Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

He wat goed dat je PC het weer doet ;)

En het scheelt weer een dagje werken ;)

2. Ja ben al niet zo'n werkfan.. ben woensdag ook altijd vrij dus nu lekker 2 dagen achter elkaar :)
    Dees, nog stommer, ook altijd op dezelfde plek en 's middags. Waarschijnlijk gewoon me darmen.. maar blijft toch raar.

3. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    goeie avond dames :D

Alles oke hier?
    @dees: blij dat je erweer bent.

xxx

4. Niet meer actief

Noouu wat gek zeg, hopelijk blijft het nu aanhouden omdat je toch lekker wel zwanger bent :D

Lekker genieten dan 2 daagjes vrij, en dan alweer bijna weekend :D

5. Niet meer actief

Heey Anja, hier is alles goed en daar?

Je hebt een fijn weekend gehad zo te lezen ;)

6. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    ja gaat lekker.

ja ik heb van het weekend samen met vriendlief erg genoten. even alles van me af kunnen zetten.
    HEERLIJK

en bij jou ook alles oke?
    hebben jullie al een huisie?

xx

7. Nou als ik ooit zwanger word.. ik wacht met smart op die dag hihi.. maar ik geloof niet echt meer in het geluk eigenlijk.
    Maar met de hypotheek gaat het toch nog goed komen trouwens mijn levensverzekering wordt ergens anders ondergebracht. Nog even kijken welke premie dat wordt alleen. Over 2 weken en 2 dagen krijgen we de sleutel zou leuk zijn als ik dan zwanger zou zijn haha kan ik al gelijk over de toekomstige babykamer fantaseren.

Hoi Anja hoe gaat het met jou? Gaan jullie toch naar de gyn nu? Hoop dat er snel iets uit komt waar jullie wat aan hebben.

Dees en Senna, hoe gaat het met jullie verder?

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@desiree1986
    Ja hier gaat het goed
    Had vanmorgen en vanmiddag nog erge last van misselijkheid
    En last van mijn onderrug
    Maar na het avondeten ging het al wat beter

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

ja hoe zit het met het huis ikdus?

@desiree: fijn dat je pc weer werkt :) ik vind de efteling trouwens wel erg leuk :D leuk het sprookjesbos e.d...

zo, zit nu lekker rustig avondje te houden.
    vriendlief is geloof ik het huis aan het slopen (probeert een airco naar boven te sjouwen) dus ik blijf maar veilig zitten waar ik zit :D :)

@ikdus: over m'n cyclus, ja ik vind het nutteloos om ervanuit te gaan dat het 28 dagen is. Heb hem nu maar op 35 gezet, en als het korter is valt het mee en als het langer is zie ik dat vanzelf.. maar je leest het idd wel eens dat er vanuit gegaan wordt dat ook na het stoppen de cyclus meteen netjes is.. beetje apart vind ik (persoonlijk)

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD MEID! geniet ervan!
    xxx

11. Niet meer actief

Anja leuk dat je weekend zo geslaagd was :D

We hebben wel een app. maar ook weer niet.
    Contract moet nog ondertekend worden. Maar vriendlief gaat morgen eerst nog even een andere kijken. Die appertment bij zijn belgische collega's gaat helaas niet door :( Word helaas dus boven een discotheek slapen, ach ja het is maar voor een jaar. Tenzij die hij morgen gaat bekijken iets is en goedkoop is !

Dees, wat goed dat je toch die hypotheek gaat krijgen joepie, zie je nou wel toch wel geluk !

Hier alles goed, word gek van mijn moeheid en dat zeurige gevoel in mijn buikje haha.

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @ikdus ja dat is mn neefje ken je die ook?

Ja leuk he die foto's het was ook echt gezellig en echt een aanrader als iemand een vrijgezellenfeest heeft. Ze komt ook gewoon thuis en doet het ook als een tupperwareparty zeg maar. Het is best prijzig 200euro tot 10personen maar als je dat met een groepje deelt is het wel te doen en heel erg leuk!

13. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey

@dees: inderdaad we zijn nu iets langer dan 1 jaar bezig en hebben een doorverwijzing gekregen.

erg spannend we zien het wel.

xxx

14. Niet meer actief

Jaaa heel vaag.
    Heel lang geleden ben ik eens naar een basketball tournooi gegaan die toen achter mijn huis werd gehouden. En toen hadden we afgesproken ofzo hahaa het is zolang geleden dat ik het niet meer weet allemaal. Hij weet denk ik niet eens meer van mijn bestaan :D

Best prijzig ja, maar met zijn 10en is het echt wel te doen !

15. AlexiaR: Het is aardig een geluk als je gelijk regelmatig bent! Dat is meestal niet zo inderdaad.
    Jij bent toch ook trouwens diegene met de taarten? Ik vind ze prachtig! Ik doe ook wel eens wat met marsepein, maar zo goed ben ik niet haha.

Senna04: al die klachtjes zijn wel vervelend zeg, vooral die misselijkheid, dan ga je vanalles denken terwijl het misschien wel helemaal niet zo is! Hopen op meer duidelijkheid op korte termijn!

Wat leuk he dat sucre nu zwanger is! Nu wij er allemaal nog bij op de wolk :)

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

nou dames...ik ga zo afsluiten...moet vriendlief halen
    maar daarna ben ik er weer

Is het een goed idee om alle kwaaltjes op te schrijven
    En dat dan mee te nemen naar de Ha voordat ik alles vergeet?

17. Niet meer actief

Senna ik denk wel dat het een goed idee is, want door de spanning kan je het best vergeten om te vertellen dus gewoon opschrijven dan maar.

Veel plezier met vriendlief ophalen en laat hem maar lijden hoor hij op de fiets jij op de scooter :)

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha wat is de wereld toch klein! Dan waren we misschien wel familie haha. Nou hem zie je dan ook zaterdag ik ben benieuwd of ie je herkent!

@desiree top dat jullie de hypotheek krijgen gefeliciteerd!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@desiree
    Wat goed dat het nog gelukt is met de hypotheek :D

20. Eva R

Eva R Niet meer actief

@desiree: dat vind ik nou ook :D

dank je wel :oops: ik ben echt helemaal gek op taarten maken en dan inderdaad vooral het bekleden en er iets moois van maken! :D moet van de week iets voor de verjaardag van m'n zus maken en daarna nog wat petit fours voor het trakteren op ons werk voor de bruiloft en daarna heb ik niks meer te doen :( :)

Deel Deze Pagina