Truus, ik wil graag met je shoppen hoor, maar dan wil ik wel zelf lopen! Moeten we gewoon extra vaak even stoppen en een drankje drinken met wat lekkers erbij! Gisteravond op bed hebben we de baby gefilmd. Hij was zo hard aan het schoppen, ik zag regelmatig een voet uitsteken. Wendy, fruit is zuurder dan groente, daarom zeggen ze dat je beter met groente kan beginnen. Maar goed, als hij het lekker vindt, dan is er geen probleem toch? Gisteren weer bij neefje Quinn geweest. Wat een schatje!
Ohhh mag ik die film zien? Goed plan hoor om extra te stoppen om even een drankje en wat lekker te doen. Al is t niet goed voor mijn lijn. Maar WHAT EVER... Leuk joh wennie, dat Bart naar Metallica is. Wat zal hij t daar naar zijn zin hebben. Geweldig hoor. Ben benieuwd hoe t is. Gezellig jah datje ouders komen eten. Hoe was t bij de tandarts? GAATJES? Heej meiden...yenne is volgens mij ook al een paar dagen niet geweest. Kitty, mooi he, zachtjes aan beginnen. Heb je al ideeën hoe je het wil gaan doen? vertel vertel. Cinn, uitstrijkje is dat vanaf je dertigste? Gadsie dan ben ik volgend jaar aan de beurt ja...IEOEWWWW. Tuurlijk wel goed hoor, die onderzoeken. Maar hou er niet zo van om met de billen bloot te gaan.
wij gaan eerst beginnen met de gordijnen hebben al een kinderkamer op het oog maar gaan die volgende maand bestellen de kamer is al netjes geverfd , de rest kopen we met vijf maanden dan hebben we nog tijd genoeg denk ik x
Goedemiddag! Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: IK BEN ZWANGER Weet ook niet hoe het kan, maar heb vandaag 3 positieve testen gehad inclusief 1 digitale..!
Lieve dees en sander VAN HARTE GEFELICITEERD! Zoals ik vanmiddag iook al heb gezegd....de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net nu op t randje om te gaan insimineren. Je begrijpt toch wel waarom ik je t vroeg hé vanmiddag? No hard feelings toch? ik heb je kaartje net ook nog even bekeken. Echt de mooiste tempkaart die ik ooit heb gezien. Wat zullen jullie nu blij en opgelucht zijn. Blijf maar lekkker zitten op de wolk.
hey dees van harte gefeliceteerd ben zo blij voor jou geniet er maar van het is je van harte gegund xxx
huh wat lees ik nou meid. Hartelijk gefeliciteerd joh! Ja Truus als je 30 word krijg je een oproep maar kan dus ook zijn dat je er een paar maandjes op moet wachten. Ik zal dan idd ook met de bollen blood moet echt eng maar ja doe het echt wel. En wie weet wat voor onderzoeken we nog gaan krijgen dus eens moet dan toch de 1e keer zijn. Mara neem ring wel mee hoor kan die mooi me handje vast houden.
Whahahahahahaha de billetjes bedoel ik natuurlijk ben denk ik nog onder de indruk van desiree d'r nieuws
Met de bollen bloot, haha.. wat een giller.. heb jij bollen cinneltje ik ga binnenkort ook met mijn bolletjes bloot, bij de vaginale echo bij de gyn thanks voor de felicitaties meiden ik schrok me een hoedje vanmorgen stom he.. had dit nou echt nooit verwacht! Kitty hoe is het met jou?
Ja volgens ring heb ik hele mooie bollen zelfs hihihihihihihi. Kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent maar wat zullen jullie blij zijn zeg. Geniet er maar van meid dat heb je dus echt wel verdient
Nu jullie er nog bij shady en cinneltje, gun het jullie zo. Balen cin dat de zwemmers niet naar behoren functioneren (ghi.. klinkt grappig). Moeten jullie nu naar het ziekenhuis toe?
Nee donderdag eerst naar de ha dubbel consult en dan zullen we wel horen hoe en wat. De uitslag was niet helemaal duidelijk dus die kunnen we ook meteen goed bespreken. Maar dat het slecht is kan bijvoorbeeld komen door een griepje of een ontsteking. Maar hoeft niet. Kan ik meteen vragen wanneer ik dat uitstrijkje kan laten doen. Dat vind ik wel eng hoor om te laten doen.
Dat is zo, ze kunnen pas na meerdere onderzoekjes zeggen dat de zaadkwaliteit onder de maat is.. en dan zelfs kan het nog anders zijn in de komende maanden.. ik heb zelf het idee dat de zaadjes van mijn mannetje wat beter zijn geworden de laatste tijd, verloor ook wat minder van ze dan vroeger namelijk.
Ja en ring heb al gezegd dat als ie vitamine ofzo moet slikken dat ie dat wil doen. Dus we zien het wel. Uiteindelijk hoeft er maar een goeie tussen ye zitten die lekker doorzwemt net als bij jullie
Ik ga nu net douchen en dan slapen, internet lag eruit. xxx trusten tot morgen (dan ben ik er tenminste wel weer) Weet iemand hoe het met Yenne en Anja gaat?