Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Oewwwwwwwww jakkkkkkk...... :p

Die zijn echt lelijk....
    Ik vind alleen de (nep)sportschoenen en de meisjes schoenen leuk.

Die met die beertjes poppetjes en diertjes..zijn zo afgrijselijk. Krijgt mijn kind egnie aan! :)

Hoest met jou meid.
    Wel blijven komen hoor.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahahah ik vind ze ook niet zo mooi nee :)
    Maar toen ik ze zag moest ik wel meteen denken aan jou :p

Met mij is alles goed, ben een beetje verveeld heb nu 2 dagen achter elkaar vrij en vind er niets aan.
    En de aankomende 3 dagen werk ik van 7 tot 14:30 dus verveel ik me daarna weer de pleuris en dan alweer 2 dagen vrij. Ik heb in maart 21,5 uur teveel gewerkt ( en dan ben ik nog wel 2 keer eerder weggegaan en 1 keer vrij genomen :| ) Dus ze hebben me deze maand 1 keer extra vrij gegeven.

En hoe is het met Truus en met Lars ?

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Truus heeft hoofdpijn
    Lars slaapt.
    Truus drinkt thee waar volgens haar gen suiker inzit....maar is te lui om naar de keuken (lees 5 stappen) te lopen om suiker te halen.

Maaruh kun je mij niet wat uren toeschuiven?
    Ik heb tekort deze maand.

Maar t is jah nu heel mooi weer. Ga lekker wandelen...bij Shady langs ofzo. Offuh een terasje pakken....(droomt weg..wilt ook een terrasje pakken)

Moet straks met Lars naar de chiro.
    En je raadt t nooit.....meneer slaap bijna de nachten weer door...vanacht 2x wakker geweest. :( heb ik weer...

ZOWWW nog een bak hier gisteren.....
    Martin maakt Lars zijn drinkpapje klaar...zegt hij; ist normaal dat t zo lobbig is. Ik zeg; jah..is altijd wel dikker ja. Dus hij komt met die fles bij me. Ikke proeven......gewoon hartstikke kapot. Hebben we Lars bijna kappotte melk gegeven :(
    Dus ikke alle pakjes wat ik nog had (6)los geknipt en leeg gegooid...ze waren allemaal van dezelfde datum en ook allemaal dik.
    Nu heb ik net FRISO gebeld en een dikke vette klacht (lees ietsjes overdreven :) ) ingediend. Nu krijg ik 6 dubbele pakken terug van een andere houdbaarheidsdatum (lees; heb nu 6 pakjes winst. :p ) Een beetje de boel verneuken mag toch?

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wuahahah goed gedaan Truus, wees maar trots op de winst :) !

Ooow irritant hoofdpijn kan je niet nog even een middagtukkie doen voor jullie naar chiro gaan?
    Nouw misschien is Lars er ook gewoon heel moe van die onderbroken nachten.
    Gewoon maar even het gesprek afwachten, hopelijk komt er wat uit.

Ja ik ga misschien later op de dag een terrasje pakken met een vriend van me hij is nu aan het werk ( zoals iedereen *gaap* ).

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Misschien moet ze mij dan even behandelen tegen de hoofdpijn ofzo...Tja wie weet helpt het.

Gaap...hier ook IEDEREEN aan t werk. En even een tukkie doen gaat niet meer. Moet om 14.00 weg.

OW OW OW......HELEMAAL vergeten.
    Lars en ik hebben voor t eerst gefietst gisteren...
    Zal papa eens vragen of hij vanavond een foto wil maken. Vanavond gaan we weer fietsen. Jeej..is zowwwwwww leuk joh...Larsje die mooi omzich heen kijkt met de duim in de mond....AHHHH

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oow ja dan zal tukken niet meer gaan nee, balen je favo hobby :p

Aaahw wat leuk, hopelijk maakt papa een foto ben benieuwd !
    Kan Lars ook al van zichzelf rechtop zitten ? ( weet niet met welke leeftijd dat ongeveer vaak gebeurt)

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Als Lars bij ons zit, zit hij rechtop. Draagt zijn eigen lichaam. Tuurlijk nog wel wat wiebelig. Maar hij corrigeert zich prima.
    Hij zit beeldig in het stoeltje. Natuurlijk zit hij vast in t gordeltje dus er kan helemaal niks gebeuren. En het is ook niet zo dat we hele stukken fietsen. Een klein stukje maar van een minuut of 5.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zou je ook persoonlijk schoppen als Lars niet in de gordels zou zitten haha.
    Wat goed van Lars zeg, grootte jonge !

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Kom maarop. :p

(gaan we gezellie samen terasje pakken)

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Is goed stuur jij even je heli hierheen, dan ben ik wel daar als jullie terug zijn van de chiro :D

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen

Jah ik stuur martin met de heli jouw kant op.

Tot straks.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahah tot straks :D

Veel succes bij de chiro, wel meteen melden hoe het is gegaan hè. Dan pas fietsen.

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    gadverdergadver...
    Werd net gebeld....chiro gaat niet door. Mens is ziek...[​IMG]
    schijterij en kotserij. Bah...ik baal nu als een stekker!

GADVER!

Nu dinsdag een afspraak. Om 11.15.
    Ja snap natuurlijk best dat dit onmacht is...maar daarom mag ik best balen.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hè bah, lekker op het laatste moment !
    Ik zou ook balen hoor, is toch ook vervelend !

15. @ cinneltje wat balen dat zijn zaadjes zo slecht zijn, bij mijn mannetje waren ook de meeste niet beweeglijk of te sterk afwijkend. Geef niet op hoor meid. Ik dacht ook nooit meer zwanger te worden (vooral niet van mijn eigen man!) en in die week werd ik precies zwanger :confused: toen ging ik precies heel erg aan mijn eigen vruchtbaarheid ook twijfelen. Jullie gaan wel een kindje krijgen weet ik zeker!
    FF iets anders: jullie waren eerst in ondertrouw gegaan, gaan jullie nog steeds trouwen?

@ Truus bah die met die dieren erop vind ik ook vreselijk.. die sportschoentjes zien er leuk uit! *op verlanglijst zet voor babyuitzet :p * Qua prijs ook goed te doen. Ik wil ook heel graag baby uggs voor me kindje. En adidas schoentjes. Hihi.
    Kut dat die afspraak niet doorgaat. *&^%%$ flink balen :x :x . Gelukkig is het snel dinsdag.
    Leuk dat je met Lars hebt gefietst. Lijkt me geweldig zo met dit weer! Vindt hij het ook leuk?
    Enne handig dat je nu lekker veel meer pakken in huis hebt, dat is van een akelige situatie goed gebruik maken! (Lees: positief maken van een negatieve gebeurtenis 8) )
    Mag ik mee met het terrassie pakken!

@ Dees verveel jij je echt? Met dit weer zijn er toch een hoop leuke dingen te doen?
    Ik moet nog zoveel doen, het huis is weer eens een bende en overal slingeren zwangerschapstesten.. :) .

Dinsdagavond komt moeders voor moeders pas langs, tegen die tijd zijn mijn testen zo donker dat ik straks al bijna niet meer mag meedoen :) hij is nu al bijna net zo donker! *trots*
    Dus iemand nog HCG nodig?

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja Dees, ik verveel me echt.
    Bij mij werkt iedereen door de weeks en voor vele mensen die naar school gaan staat tentamenweek weer voor de deur dus die moeten weer keihard leren.

Vind dat heel erg nadelig dat ik maar één keer in de drie weken weekend heb en dan moet ik vaak nog op een zaterdag of zondag werken.

Dus tja, lekker sociaal ben ik niet meer hoor :p

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jippieeeeeeeeeeeeeeeee, wat is het mooi weer! :D

Heb met mijn werk geregeld dat ik nu 2 uur per dag minder werk. Dat was meteen al erg prettig! Hopelijk hou ik het zo nog een tijd vol!

Cin, wat een shit-nieuws zeg, van de zaadjes. Maar Dees en haar vent hebben laten zien dat je nooit de hoop op moet geven, al kan ik me voorstellen dat je je nu flink klote voelt. Dikke knuf meis.

Truus, gave schoenen! Lijkt me zo leuk, fietsen! Jammer dat de chiro niet doorging. Wel goed dat je nu weer melk krijgt.

18. Hoe ga ik er achter komen hoe Monica's konijn heet.. :p

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pssssssssssssst, die heet Sammie! :D

20. truus1980

truus1980 VIP lid