot genoeg is donderdag de iui. Dus het word spannend!

Idd soms als jullie het over jullie kindjes hebben weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar goed het is idd wel zo dat iedereen heel erg met elkaar mee leeft en dat we toch een band hebben.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dees, ik vind het echt enorm jammer om dit zo te lezen zeg. Hoop dat de relatieproblemen gauw over zijn en dat je je snel beter voelt.
    Ik ga enorm hard duimen dat het geen ms is !

Shady, ik vind het echt super spannend ga echt voor je duimen meid !

Cinneltje, hoe was de sexy time ;) ? Er zit nu wel minimaal 3 dagen tussen de volgende lozing he ?

Nou meiden ik sluit me aan bij het clubbie niet zwanger worden hoor :p
    Ik heb net pas een lover en zwanger worden enzo zit er de eerste jaren voor mij echt niet in. Denk dat dat wel gebeurt zodra jullie voor een tweede gaan :)

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja ja??? ist officieel?

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik denk het wel ja haha.. We doen nog rustig aan enzo, kan ook niet anders we werken allebei 6 dagen per week, dus tja.

5. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Haaai,

yep sexytime was weer lekker. en nou donderdag ochtend weer dat is dan dus 2 dagen en een paar uur zal wel genoeg zijn denk ik

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Beloofd niks anders dan super zaad meid.

Zie je ze al gaan?

7. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden heb eindelijk mijn foto's kunnen verkleinen en in mijn album gezet
    ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden
    veel liefs
    x

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dames,
    Wij hebben t er meerdere malen over gehad om elkaar een keer in het echt te ontmoeten. Nu zijn er treinkaartjes in de aanbieding bij de kruidvat. Voor maar 12.50 euro onbeperkt reizen door heel nederland. Dat is echt niet duur. Want een treinkaartje voor onbeperkt reizen kost normaal 42 euro.
    Dus mijn voorstel is om nu toch maar eens een datum af te spreken. Dan kunnen degene die met de trein willen komen een treinkaartje kopen.
    Het is alleen wel snel beslissen en dan een kaartje halen. Want op=op.

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Truus, wat een luxe stoel heeft je mannetje ja!
    Het is net een koning.

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hij is hier ook de koning in het huis. Alles draait om hem.
    Vanacht heerlijk geslapen hier. DE HELE NACHT!

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Oh wat goed zeg.
    Was je vast aan toe of niet.
    Lijkt me erg vermoeiend al die onrustige nachten bij jullie.

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja dat is ook zwaar vermoeiend.
    Maar het gekke is, ik ben nu nog meer moe dan met die onrustige nachten. Gek he?

Nu maar hopen dat hij de nachten zo houd en lekker doorslaapt.

Alles goed hierachter?

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dan moet je je wekker iedere nacht maar even zetten.
    Hou je het ritme er in hè.
    Nee hoor dat doorslapen went vanzelf wel weer.

Hier alles goed hoor.
    Lekker wezen zwemmen met Laureen.
    Gisteren met de meiden naar de kapper geweest.
    Morgen weer werken, bah bah
    Nog maar even niet aan denken.

Ik denk dat ik ook maar even treinkaartjes ga halen.
    Wij gaan misschien binnenkort ook weer meeten met een aantal aug.mama's en dan kan ik misschien wel met de trein gaan.

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Tja, is misschien niet allerhandigst om met de trein te gaan. Maar wel VEEEEEL goedkoper.

17. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey dames.

Alles goed hier.
    Bij ons is de rust weer een beetje terug gekeerd. elke dag hadden we wel bezoek en steef had lekker de hele week verlof. heerlijk kon ik even wennen aan de nieuwe situatie en genieten van mijn mannen.
    Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen.

Maar uiteindelijk hier mijn bevallings verhaal.

Zaterdag avond 28 maart werd ik s'avonds heel erg onrustig. Ik had energie voor 6 personen. We vonden het raar maar toch maar optijd naar bed gegaan.
    Zondag werd ik om 8.00 uur wakker en er was nog niks aan de hand.
    Steef kwam om 10.00 uur uit bed, en kreeg toch steken in mijn rug. toch maar even de tijd opgenomen en de steken kwamen om de 10 min.
    Om 12.00 uur kwamen de steken om de 8 min. We keken het even aan, maar de pijn werd eigenlijk alleen maar erger.
    Om 14.30 toch maar even de vk gebeld en ze kwam voor de zekerheid toch even langs. Ze zei dat ik 1cm onsluiting had en dat die steken weeen waren.
    We moesten afwachten. maja de pijn werd alleen maar erger en uiteindelijk hebben we om 18.30 weer de vk gebeld, maar ik had nog steeds 1cm ontsluiting. ze heeft me toen gestript tot de 2cm onsluiting.
    We hadden afgesproken om om 21.30 weer te bellen. We hebben uiteindelijk om 21.00 uur al gebeld want ik zat kotsend in de woonkamer en de weeen deden zo'n pijn. ze was op dat moment in het zkh en we mochten komen.
    Om 21.30 ( vanaf dit moment was ik opgenomen in het zkh)had ik 4 cm onsluiting en heb ik om 23.30 een lichte verdoving gekregen zodat ik tussen de weeen kon gaan slapen.
    Om 2.30 zou ze weer terug komen en zag ze bij het kijken dat ik al 9 cm onsltuing had ze heeft mijn vliezen gebroken en kwam erachter dat Tim in het vruchtwater had gepoept dus werd ik medisch. De vk is wel gebleven om me te steunen.
    Om 4.15 mocht ik beginnen met persen en had ik genoeg onsluiting. maar na een aantal keer persen kwamen ze erachter dat Tim zijn hartslag elke keer naar beneden daalde als ik ging persen. Dus moest ik een paar persweeen weg puffen zodat het met Tim weer beter ging.
    Om 5.00 besloten de vk van het zkh om er een arts bij te halen om me te helpen alleen moest die uit zijn bed komen. Op het moment dat de arts bij mij naar binnen willde lopen om te helpen met vacuumpomp werd Tim geboren. De arts moest erg lachen want hij was uiteindelijk voor niks wakker gemaakt. Want het was me zelf gelukt. Hij was geboren om 05.19. Bij de geboorte had Tim zijn navelstreng om zijn nek en had hij met zijn hand de navelstreng vast. Dus elke keer als ik een wee had kneep hij in de navelstreng waardoor hij het moeilijk had.
    Na zijn geboorte is hij gelijk meegenomen en hebben hun hem een beetje zuurstof toegedient omdat hij een beetje jammerde i.p.v huilen.
    De vk van het zkh heeft de navelstreng afgeknipt omdat Tim zo snel mogelijk mee moest. Steef vond dit achteraf erg jammer maar de gezondheid van je kindje gaat voor.

We mochten om 9.00 uur naar huis want alles was oke.
    en wij helemaal in de wolken van onze zoon Tim.
    Hij doet het goed. en is een tevreden mannetje.
    foto's zet ik in mijn map.

liefs ons drieeen

18. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    Foto's van Tim staan in mijn album.

xxx

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Met tranen in mijn ogen gelezen.

Diep ontroerd.

En dan dat handje...zo van mamma ik hou je vast hoor.

(denk alleen dat je 28 febr bedoelde ipv maart. ;) )

Mooi geschreven meid.

20. Anja, wat is Tim een mooi mannetje!

Volgende week dinsdagmiddag word ik trouwens in het amc uitgepluist, duurt ruim 3 uur! :confused: Verder hier wel beter tussen mij en Sander we hebben veel gepraat enzo en doen meer leuke dingen nu zijn niet alleen met babydingen bezig.. hoop dat we de volgende ronde kunnen beginnen met de donor.
    Over de meet, ja lijkt mij nog steeds leuk, als 't maar niet in het uiteinde van Nederland is.

Lars is ook een droppie!

Deel Deze Pagina