Ikdus, wat een sukkel doe jongen! Jammer voor jou hoor. Verliefd zijn is zo leuk. Maar er komt vast een juiste man op jouw pad. Shady, wat balen van jouw eitjes zeg. Hopelijk groeien ze de volgende keer wel voldoende. Dees, ik maak me niet alleen zorgen om je vanwege je lichamelijke klachten, maar ook vanwege de geestelijke. Gelukkig zijn er veel mensen die op je letten. Dikke knuffel en hopelijk voel jij je gauw beter, want je verdient het! Ik ben vandaag eerder gestopt met werken, ik kon echt niet meer. Ik werk nog wel volledig, maar heb mijn baas al gemaild dat ik een gesprek met hem wil volgende week. En ik voel de kleine heel erg goed. Net lag ik op bed en zag ik een mega-bobbel aan de ene kant van mn buik. Daar lag die dus. Gisteravond zette ik een kopje op mijn buik, die schopte hij bijna van mijn buik af. Zo grappig!
Jeetje Dees da vind ik eerlijk gezegd heel erg jammer We kennen elakaar nu al zo lang pfff balen. Maar natuurlij kbegrijp ik het wle en wens jou ook al het goeds. Ik hoop dat je snel een lieve vriend en een heerlijk beebje hebt. Dikke kus en knuffel van mij
Hee Desiree! Lief dat je aan ons dacht meis. Hier gaat alles goed. Jesse doet het perfect hij eet laapt en groeit goed. Hij weegt alweer 6080 gram We zijn nu bezig met nutrix (pap) in de laatste fles en potjes fruit Hopelijk gaat het met jou ook snel beter want je verdient het! Ook voor jou een dikke kus en knuffel! Liefs Wendy
Pff kan ook niet wachten tot ik eindelijk een keer zwanger ben.. stel je voor dat er straks ineens onverwachts bij mij ook iets is dat ik nog steeds niet zwanger kan worden.. dan word ik gek! Yenne ook nog ff melden!
Lieve Dees,(ikdus) Ik vind het jammer meid dat je je minder gaat laten zien. Ik weet dat je het druk hebt, maar ik wil wel graag blijven horen hoe het met je is. Andere desiree. Zie je nou wel dat we om jou geven. Sucre, lieverd, het is goed van je dat je je baas een mail heb gestuurd. Het word nu echt tijd hoor dat je het rustiger aan gaat doen. Je moet echt nog langer met je bekken doen hoor. En dat je steeds nog zo moe bent is ook niet goed. Neem je rust. Ook als dat betekent dat je minder moet werken. Wat GAAAAAAAAAAf dat je gijs hebt gezien. De volgende keer een filmpje maken en sturen he, Ik wil gijs ook zien. Ow ik ben zo benieuwddddd. Hoe is t met de kamer? Wilt een beetje vlotten? Of is martins hulp toch echt nodig? Ennuh wanneer gaan we nu eens een keer shoppen? Ik regel wel en rolstoel voor je. Dat sjouwen en slenteren is niet goed voor je Dikke kus voor jullie Wennie, ZOW!flinke knaap al jah. Geweldig. En? wat vind jesse van de fruit? Zal ook met groente beginnen hoor als ik jou was. Ennuh ben benieuwd naar een vieze snoeten foto.
haha hij vind het nog niet zo Truus hij vind verse banaan wel lekkerder dan potjes. De foto;s zijn niet helemaal scherp omdat hij driftig zat te bewegen. Ik zal snel nieuwe maken.
Groente is wel beter hoor om te geven. Wat je ook kunt doen. Liga (eerste stap) verkruimelen en daar sinasappelsp over doen. En dat oplepelen...ik krijg dan ruzie met lars. Ik lepele volgens hem niet snel geneog. Hahah van wie zal hij die driftbuien hebben?
Ach weet je wen, wen er maar vast aan...de een zegt dit en de ander zegt dat. Soms is dat best lastig...want wat is nou het beste. Volg gewoon jouw hart en jouw idieën. Maar mij is verteld dat ze beter eerst groentes kunnen eten. Dat dat gezonder is dan fruit.
Ja dat kun je zeker doen. En op een gegeven moment doe je 's morgens fruit. En tegende avond groente. Zo doe ik t al een tijdje. Dan gaat Jesse wel minder drinken hoor. Dat je daar dan niet van schrikt.
Alles goed met jou verder? Kun je werk en Jesse goed combinere? Oh..en wennie....wat MOOHOOOOOOOI die foto's bij jullie boven de eettafel. Die van Jesse...SWEEET. Vind t zo erg voor blondsteenbokje....ik las t net.
Ja met mij gaaty alles goed. Ik heb een heerlijk ritme en vind het heerlijk om weer te werken Wel ben ik blij dst ik op woensdg thuis werk en Jesse lekker bij me heb. En op vrijdg heb ik lekker vrij Bij jullie ook alles goed?
Hoi hoi, Alles goed met jullie.......Hier wel hoor alles lekker zijn gangetje. Donderdag naar de huisarts. En ik heb eindelijk me oproep voor een uitstrijkje binnen gehad. Maar weet iemand wanneer dat moet net voor je ongie of erna of maakt het niet uit? Sterre was er weer dus de pc was weer het hele weekend bezet. Truus wat is er met blondsteenbokje? Ikdus jammer hoor maar snap je wel hoor. En voor iedereen die er een wil: Big hug voor jullie.
Ik ga lekker slapen meiden. Morgen ochtend eers tnaar de tnadarts en in de middag afspraken. Morgen avond komen mijn ouders eten en Bart is gaat naar het concert van Metallica. Tussen door ben ik er wel af en toe! Slaap lekker iedereen! xxx
hey goede morgen iedereen alles goed ik vandaag een prijsofferte laten maken voor de gordijnen van de babykamer zodat we stilletjes gaan beginnen x