Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ook nog goed nieuws, ben vannacht tante geworden van een neefje! :D
    Hij heet Quin. We gaan er zo heen!

Cin, misschien een bloedvaatje geknapt? Of denk je aan een innesteling? Ik duim voor je!

Truus, bedankt voor je knuffel. Die heeft me goed gedaan. Leuke dag gehad? Veel visite? Alvast gefeliciteerd!

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Helaas geen goede uitslag. 2e test geadviseerd over een week of 6. Kan namelijk ook komen door ontsteking of verkoudheid. Alleen weet ring niet meer of ie dat gehad had.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sucre, dikke knuffel vanwege je paps !*hug*
    En gefeliciteerd met de geboorte van je neefje, wat een leuke naam zeg !

Cinneltje, ik hoop dat t een innesteling is.
    Wat balen zeg dat je ventje niet zulke goede zwemmers heeft, hoop echt dat t door ziek zijn geweest komt ofzo.

Ben ik weer eens een keer vrij en kan ik opstraat omdat ik niets heb te doen, is het dit weer.. Balen zeg !
    Ben er ook superlui door, ga zo douchen en dan naar Shady toe.

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    ja sucre dikke knuf

hier alweer twaalf weken wat ben ik blij
    x

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

@Truus thanks voor de tip. Heb haar gister lekker in dr blote billen laten liggen, in het zonnetje. De zalf werkt goed, het is nu al een stuk minder vurig. Zal es kijken of dat spul werkt wat jij zei...

@Sucre wat verschrikkelijk voor je :(. Vind het echt heel erg. Ik geef je een hele dikke knuffel, al zal dat de pijn niet minder maken. Sterkte!

En ook gefeliciteerd met je neefje! Super :D.

@Cinn spannend! Zou goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Had ik ook (alleen dan bruin bloed). Ik duim!
    En balen van de uitslag!

@Desiree meid toch :(. Ben blij dat je niet bent opgenomen, maar blijkbaar gaat het dus niet echt goed met je :(. Wou dat ik iets voor je kon doen. Doe je rustig aan? Dikke knuff!

@Shady ooh meid wat erg :(. Heel veel sterkte!

@Kitty gefeliciteerd met je 12 weken! :whistle:

Hier gaat het wel..Heb al 2 weken last van een griepje wat niet doorzet maar ook niet overgaat. Super irritant! Pijnlijke keel, stontverkouden en slapjes voelen. Ik hoorde dat het heerst...
    Naomi nog steeds erg onrustig. Ze huilt veel, vooral 's nachts. Denk door de krampjes. Had Cinababy gehaald maar die werkt dus voor geen meter. Infacol wel dus die ga ik maar weer proberen.

Vies weer he! Het wordt hier ineens super donker, donkere lucht en regen. Bah.

Naomi huilt weer, doeg!

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Cinneltje, wat klote zeg, van die uitslag. :( Hopelijk heeft het toch met een virusje te maken of zo. Ik duim voor jullie!

Kitty, gefeliciteerd!

Dayenne, hopelijk voel je je gauw weer beter meis. En ik hoop dat Naomi zich ook wat beter gaat voelen s'nachts.

Mijn neefje Quinn is echt een schatje! Ben nu al helemaal in luv. :D

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi dametjes,

Wij mogen volgende week donderdag 2 April om 08.30 uur op gesprek bij de huisarts. Ben benieuwd wat daar uit voort gaat komen.

8. Sucre, knuffel voor jou vanwege je vader :( (bij mijn opa was het ook op ongeveer dezelfde leeftijd als jouw vader alzheimer.. hij heeft tot zijn 77e geleefd). En gefeliciteerd met je neefje!
    Mijn collega is bevallen van een zoon ze hebben hem Quinten genoemd. Lijkt er wel op.

Sja en over mij ik ben echt overspannen.. alles wordt te veel! Te veel werk, te veel stress, problemen met een aantal collega's.. en het huis is een bende omdat ik geen tijd heb om op te ruimen, want als ik thuis kom ben ik moe moe moe, kortom te moe om iets te doen. Moet ook nog leren, want doe een cursus van me werk en die is wel zwaar. Iedere avond in mijn hoofd proppen. Op me werk wordt een hoop van me verwacht, omdat er zo'n achterstand is, en nu moet ik allemaal mensen gaan inwerken die me gaan helpen.. inclusief een collega die ik niet kan uitstaan en een collega die zwaar verliefd op me is (ok.. ik vind hem ook wel leuk dat is het ergste :( ) ik word dus gek! help :(

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Desiree, wat rot zeg, dat je je zo voelt. Maar er is maar 1 oplossing nu. De ziektewet ingaan. Jij hebt rust nodig, veel rust. En tijd voor jezelf. Hopelijk zie je dat zelf ook in en zul je gauw deze balngrijke stap zetten. Sterkte meis.

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Lieve Dees,
    Ik denk dat jij even een TIME OUT nodig bent.

Even helemaal niks MOETEN....
    Neem je rust.

Het is een moeilijke periode nu voor je. Je krijgt op het moment ook veel voor je kiezen. Dat is ook allemaal niet niks, en gaat je niet in de koude kleren zitten. Geen wonder toch dat je daar dan depri of overspannen bent.

Denk echt dat rust voor jou even t beste is.
    Dikke knuffel voor jou meid.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, elke keer zeg je iets tegen me op msn, dan antwoord ik en dan reageer je niet meer. Ik snap er niks van. Kom jij altijd maar 10 seconden online dan of zo? :( :cry:

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Heej,
    Nee joh, ben de hele tijd gewoon online hoor.
    Zal mijn internet dan weer raar doen ofzo?
    Ik merk er anders niks van.

Maar toen ik kis zei....toen ging ik eerst Lars in bed brengen. Toen ik weer trug kwam was je weg....:cry:

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Eigenwijs?

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Of lief?

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Eiegenwijs en lief? De perfecte combinatie!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden ik ben gisteren helaas weer de volgende ronde in gegaan. Ik hoop dat het hier goed gaat met iedereen.

Kus

18. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goedemorgen,

Ow wat balen weer shady voor jou een dikke knuf.

en voor de rest ook.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Balen shady

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik heb een hele drukke dag gehad en ga dus nu lekker slapen morgen ben ik er weer :D

Deel Deze Pagina