Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    En als me sigaretje op is ga ik lekker onder de zonnehemel en dan lekker slapie doen.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    slaap lekker allemaal! ik ga ook lekker slapen tot morgen :D

xxx

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    ja dit weekend helaas niet bij me lover geslapen haha..
    Zie hem de aankomende weken ook niet meer helaas :(

Cin, jij gaat nog laat zonnen zeg!

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik duik ook mijn bed in!

Slaap lekker allemaal!

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ikdus, wat ben jij druk zeg. Word al moe als ik het lees! :confused:
    Ik heb niet geskied, veel te riskant!

Dayenne, lijkt me heel erg gezellig zo samen de nacht doorbrengen!

6. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden alles goed hier
    duimen jullie weer vanavond
    moet weer gaan voor echo om half zeven
    xxx

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sucre, Ja is zeker riskant maar sommige doen dat wel gewoon..

Ik werd ook moe toen ik er aan dacht, mocht heerlijk ander half uur eerder weg :d..

Kitty, ik duim voor jullie hoor! Word vast weer een prachtige echo

8. Dees is in luvv! Jij hebt het wel druk met alles momenteel zeg.
    Sucre, leuk dat je op wintersport bent geweest! Zelf zou ik het ook niet doen nee..
    Dayenne hopelijk blijft Naomi het zo goed doen! Kan je lekker uitrusten weer telkens ;) Zoals jij het doet met Naomi (en Alex) klinkt geweldig, zo wil ik het ook wel straks :)
    Wendy volgens mij is Jesse helemaal een voorbeeldig mannetje! Zo kijkt ie tenminste wel altijd ;)

Pff mijn cyclus is nog steeds wat van slag.. ben ovutesten aan het doen om in de gaten te houden of me cyclus weer zo lang zal zijn als vorige keer, maar heb nog geen positieve test gehad.. ik ga maar stug door, gelijk ook weer etos pillen slikken misschien stabiliseert het zich dan een beetje..

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
  10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Strooooooo

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nabend meisies.

Me is dr weer heur.

Hier gaat t zo zijn ganetje. Druk weekend met weinig slaap achter de rug.

Nacht doorslapen was jammer genoeg maar eenmalig. Afgelopen weekend was het zelfs weer dramatisch gesteld met de nachten. Vermoeiend hoor als Lars niet slapen wil. Vooral als je dan ook nog eens werken moet. En dus niet kunt uitslapen.
    Maar goed, vandaag was ik vrij en hebben Lars en ik heerlijk tot half 10 geslapen. Toen werden we helaas wakker gebeld door iemand die denkt dat je met een klein kind niet meer uitslapen kunt. Maar gelukkig is Lars een zoon van zijn moeder en heeft hij het uitslapen ook wel van haar.

Ik ben weer ongesteld geworden vandaag, dus heb flink buikpijn nu. Eigenlijk de hele dag al. Bah....smerige troep.
    Vanavond begin ik weer met de pil. Ben benieuwd hoe mij dat weer zal gaan bevallen.

@yenne, fijn dat jullie gezellige nachten hebben samen.
    @wennie, heerlijk jah een weekendje uit logeren.
    @sucre, ben blij dat je weer thuis bent. Ben je vanavond ook alweer aan t werk?
    Hoe is het met Esmee? heeft ze genoten op de wintersport?
    @dees, jeeeeeeej druk leventje zeg. Lekker he, dat in luuuuuuv gevoel.
    @desiree, hopelijk doen die etos pillen een beetje zijn werk. Word anders wel weer een lange cyclus.
    @kitty, veel plezier morgen.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

Alles goed hier?
    @Sucre goed dat je niet geskied hebt, zou ik ook niet doen. Volgend jaar met beeb?
    @Truus bah bah ongi...niks aan he. Zal me benieuwen wanneer mijn eerste ongi zich weer aandient. Heb dr heel geen zin in.
    Balen dat Lars nog steeds zo onrustig is. Is dat nog steeds omdat ie ziekjes is?
    @Desiree balen van je lange cyclus...Hopelijk werken de pillen!
    @Kitty veel plezier morgen! We hoeven niet te duimen hoor, dat zit wel goed :D.

Helaas hier weer een onrustige nacht gehad. Naomi blijft zoveel spugen, soms met een hele boog. Duurt ook lang voordat haar boertjes eruit zijn. Krampjes lijken wel minder te worden gelukkig.

Heb net bij Wij Fotoservice 211 foto's besteld voor 12,49 incl. verzendkosten :D. Ben echt blij. Binnenkort fotoalbum halen en dan kan ik weer gaan plakken. Vind ik echt zo leuk om te doen :D.

Morgen weer rijles om 12u. Hopelijk gaan we dan weer datum reserveren voor afrijden (zei hij afgelopen keer wel).

Fijne avond!

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Lars is niet meer ziekjes. Dus daarkomen die beroerde nachten niet van. Ik weet echt niet wat het is, en waarom hij zo doet. Ik kan er echt geen peil op trekken.

12 euri's das niet duur joh. Dus jij kunt weer lekker aan de klus straks. Foto's plakken....leuk bezigheidje.

Kan me indenken dat je geen zin hebt in ongi worden. Maar als je bv geeft...word je dan uberhaupt wel ongi? :(

14. Vanavond positieve ovulatietest gehad, dus cyclus moet weer iets korter zijn dit keer!

Yenne, wat balen dat Naomi zoveel spuugt. Ben je al bij het cb geweest?
    Ik ga deze lente ook weer beginnen met rijlessen!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Truus ooh hmm raar dan....Tja, als ie nog ziekjes was kon je het verklaren. Raar hoor...misschien een sprongetje? Ja zeg ook maar wat...

Geen idee of je ongi wordt met BV....dacht wel dat het lang kon uitblijven. Lang leve BV \:D/.

Inderdaad leuk bezigheidje...Wil het graag goed bijhouden nu Naomi geboren is. Mijn moeder was laatst begonnen met foto's inplakken van toen ik klein was. Pff wat een gedoe zeg. Tis wel erg leuk geworden maar ze is weken bezig geweest :). En dan moet ze mijn broers nog :).
    Nee hoor, ik ga het anders doen. En heb ik wat te doen ook.

@Desiree jeeeeeej posi ovutest :whistle:.
    Donderdag moet ik naar het CB. Voor de eerste keer. Ik hoop dat ze iets kunnen doen. Al lijkt ze er op zich niet veel last van te hebben. Alleen net voor het spugen, dan wordt ze wat onrustig. Maar na het spugen is ze weer helemaal rustig.
    Alleen als ze soms de spuug weer terugslikt moet ze huilen. Logisch, want volgens mij brandt dat heel erg.

Cool, rijlessen! Heb je al rijlessen gehad?

16. Vorig jaar 55 rijlessen gehad en afgereden, helaas gezakt, omdat ik zo'n moeite heb met afstanden inschatten en reed bijna in een vrachtwagen.. maar ik ga het weer proberen.. hopelijk lukt het de 2e keer wel!

Wat Naomi terugslikt zal natuurlijk wel zuur zijn.. wat braaksel met maagzuur.. maar als ze vaak spuugt is het toch niet goed.. nou ja ik hoop dat ze goede tips hebben! Verder heb je een prachtig meisje zeg, ze is echt heel mooi.

Bah, ik kreeg gisteravond weer één van mijn 'beroemde' aanvallen.. mijn keel gaat dan branden en het voelt alsof het wordt dichtgeknepen en doorgesneden. Ik kan dan helemaal niet slikken (dat doet zo'n pijn) en zo nu en dan niet ademen. Ik voelde me vreselijk, hing alleen maar boven de wasbak en boven een emmer mijn slijm uit te spugen. En zeer dat het deed, niet normaal meer :confused: . Het is echt wel eng, ik raak een beetje in paniek dan ook.. maar in het ziekenhuis willen ze me dan niet zien, dus ik moet het maar uitzoeken ook :( gelukkig ga ik vanmiddag naar het ziekenhuis, ik verheug me er gewoon op, hoe ziek :( :(

Met BV wordt je vaak pas veel later ongi.. en je bent veel minder vruchtbaar ook..

Wat ik vanmorgen trouwens had, ik dacht ff tempen.. kreeg ik eerst 38 graden.. ik dacht huh, koorts? :( dus ik nog een keer tempen. 36.7! Die temp leek me veel logischer. Maar wel raar.. ff nieuwe thermometer kopen vandaag.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dees, succes vandaag! Heel naar zeg, zo'n aanval. :(

Dayenne, ik zou het toch ook even melden aan de huisarts of zo, dat Naomi zo veel en vaak spuugt.

Truus, misschien is een haptonoom iets voor Lars? Mijn buurjongetje sliep ook lange tijd heel slecht. Soms kan dat komen door de "trauma" van de geboorte. Klinkt heel zweverig, maar kan me voorstellen dat je er alles voor over hebt

Ik ben gisteren voor het eerst naar de puf-cursus geweest. Er was ook een meisje van dit forum, van de juli-mama's, heel grappig! :D

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik heb altijd al veel last van mijn rug gehad en nu ook weer. Ik heb de babybjorn draagzak maar nu vroeg ik me af of een draagdoek beter is voor je rug. Sons denk ik dat dan het gewicht beter word verdeeld.

Weet weet raad of heeft ervaring?

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    sorry wennie, ik kan je niet helpen. Ik heb helemaal geen ervaring met draagzakken of draagdoeken.
    Een draagzak lijkt mij praktischer. Omdat je dan het gewicht verdeeld over beide schouders.

@sucre, een haptonoom of een ander soort therapie heb ik ook al aangedacht. Vanacht gelukkieg eenbetere nacht gehad. 2x wakker geweest. En ik heb hem niet vernomen. Gelukkig Martin wel. :oops:

@yenne, zolang Noami wel groeit zullen ze je op t CB weinig vertellen. De meeste tips weet jij zelf ook wel. Bedje hoger zetten ed. Wat je ook nog zou kunnen proberen is een beetje johannesbroodpitmeel aanmaken met een beetje water en dat voor de BV aangeven. Dan dikt de voeding wat in.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, mijn schoonzus gebruikt de daagzak en die is er zeer over te spreken. Heeft geen rugklachten daardoor. Ik zou het zeker eens proberen.

Deel Deze Pagina