Bedankt voor de felicitaties, haha. Ja, het gaat nu echt heel erg snel. Vind ik wel fijn hoor! Ik kan niet wachten tot de lente, de lange warme dagen, de zomer, s'avonds lang buiten zitten, s'ochtends in de zon ontbijten. Hmmm... En dan als toetje straks ons wondertje.
Hihi die zomer vervleok je nog wel als het zo ver is. Als je dan met vocht problemen....dikke voeten en enkels....benauwd en warm lekker heerlijk in de zon zit. Dat je een schoenen meer aankan...zelfs slippers strak zitten. Maar tot die tijd genieten hoor.
Truus, balen dat Lars nog steeds zo onrustig slaapt zeg, hoop echt dat het gauw over is hoor ! En succes met je ongi En dat inluvvv gevoel is heerlijk vooral met dat lente weertje erbij, jammer dat het weer alweer minder gaat worden Dees, gelukkig dat je een posi ovu hebt gehad en je cyclus toch wel wat korter is Dus je gaat weer rijden, moet je nu ook opnieuw je theorie halen of is hij nog wel even geldig ? Succes in het ziekenhuis straks Dayenne, fijn dat Naomi zelf niet zoveel last heeft van het spugen maar leuk is het niet. Eet ze gewoon niet te gierig ofzo? Hopelijk kunnen ze je helpen bij het CB En wel gezellig hoor die nachten met Alex. Sucre, woow alweer 24 weken ! Hahaha zoals jij de lente/zomer beschrijft klinkt heel leuk, maar ik denk dat jij ook wel gaat klagen zoals Truus toen deed Vooral omdat jij echt op t laatst zit. Kitty, hoe was de echoo ?
Ik ga echt niet klagen! Ik ben dol op de zomer en het warme weer. En aangezien ik megasmalle voetjes heb, zullen mijn slippers nog heel lang aan kunnen. En anders op blote voetjes door het gras en lekker neerploffen in mn zwembadje.
Nou ik ben benieuwd. Ik sla dit bericht op. Kan ik je dr later nog wel eens op wijzen. Ennuh ik baal wel hoor van 1 april.
Lekker hoor die liga. Snap alleen niet zo hjeel goed wat ik ermee moet. Gelukkig heb ik al 2 tandjes en daarmee kan ik van de onderkant stukjes afschrapen.
@Wennie ik heb een draagdoek en heb echt NOOIT last van mijn rug (terwijl ik best een zwakke rug heb). Je wordt zelf helemaal ingewikkeld, dus het gewicht wordt verdeeld over je rug en schouders. @Truus haha geweldig die foto van Lars. Jeetje wat lijkt hij toch veel op jou! Thanks voor de tip...zal eens kijken of ik dat kan halen. @Dees aha vandaar. Nou, nog een paar lessen en dan haal je het wel hoor! Succes in het ziekenhuis! @Sucre gefeliciteerd met je 24 weken! Tijd gaat snel he! (voor jou zeker niet haha). Wat een heeeeeerlijk weer vandaag. Ben gelijk weer helemaal vrolijk . I LOVE MOOI WEER . Ben nogal winterdepressievig .
hey meiden gisteren zo'n mooie echo gehad, ben helemaal verliefd op het babyke, de nekplooiing was ook goed dus het babyke is helemaal gezond joepie geen kans meer op miskraam nu heel leuk xx
Hey meisjes ik meld me ook weer ff ik was er ff klaar mee vorige week maar nu ga ik er weer met frisse moed tegenaan! Wat balen dat Lars geen makkelijke slaper is Truus ik hoop dat daar gauw verandering in komt! @dees wat fijn dat je een positieve ovu test had! Welk merk gebruik jij en is het echt waar dat je die met je 2e ochtendurine moet doen? @sucre wat ga jij hard zeg! Sorry als je het al een keer beaantwoord hebt maar weet je wat het is en willen jullie het weten? @kitty hoe was je echo? @ikdus volgens mij heb ik dat hele "in love" verhaal gemist so tell me tell me! @iedereen die ik vergeten ben hoe is het met jullie? Ik ga vanaf de volgende cyclus ook maar aan de ovutesten. Ik denk dat ik maar voor het gemak ga en die digitale van Clearblue ga kopen want die zijn wel heel erg duidelijk met dat lachende poppetje alleen heel duur. Maar goed ik moet er wat voor over hebben of zijn die niet goed? Als ik die testen gebruik hoef ik tenminste niet meer zo vaak naar het zkh en kan ik gewoon bellen wanneer ik een positieve test heb en gaan zij me insemineren
Haha die met de tong is leuk. Nu al ondeugend haha. Maar wat geef je dat kind? slagroom? Zeg even tegen alex dat hij niet zo moet schudden met je (.)(.)
Shady, je kan beter persona gebruiken hoor, is goedkoper en nog makkelijker En kan je met ochtend urine doen Ik heb dat persona apparaatje nog wel Google het anders even En ja ik ben in lovee op een jongen die ik ruim 2 jaar geleden ook leuk vond ( voordat ik met me ex ging ) Hij had me begin feb weer toegevoegt op msn en we gingen babbelen hadden we weer nummers uit gewisseld. En toen belde hij me dat hij in Amsterdam was, dus ik zei ooow ik ben nu net klaar met werken en ik kom toevallig daar in de buurt langs met de trein. Ik zei van ik kan wel even uitstappen kunnen we elkaar wel even vlug zien, maar hij zei ja maar ik moet naar het centrum toe m'n neefje brengen, anders pik ik je gewoon op en breng ik je naar huis toe. En zo zag ik hem paar dagen later weer en begon ik wel weer een beetje stiekempjes verliefd te worden. En hij dus ook Maar ik doe het nog steeds rustig aan, vroegaah toen ik hem leuk vond was hij zo één die vaak zat vreemd ging enzo. En hij zegt nu van ja maar mijn ex gaf me niet het gevoel die jij mij geeft, ik kreeg geen voldoening bij haar. Ik had niet bij haar het gevoel bij jou wil ik vooraltijd zijn en bij jou had ik dat wel meteen. Dus ik kijk het wel aan en loop niet te hard van stapel
Ehh ik heb ovutesten van matcare, maar bij mij werken alle ovutesten goed.. heb vroeger ook van sensitest en clearblue gebruikt. Vroeger deed ik ze altijd 's avonds, met de laatste urine voor het slapen gaan, want de volgende ochtend werd ie al lichter.. maar nu is ie nog steeds knalpositief! Die dure van CB zijn het niet waard hoor.. ik dacht eerst ook die neem ik omdat het duidelijk is.. maar als het goed is herken je een positieve test toch wel! En het scheelt de helft in geld om ze op internet te bestellen. In het ziekenhuis ging het wel goed hoor, kreeg vooral heel veel vragen en wat lichamelijk onderzoek, ook inwendig (me moeder dacht dat ik vaginaal bedoelde.. ) was niet fijn maar ja moest kennelijk ook gebeuren . Moest weer bloedprikken en krijg over 3 à 4 weken een maagonderzoek. Daarna weer terug naar de internist begin mei. Duss al met al duurt het nog wel ff . Haha die Naomi heeft inderdaad een lekkere bolle toet . Spam nog maar ff door, ze staat er leuk op
Dames.. weten jullie hoe dat programma heet waar je foto mee bewerken. Ik wil graag een zwart/wit foto maken, met een accentkleur. Dit moet ik volgens mij met een programma doen. Ik alleen niet welke.....WIE O WIE HELPT MIJ? Desiree of wennie weten het antwoord gok ik.