Yenne, hoe is t nu met Naomi dr billen en het spugen? Hebben de tips geholpen? Cinn, hoe is t nu met je? Shady, sterkte met je ongi. Wanneer weer naar ziekenhuis? Wennie, lekker geslapen? Ik dacht dat je dr vandaag ook zou zijn....zie je niet hoor. Sucre, weer aan t werk. Jammer....zeg, wanneer gaan we shoppen? hoe gaat het nu met je bekken? Helpt de fysio? hoe was je gesprek met de gastouderburo?had ik nou gelijk wat betreft de uren? Dees, nog in luv? Ik ook..... Nog steeds zo druk met je werk? je zal nu wel bakken met geld verdienen, zoveel werk je jah. Desiree, kom je vanaaf ook lekker beppen?
Ik zit hier met wallen tot op de knieën. Man o man wat een k*t nacht. Vanaf 00.00 elk halfuur/ uur gezien en bij Lars geweest. Op een gegeven moment begon hij zelfs gezellig te kwebbelen en kraaien in bed. Ik geloof dat hij nog niet volledig doorheeft dat je 's nachts behoort te slapen. Maar ik zit er over te denken om de chiropracter eens in te schakelen. Zij kunnen ook baby's helpen. Misschien is er wel iets met hem waarom hij niet slapen kan/wil. Tja weet ik het. Weet wel dat hij natuurlijk geen makkelijke bevalling heeft gehad met zijn 8.5 pond. Heb voor volgende week vrijdag een afspraak bij de chiropracter. De dame aan de telefoonvroeg me of Lars wel eens overstrekt; ja dat doet hij. Of hij beweegelijk is; ja continu... En of hij wel eens naar zijn oren/hoofdje grijpt. Ook dat doet Lars wel eens. Maar ik dacht altijd dat het gewoon boosheid van hem is. Volgens die dame kan het zijn dat er misschien door de bevalling wel een werveltje scheef is komen te staan, en dat Lars daarom niet lekker liggen/slapen kan. Tja, het kan natuurlijk. Ben nu heel erg benieuwd of het ook daadwerkelijk helpt. HOOP T ZO! Vanmorgen de monteur gehad voor de cv. We hadden haast geen warm water. De verwarming deed het gelukkig wel. Nu bleek dat de ventilator stuk was. Dus die is weer gerepareerd. Zijn we weer 170 euro lichter. Na ja douchen met koud water op de kop is ook niet lekker hoor. Heb ik al gehad. Zo, heb net lekker even een tosti gegeten. Heel slecht maar wel lekker. Vanmiddag nog even boven stofzuigen en boodschappen doen. En dan heb ik weer een werkweekend voor de boeg.
Hee Truus, was gezellig zeker, in je eentje babbelen. Hopelijk gaat de chiropracter helpen. Google maar eens op het Kiss-syndroom, want volgens mij denken ze daar aan. Ik duim voor jullie dat jullie gauw betere nachten hebben! Fysio, heb nog veel pijn en heb weer goede oefeningen meegekregen. Over gastouderopvang, minimale afname op een dag is 5 uren. Helaas. Wat zei je verder nog meer? Shady, klote zeg. Knuf!
hey meiden ik kom ook nog eens kijken hier heb het redelijk druk dus kom niet altijd meer posten alleen maar lezen buik al redelijk dik geworden weet niet hoe dat het komt want ik eet niet veel meer en snoep ook helemaal niet zal nog eens een buikfoto proberen maken en in mijn album zetten liefs xx
Ik weet niet hoor of ze ook aan kiss denken. Heb zelf even gegoogeld, maar ik weet het niet hoor. Enige overeenkomst die ik vinden kan is het overstrekken en naar koppie grijpen. Ja en de nachten dan he. Maar goed, we zullen zien. Ik ben erg benieuwd. En ik denk maar zo....Baat t niet, schaadt t niet. Toch vind ik het vreemd hoor dat je minimaal 5 uur moet opnemen. Vreemd maar ook erg balen. En nu? Partou zit niet bij jullie in de buurt? Zij hebben ons aan een gezin gekoppeld. Ik hoop zo dat die oeveningen helpen. Zo is het toch ook niks, kun je nog wel een beetje slapen dan? als dit en de kuitkramp je niet kwellen? Doe je trouwens wel wat aan die kuitkramp?
'Middag, nu kom ik om te kletsen en heb Truus een werkweekend! Hier lekker weekend.. heb vanmorgen tot 11 uur uitgeslapen, heerlijk! Nu net ontbeten/lunch en zit mannetje Star Wars V te kijken. Ik ben helemaal verrot nog. Ik kan me gewoon niet ziekmelden op 't werk hoor, 't is gewoon superdruk en er werken 7 mensen voor me die ik ook nog moet begeleiden. Maar ik neem nu ieder uur even pauze en rook soms ook weer, maakt me wat rustiger. 'T huis is een grote bende, daar ga ik zo aan beginnen. En ik eet heel slecht omdat ik zo'n last heb van me maag (en kilo's afgevallen, bmi is onder de 15). Heb 15 april maagonderzoek (bleh..). Hoop zo dat er wat uit gaat komen. Ben het zo zat op deze manier. Maarr nu even genoeg ego-praat over mij hihi. Truus, hoop dat het gaat werken met Lars. Slaapt ie overdag veel eigenlijk? Of is ie dan ook veel aan het kwebbelen en kraaien (wel lief maar niet 's nachts haha). En gelukkig kan je weer douchen, met koud water is niks idd. Shady balen dat de iui niet is gelukt, hoop dat het snel wel gaat lukken! En ga je nog ovutesten deze ronde gebruiken? Wendy hoe is het met jou en je ventje. Scure, waar heb je allemaal last van dat je naar de fysio gaat. Bekkeninstabiliteit? Lijkt me echt kut moet je ook niet teveel werken zeker. Je loopt natuurlijk ook veel op het werk, zal vast niet zo goed meer gaan. Ik denk dat ik nu ff een kruidenbad ga nemen.. ff ontspannen voordat ik in huis aan de slag ga. En bedenken wat ik voor Sanders verjaardag ga doen. Wou een leuke verrassing voor hem, maar ik weet niet zo goed wat. Ik ga hier een feestje geven en wil dan nog ff met hem weg ergens heen. Maar moet het nog allemaal invullen (dus als iemand leuke ideeën heeft..) Fijn weekend allemaal, liefs en knuffels van mij!
Overdag slaapt hij niet zoveel, ik houd , zolang mogelijk wakker in de hoop dat hij de nachten beter gaat doen. En tussen de middag slaapt hij 2 uur. In zijn bedje.Daar is niks mis mee. Dan slaapt hij na t avond eten een klein uurtje. Meid, je m,oet wel eten hoor. Verzet je ertegen. Je bent al zo slank. Dat je maag pijn doet is denk ik allemaal stress. Logisch ook. Je krijgt veel voorde krenten. Goed van je dat je net hebt gegeten. Alleen mis je nu wel weer een maaltijd he. Ennuh wat betreft dat vrij nemen...wie is er nu het belangrijkst. Jij of je werk? Jij toch? Kun je misschien niet wat vaker naar de therapie? Zodat je praten kunt.
Van me maag heb ik al maaanden last.. jaren zelfs.. maar het wordt steeds erger.. ben altijd misselijk en houd me eten amper binnen. Slikproblemen. En me maag knijpt soms pijnlijk samen. Al eet ik gewoon normaal, regelmatig hang ik daarna boven de wc dagelijks bijna. Terwijl ik eigenlijk wel trek heb in allemaal vette troep en snoep enzo. Heb iedere vrijdag therapie +- 50 minuten, maar praat wel met veel mensen buiten dat uurtje over alles. Vrij nemen wil ik eigenlijk niet, wil me uren sparen voor de vakantie. Maar goed ik ben binnenkort lekker een week vrij, vanaf 8 april tot 13 april dan gaan we ook weg met z'n tweetjes. Dan zijn we alweer een jaar getrouwd (tijd vliegt!). Lars slaapt dan ook niet veel in totaal. 3 uur overdag en 's nachts een beetje, das echt weinig voor zijn leeftijd. Je zal wel moe zijn.
Dank je meid voor je knuffels. Zijn altijd prettig om te krijgen. Voor jou dus ok een dikke knuffel. Ja hij slaapt ook weinig. Maar zo is zijn ritme normaal. Hij slaapt 's morgens tot 9 uur. En gaat er 's avond ook om 20.00 in hoor. Dus al met al krijgt hij zijn uren wel. Ja als je dan volledige nachten rekenen zou. Ik wil hem overdag nu niet langer/vaker slapen laten, hij moet moe zijn als hij 's avonds in bed gaat. En zo op deze anier is hij dat. Drinken gaat ook moeizamer de laatste dagen. Dus ja misschien voelt hij zich wel niet lekker. Ik kan ook niet in zijn lichaam kijken. En hij verteld me het niet. Das wel jammer soms hoor, dat hij niet praten kan. Ow ik moet stoppen....dr word me een bord voor de neus gedrukt, met bestek ernaast. Typt nu een beetje vreemd. Misschien kom ik zo nog wel even weer terug. We willen nog even winkelen...dus weet t nog niet. Doei meisie.
Ga maar lekker winkelen. En eetse! Maar kost dan ook wel werk om hem telkens wakker te houden zeker. Want als ie wil slapen, dan wil ie dat ook gaan doen. Maar dat het drinken moeilijker gaat, das minder zeg. Een baby die minder drinkt dan hij eerder deed, ga je toch wel denken dat er wat mis is ook. Hoop dat het snel beter gaat met Lars. Lars, luister eens, dikke knuffel voor jou en beter worden he! Goed drinken en slapen jij! Ik ga nu in mijn bad liggen fijne middag!
Dag meiden ! Zoals jullie zien, ben hier nog heel weinig. Lees nog wel mee hoor maar ik heb eerlijk gezegt helemaal geen zin meer in het forum. Ik vind niet dat ik niet hier iets te zoeken heb nog eigenlijk. Ik lees alleen zo nu en dan mee, omdat jullie allemaal lieve meiden zijn en ik graag wil weten hoe het met jullie gaat. Dus bij deze weten jullie dat ik bijna tot niet meer zal reageren hier op t forum. maar lezen blijf ik wel doen hoor Iedereen dikke knuffel.
Ikdus, jammer. Dees, JIJ bent het allerbelangrijkst! Truus, een collega heeft hetzelfde meegemaakt met haar zoontje. Na 2 maanden ging het beter. Ze ging niet meer naar hem toe s'nachts. Moeilijk he. Knuf! Ik, ben moeeeeeeeeeeeeeee. Pffff.. Maar ben ook eigenwijs. Ik ga gewoon door. Stom he.
Dees, ik snap je, zelf heb ik dat idee ook wel eens.. maar ik wil wel zo nu en dan weten hoe het met je gaat hoor. Je bent een lieve meid en wil zo nu en dan ff weten waar je mee bezig bent en of het goed gaat met je. Ook al ben je niet bezig met zwanger worden, we gaan hier allemaal toch al een tijdje met elkaar om en weten een hoop van elkaar. Forum-dinnies! Nou ja ik hoop dat je toch af en toe wat laat horen hoor.. Sucre hoe is het verder met je, ondanks de moeheid. Heb je je kindje al gevoeld eigenlijk? Volgens mij zijn we beide eigenwijs he. Maar denk om je kindje je (en om jezelf ook). Zo ik ga eten nu.
Dees, ik kom zeker zo nu en dan nog wel even melden hoe het met mij gaat. En met Shady natuurlijk . En ik blijf gewoon zoveel mogelijk meelezen want ik wil wel weten hoe het met mijn meiden gaat ! Hier meteen nieuws, mijn vriend is nu mijn ex. Hij is schijnbaar weer terug bij zijn exvriendin. Of zijn exvriendin wilt dat nog steeds graag. Maar ze sliep in iedergeval daar en daar ben ik niet van gediend. Dus ben dr lekker klaar mee. En Dees, ik ben het eens met Truus en Sucre, JIJ bent het belangerijkste.. Al krijg je het gevoel je collega's in de steek te laten of wat dan ook, helaas het moet maar. En ik maak me ook erge zorgen dat jou BMI onder de 15 is. Ik hoop echt dat ze je goed gaan onderzoeken en alles want dit is niet leuk. Probeer anders even wat eerder of wat langer op vakantie te gaan. Of bespreek met je arbo-arts dat je halve dagen gaat werken! Je hebt je rust nodig hoor.
Hey ikdus we blijven wel gewoon smsen he! En je komt natuurlijk nog wel gewoon op verjaardagen en gewoon voor de fun bij me langs! Maar ik begrijp wel waarom je hier minder komt. @dees wat kut zeg dat het allemaal zo loopt! Ik heb nog een hoop spek over dus ik wil best met je delen. Nee sorry zonder gekheid ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen! De iui heeft helemaal niet plaats gevonden want mn eitjes waren niet groot genoeg geworden. Dus ik ga op dag 13 weer naar het zkh om te kijken hoe het er dna voor staat. En dat is maandag 6april. @truus wat balen van die gebroken nachten! Je zal nu inmiddels zelf ook wel gebroken zijn! Ik hoop dat het helpt bij de chiropractor. @sucre moet je nog veel werken of zit je gedeeltelijk in de ziektewet?
Shady dat is minder dat je eitjes niet goed zijn gegroeid, nu herinner ik me weer dat Dees het toen over clomid had.. hoe gaat dat eigenlijk volgende ronde? Wordt het dan met clomid of willen ze dat anders gaan doen. Of hoor je dat pas op 6 april. (sorry als je het al eerder had geplaatst, ben zo vergeetachtig) Dees wat een vage jongen.. maar ja die kan je beter kwijt zijn dan rijk. Gelukkig blijf je af en toe wel langskomen.. De arbo vindt altijd dat ik wel snel weer kan werken.. want ze zien niks aan me.. tenminste dat is iedere keer als ik ziek thuis ben door me maag. Heb daar ook niet zo'n vertrouwen in. Maar goed ik houd mezelf wel in de gaten hoor en d'r zijn genoeg mensen in mn omgeving die op me letten ook. Heb net al lekker zitten vreten hier, zo aan het einde van me cyclus gaat alles er wel in hehe. Zo ik ga ff liggen weer, ben zo moe