Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey meiden alles goed
    hebben jullie nu al een idee wanneer de meeting gaat zijn
    want dan kan ik het op mijn werk eens vragen
    kijk er alvast naar uit
    xx

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dus je komt nietbij mij op de koffie? :cry: Jammer hoor.

Gelukkig gaat het weer wat beter tussen jullie. Het is ook niet niks wat jullie meemaken. Daar moet je relatie maar tegen bestand zijn. Jammer genoeg is dit niet altijd het geval en gaan er vaak relaties stuk hierdoor.
    Maar jullie zijn sterk.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

Eindelijk weer even tijd om te kletsen. Erg druk zo met een baby. De kraamvisite begint nu pas op gang te komen :confused:. Maar wel leuk, zo duurt de kraamperiode ook langer haha.
    Alles goed hier?
    @Truus super foto van Lars! Mooie stoel ;).
    @Shady spannend iui! Ik duim echt heel hard voor je!
    @Cinn dikke knuf, ook jij word zwanger!
    @Ikdus, jeeeej eindelijk weer een lover! Geniet van de luf-kriebels :).
    @Dees ook voor jou een dikke knuf! Duim toch zo hard voor je ;).
    @Anja mooi bevallingsverhaal! En prachtige foto's van je mannetje :D.
    @Meeting, roepen jullie maar een datum, ik kan bijna altijd! Ben nu toch thuis ;). En wtb treinkaartjes; ik heb OVkaart :D. Dus kan gratis reizen door de weeks.

Hier gaat alles goed. Naomi heeft wel nog steeds veel last van krampjes en spugen, dus mijn vermoeden gaat naar koemelkallergie. Volgende week naar het CB, dus daar even aankaarten. Ik eet/drink nu al zo min mogelijk melk(producten), hopelijk helpt dat al iets.
    Verder ook weer begonnen met rijles. Gaat super! A.s. dinsdag nog rijden en dan weer datum plannen voor afrijden :D. Spannend!

Zal zo even een foto plaatsen van mijn mooie meid. Ze wordt al zo groot! Gister alweer een maand oud :D.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Anja wat een prachtig mannetje!

Yenne leuk dat de kraamviste nu echt lekker op gang komt he? Of ben je het al zat ;)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee hoor Wennie, ben het zeker niet zat. Vind het heerlijk :D.
    Hoe is het met Jesse? Wauw, ruim 3 maanden alweer. Waar blijft de tijd...

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    @Dees, ben blij dat het weer wat beter gaat tussen jullie en allemaal leuke dingen plannen !
    Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek van aankomende dinsdag ?
    Hoop zo dat alles goed is met jouw !
    En geniet lekker van jullie tweetjes hoor nu dat nog kan, straks zijn jullie met zijn drietjes of misschien wel met zijn viertjes :).

@ Anja, wat heb jij je bevallingverhaal mooi geschreven. Zal vast zwaar zijn geweest.
    En echt vind jullie ventje prachtig!
    Hij is alweer 10 daagjes oud zeg :D

@ Dayenne, dus jij geniet lekker van de kraamvisite.. Enne hoop dat je snel mag afrijden hoor !
    Moet je trouwens niet je OV inleveren, of heb je je diploma nog niet opgehaald ?

En ik geniet zeker van het inlovee zijn.. Ben gister avond na het werk naar hem toe gegaan en toen hij moest werken weer weg gegaan :)

@Kitty, je hebt al kleine buikje he, leuk zeg.. En alweer ruim 10 weekjes zwanger, tijd gaat snel zeg.

Vandaag me 3e rijles gehad, volgende week nog 2. En vanaf dan word het niet alleen meer rijden in mijn stad :)

owja, nog even over Shady, dr eitjes zijn niet goed gegroeit donderdag ze waren nog steeds 13 mm, dus geen iui !
    Ziekenhuis wilt pas als na 3 keer hormonen aan dr geven.
    Maar voor mij is het wel duidelijk hoor, dr eitje is voor de 2e keer weer niet goed gegroeit ze heeft gewoon lage dosis clomid nodig.
    Vind het belachelijk hoe ze in het ziekenhuis doen !

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Dees, nee ik heb mijn diploma nog niet opgehaald. Ga ik denk ik in mei doen. Dan kan ik me aanmelden bij een andere opleiding en krijg ik 3 maanden overbrugging van de ib-groep ;). Als ik mijn diploma eerder ophaal dan krijg ik geen stufi tot september.

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey meiden het is hier zo stilletjes
    hoe gaat het

hier misselijkheid al geweken, geen last meer van alleen heel soms als ik wakker word dus dat word steeds beter
    xx

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo lieverds!

Hoe gaat het hier?

Ik ben weer terug van de wintersport. We hebben het super gehad! Ben zelfs bruin geworden, zonder zwangerschapsmasker, haha. :D

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Fijn Sucre! :D

Hier gaat het redelijk. De nachten zijn erg vermoeiend, Naomi slaap heel slecht. Vannacht heeft ze maar 3 uurtjes max geslapen, veel wakker en jengelen en slecht drinken. Gelukkig vandaag weer veel geslapen.
    Maar ik moet zeggen dat het me verbazend goed afgaat, het wakker worden 's nachts. Vind het soms zelfs heerlijk als ze weer wakker is, kan ik haar weer lekker knuffelen en kusjes geven :D. En soms gaan Alex en ik nog even wat kletsen als Naomi aan het drinken is. Gezellig hoor, die nachtelijke uurtjes! :)

Verder alles goed met iedereen?
    @Truus thanks voor je sms! Kon helaas na die ene niet meer smsen, ben door mijn tegoed heen :oops:.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Even snel alles gelezen:

Anja, wat fijn dat je toch nog zonder extra hulp van de dokter bent bevallen. Mooi verhaal en wat is Tim een prachtig ventje.

Shady, wat balen van de eitjes. :(

Cinneltje, goed dat je gewoon hier blijft komen. We zijn hier toch allemaal gekomen, omdat we allemaal dezelfde wens hebben/hadden: zwanger worden.

Dees, ik hoop voor je dat je geen ms hebt meis. Wel fijn dat jullie je nu eerst op jullie relatie richten en samen het leuk proberen te maken! Knuf!

Kitty, wat een mooi buikje heb je al en wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine.

Ikdus, leuk hoor, helemaal happily in luv!

Truus, hoe gaat het nu met het slapen van Lars? Hopelijk slaapt ie goed door.

Dayenne, hoe gaat het nu met je meisje?

12. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeiemorgen allemaal,

Wat een druk weekje zeg. Ben alleen maandagavond en gisteren thuis geweest. Dinsdag en woensdagavond wezen bowlen. Donderdag eerst tot 20.00 uur werken en toen nog mylene party. En vrijdagavond verjaardag van me broertje. Gelukkig hoefde ik gisteren maar een half dagje te werken.

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Vanavond ga ik weer beginnen met ovutesten.

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Ik ben er weer :D.
    We waren een wekkendje logeren bij mijn beste vriendin. Het was echt super gezellig en Jesse heeft zich voorbeeldig gedragen :D

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

@Cinn, zo zo lekker druk zeg!
    Wat zegt je ovutest vanavond?

@Wennie fijn dat het zo gezellig was!

Hier gaat het weer super :D. Naomi heeft een hele goede nacht gehad! Geslapen van 00.00 tot 4.30, gedronken en verder geslapen tot 9.00! Heb echt heerlijk bijgeslapen.
    Ook vandaag doet ze het super! Ze slaapt alleen maar, en huilt alleen als ze honger heeft.
    Het is me trouwens eindelijk gelukt om haar in het wiegje te laten slapen :D. Ik leg haar op haar zij of op haar buik, en dat slaapt ze heerlijk. Vind op haar buik wel eng, maarja ze slaapt dan als een roos. En ik merk dat ik instinctief vaak wakker wordt om even te checken of ze nog wel goed ligt.
    Zo heeft ze vandaag ook in de box geslapen (wilde ze eerst ook niet in). Heb echt een heerlijk lekker rustig dagje gehad. Voel me weer als nieuw :D.

Vannacht trouwens grappig..Naomi werd om 4.30 wakker, dus ik leg haar tussen mij en Alex in om haar aan te leggen. Hebben Alex en ik daarna nog een uur gezellig geklest over van alles en nog wat :D. Echt super gezellig haha. Naomi was allang weer in slaap gevallen, lagen we daar nog steeds :).

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Fijn dat het zo goed gaat Yenne!

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    De ovutest gaf nog niet veel bijzonders. Heel erg ligt streepje.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cin, dus gezellige drukke week gehad. Wanneer krijg je de uitslag?

Wen, klinkt als een goed weekend.

Dayenne, jij wilt dus wel meer van deze nachten :d

Sucre, leuke vakantie gehad mooizo! Heb je ook geskiet?

Mijn week was echt te zwaar niet normaal! Van zat t/m ma bij mijn lover geslapen toen snel naar huis om werkkleding te halen (dus 2 uur in de trein gezeten voor dat haha)

Ma,di,woe gewerkt van 13.30 tot 21.30.. Woe t/m don weer bij lover geslapen en vroeg weggegaan want hij moest werken :). Later auto gereden. Vrij,zat 10.00 tot 18.30 gewerkt en vandaag eerst van 12.30 tot 16.30 in arena gewerkt. Toen na schiphol gegaan en tot 21.30 gewerkt.. Morgen gaat me wekkertje half 7 weer werken van 10.00 tot 18.30.. Ben nu echt wel erg moe.. En ben alleen dinsdag vrij :(

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Klinkt idd als een erg druk en heftig weekend. Maar wel lekker bij je lover kunnen slapen :D

Stertke deze week meissie!

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Donderdag kan ik bellen voor de uitslag!

Deel Deze Pagina