Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Loooow yenne

2. Yenne wat geweldig, ik kan niet wachten tot het voor mij ook zo ver is! Zo geweldig die kleine schattige babytjes.. Moet ze regelmatig spugen dan. Das wel minder dat dat blijft. En ja boertjes.. is ze een gulzige drinker? De bv gaat nog helemaal goed? En hoe is Alex in zijn vader-rol?
    Echo weet ik nog niet, ik ga morgen naar de huisarts voor een verwijzing voor de gynaecoloog ik zou eerder een echo moeten krijgen ivm medicatie die ik gebruik. Ik hoop met 6 weken (ga gewoon aandringen).

HOOI TRUUS, stro.
    Hoest met Lars nu.

4 Weken zwanger.. het is haast nog niets, maar al zoveel. Zucht. Mijn testen worden met de dag duidelijker. Plaats er zo wel een fotootje van.

Sucre, thanks voor de tips. Ik heb beschuitjes gekocht, drinkontbijt, en lekker wat fruit. Ik neem telkens een beetje. Had vanavond echt veel op, en merkte ook wel dat dat niet ging. Spuug jij nog steeds of is het wel minder geworden. VSM puur mama heb ik ook, die gebruik ik vanaf gisteren.

Weet iemand hoe ik het beste foliumzuur nu kan nemen, de afgelopen tijd was ik daar niet zo trouw mee aangezien we dit toch niet verwachtten.. is het niet te laat nu om het nu weer allemaal te gebruiken?

Kitty wat geweldig lijkt me ook super als je dat een beetje kan zien.. en als je het kan zien wil je het kindje kunnen voelen.. en als je het kan voelen wil je je kindje vasthouden! Denk ik zo.

Gaan we binnenkort nog meeten? (ik heb daar zin in haha)

Liefs!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja dees, 4 week is al heel wat. Een nieuw leventje in wording. En dat nu in de lente...mooier kan toch niet.
    Zolang je nu maar met foliumzuur begint te slikken is er niks aan de hand. Gewoon de aanbevolen hoeveelheid in nemen. Ik geloof dat foliumzuur essentieel is tot de 4 maand ofzo.

Ik heb ook zin om te meeten...maar ja dat is inmiddels wel algemeen bekend denk ik zo.

Heel goed van je dat je naar de gyn wilt. En inderdaad hamer op een echo...dat je m eerder mag. Zowiezo rond de 8ste week. Dat is de tijd dat het hartje moet gaan kloppen. Een belangrijke periode dus.

Met Lars is het goed vandaag. Gelukkig weer een betere nacht gehad. Nog 4 x eruit geweest hoor. Maar das in ieder geval al weer aanzienelijk minder dan de voorgaande nachten. Ook lag hij nu een paar keer gewoon te keuvelen en te aah-en en oeeh-en. Zo lief...dan laat ik m ook gewoon liggen hoor. Daar doe ik niks aan. Dat mag van mij.
    Vandaag ben ik op visite geweest bij een vriendinnetje. Op hyve heb ik foto geplaatst van onze jongens.

Ik hoop dat er nog meer zijn vanavond.

4. Tis rustig. Ik ga nu ook pitten. Ben nog moeier dan normaal, zit al de hele dag te gapen.
    Heb vanavond een babysite gemaakt. Ga ik morgen mee verder misschien.
    Ben gister begonnen met de foliumzuur, tenminste met van die uitgebreide zwangerschapspillen met veel foliumzuur. Dan zal het wel goed komen. Had het eerder al moeten slikken maar ja, had dit niet verwacht.
    Volgens mij mag ik een echo met 6 weken dan kunnen ze het hartje al zien als het klopt!
    Ik ga zo even op je hyves kijken.. hij zal er wel weer mooi opstaan, zoals altijd.

Nou trusten, morgen en overmorgen weet ik niet of ik er ben want moet leren en heb cursus op werk! Maar kom wel melden als ik de echodatum weet hoor.

liefs xxx

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Sorry Truus, was alweer weg. Naomi huilde weer.

@Dees, het is inderdaad echt geweldig!
    Nouja, het spugen is gelukkig weer minder. Alleen vandaag was het even weer heel veel. Maar dat komt omdat ze bleef drinken terwijl er een boer dwars zat. En als ze dan die boer laat dan komt de melk mee. Gelukkig spuugt ze met een boog, waardoor haar kleertjes bijna nooit onder zitten. Wel mijn kleren en de bank :).
    Haha ja ze is dus een gulzige drinker..Wordt ook echt boos zodra mijn tepel maar een seconde uit haar mond schiet :).
    Alex is super in zijn vader-rol. Alleen 's nachts is het wat minder. Hij wordt gewoon niet wakker zodra ze huilt. Waardoor ik dus alles moet doen. Maarja, het zij zo....

Ik hoop voor je dat je snel een echo krijgt!

Naomi heeft honger, ik moet weer voeden!

Slaap lekker allemaal

Ps. Dees; hier ook zin in een meeting!

6. Mogguh.. nou ik ga 17 april naar de gyn voor de 1e echo :) :) kan niet wachten! ben dan 6w3d :)

Hahah echt grappig dat Naomi boos wordt als ze even niet kan doordrinken.. wat een schatje zeg.. Gelukkig dat het spugen nu minder wordt. Als Alex het dan maar overdag overneemt. Maar ja, het voeden kan hij natuurlijk niet. Of doe je al kolven? (neem aan van niet)
    Heb je nog nieuwe foto's van haar?

@ all laten we snel een nieuwe meet datum prikken.

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    iemand aanwezig?

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik wil ook meeten! Wat dachten jullie van eind mei? Dan hebben we vast heeeeeeeeeeel mooi weer. Kunnen we lekker ergens gaan picknicken of zo. :D

Dees, ik slik Dagravit mama en baby, multivitaminen met foliumzuur. Wat fijn dat je over 2 1/2 week al de echo hebt. Wij helpen je die tijd wel door hoor!

Truus, ik ben er weer!

Dayenne, gelukkig gaat alles goed met je kleine meis. Jammer dat Alex s'nachts niet wakker wordt. :(

Ik kom net bij de vk vandaan. Ze vond mijn buikje heel mooi, mooi conform de duur. Bloeddruk was goed en we hebben weer even het hartje van Gijs/Esmee gehoord. *smelt*

Ik moet nu wel echt minder gaan werken van haar. Heeft ze ook opgeschreven, dus dat is wel handig, voor als ze moeilijk gaan doen op mijn werk.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa ik ben aanwezig leuk he :p
    Jeetje Lars alweer 6 maanden :|

Dees, spannend je eerste baby echo leukkk :D

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja alweer 6 maanden... :cry:

Nouw plan maar wat.

11. Sucre, jij moet inderdaad minder gaan werken. Mooi dat het zo goed met jullie kleine gaat.
    Fijn dat jullie mij die tijd door gaan slepen, want het lijkt wel een eeuwigheid te duren! Pff wil me kind zien :)

En de meet.. gaat dat nog steeds in <insert plaatsnaam die ver weg is voor mij :p > plaatsvinden? Eind mei is wel ver weg. Is eind april niet meer te doen dan. Of begin mei. Dan is er toch ook niemand uitgerekend?

Lars wordt echt al oud, straks wordt ie al grijs :p

Zo wij gaan de konijnen zo laten inenten! En een datum prikken voor de castratie van 't vrouwtje, zal duur zijn maar het is beter.

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    In april kan ik sowieso niet in een weekend. Moet elk weekend werken en 1 weekend vier ik mn 1-jarig jubileum. Vandaar dat ik dacht mei...

13. Okay, dan kijken we voor mei..

2, 9, 16, 23, 30 zijn de zaterdagen van mei.. ik kan de 16e in ieder geval niet. Zit ik met de verjaardag van m'n pa.

Hoor wel wat voor jullie kan!

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik kan 23 en 30 mei.

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden laat mij weten wanneer het juist is dan vraag ik ook een dagje vrij op het werk maar dan moet het wel vaststaan
    xxx

16. Geeft iedereen dan even de voorkeur door: 23 of 30 mei!
    Hier het liefst voor de 23e.

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    goedemorgen!

18. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi hoi,

Mijn mannetje had geen goed nieuws over zijn zwemmers. Het zijn er dan wel 10 miljoen maar er was maar 2% goed. Nou moeten we 23 April opnieuw zaad inleveren. Mocht het dan weer niet goed zijn moet ie naar de uroloog. En dan kom ik pas aan de beurt voor onderzoeken. Ppffft wachten duurd soms wel lang hoor als je graag iets wilt.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Og jeetje cinn. Wat een k*t nieuws.

Meiden ik weet nog niet wanneer ik kan in mei.
    Ik hoop vandaag mijn nieuwe rooster te mogen ontvangen. Dus nog ff wachten.

Meiden...
    http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php

Leuke site voor lederen babyslofjes. Zijn net schoentjes.
    Heb voor Lars witte besteld met twee zilveren streepjes. Nu heeft hij schoenen net als papa.
    Die heeft zaterdag nieuwe le coq's gekregen ook wit met zilver streepje.
    Zal me benieuwen wat papa zegt straks als hij thuis komt. Hij weet niet dat Lars zelfde "schoenen" heeft.
    :)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Truus, het valt me echt tegen dat je niet de girafe slofjes hebt gehaald hoor !

Cinneltje, oooh wat een kut nieuws !
    Ik hoop dat bij het volgende onderzoek toch wel wat meer zaadjes komen hoor.

In een ander topic, was er ook een meid haar vent had onder de 10.000 zaadjes en ook maar 1 % goed geloof ik ofzo. Ze heeft icsi gekregen en eerste keer gewoon zwanger :D
    Dus houd je wel aan het positieve vast mocht de uitslag het zelfde zijn of maar iets beter.
    Dikke knuffel meid.

Deel Deze Pagina