Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FF kijken wanneer de verhuizing voorbij is.. we gaan het dit weekend trouwens aan onze ouders vertellen :)

Sucre, ik vind het tijd voor een nieuwe buikfoto van jou ;)

Weten jullie wat trouwens een stekende pijn kan betekenen die iets boven mijn blaas zit? Het steekt nu al dagen daar, en denk niet dat dat me baarmoeder is..

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    dat kan zeker je baarmoeder zijn hboor. Die verandert nu. Zoekt een nieuw plekje.
    Er is nu een hele hoop gaande hoor in jouw lijf. Verkijk je daar niet op.
    Wat leuk dat julllie je ouders gaan vertellen..hoe gaan jullie t doen?
    Iets leuks in gedachten?

Ennuh...heb je de donor al gesproken?
    Was ook vast een raar gesprek ofnie?

3. Sander zou het met de donor afhandelen, maar de donor was heel aardig dus die zal het ook wel leuk vinden dat het toch nog is gelukt.
    Ik blijf het een rare plek vinden, maar misschien zijn het me darmen, weet niet. Heb ook telkens pijn in mijn been erbij, dat heb ik ook wel als ik ongi ben, dus denk dat het toch me baarmoeder is dan ook.. (als ik ongi ben voelt het wel anders dan nu hoor). Ben op een 1 of andere manier superbang voor een BBZ.

Ik heb 2 rompertjes voor allebei de ouders 1:
    - Ik ben opa's trots
    - Ik ben oma's knuffel

En daarbij een gedichtje/grappige tekst!

---------------------------------
    Geachte heer/mevrouw,

Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: “kleinkind”.
    Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:
    Spelen met mijn speelgoed,
    wandelingen,
    samen liedjes zingen,
    paardje rijden op opa’s knie,
    naar de eendjes kijken met ons 3.
    Ik blijf ook eens graag logeren,
    maar dan moet u wel mijn bammetjes smeren.
    Ik zoek een lieve oma en opa
    met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.
    Ik zal terug iets van me laten horen
    zodra ik ben geboren!

Verdere informatie omtrent mijn persoon kan u vinden in mijn CV in bijlage.

Hoogachtend,

Uw kleinkind in spe

Curriculum Vitae

1. Persoonlijke gegevens
    Ouders: Sander en Desiree
    Adres: * te Beverwijk

2. Studies en opleiding
    Ik zal mijn opleiding krijgen van mijn ouders maar ik hoop ook op mijn grootouders te mogen rekenen. Niet alleen voor beloningen en schouderklopjes (hoewel ik die graag heb) maar ook voor straf als ik stout ben…. want ik zal nog veel moeten leren!

3. Ervaring
    Voorlopig heb ik alleen zwemervaring…. maar dat zal ik - naar het schijnt - allemaal opnieuw moeten leren als ik geboren ben!

4. Vaardigheden
    Zwemmen
    Trappelen
    Mama wakker houden
    Groeien

5. Referenties
    Mama en papa zijn apetrots!

Het zijn goede referenties want ze zullen alleen maar over me opscheppen.
    Kan natuurlijk ook niet anders want ik ben natuurlijk de liefste baby van de hele wereld!

6. Bijkomende informatie
    Bijkomende informatie volgt zodra de eerste echo is uitgevoerd op 17 april.

Of ik een jongen of een meisje zal zijn, hou ik zelfs nu nog voor mama en papa geheim! Ik verwacht bij u langs te komen op 10 december 2009.
    ------------------------------------------

Echt kut dat de site dit weekend precies uit de lucht is zeg :(

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja die had ik van je gezien ja...
    Die tekst is erg leuk.

Meot je doen joh....ben benieuwd hoe de tranen vloeien...maar jouw mama weet t al toch?

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    ach we hebben msn van mekaar.
    Moet je je daar maar eens op aanmelden ;)

6. Ik ga nu slapen hoor, ff niet op msn. Als je me op msn wilt moet je maar smsen :p .
    Me moeder is de enige die het weet ja.. me vader en schoonouders nog niet. Het zijn geen huilers hoor, maar ze zullen wel heel blij zijn.

Nou fijn weekend en misschien tot op msn dan maar :p :p

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    als ik je op msn wil sms ik.,....
    Veel plezeir
    lekker slapen en groetsels aan sander.

Fijn weekend meis

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    kunnen we nog plaatsen?

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Al onze berichten zijn weg!! :(

10. Grr.. lekker bezig zijn ze hier! Om zo eerlijk te zijn, heb ik de laatste tijd niet zo'n zin meer om hier te vertoeven :(
    Site is kut, en dingen verdwijnen, krijg rare meldingen! pff

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Je blijft hier Desiree!

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dees, ben het met je eens hoor. Vind het zo jammer dat ze de site hebben veranderd. Met die vorige was toch niks mis?

Maar Deesie, blijf je wel kletsen hier? *kijkt lief* Zonder jou ist niks aan hoor.

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gisteraaf had Naomi 38.6. Schrok er wel van, ook al weet ik dat het erbij hoort....Vanochtend 37.5 en vanmiddag 37.9. Ze mogen toch 24 uur verhoging/koorts hebben?

Ze is trouwens alweer 55 cm! Wat een flinke meid he :D. Ze begint nu eindelijk maatje 56 te passen (als het klein valt).
    Ik had trouwens een foto gemaakt van Naomi naast mijn pasgeboren achternichtje. Die was bij geboorte bijna exact even groot als Naomi was. Wat een verschil! Zo zie je heel duidelijk hoe groot ze al is. Kan me niet eens meer herinneren dat ze zo klein was. Bizar hoor.

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Heej yenne.

Ik weet niet of ze ook 24 uur verhoging mogen hebben. Maar als ze boven de 38.5 komt zal ik dr een para zetpil geven. Volgens mij mag Naomi nu nog maar 60 gram hebben.

Vandaag met Lars bij de huisarts geweest. Wegens zijn problematische nachten.
    Oren en keel zijn niet ontstoken. Zag er keurig uit. Lars is inmiddels wel verkouden. Niest met snottebellen. En hij moet hoesten. Je hoort hem dan ook echt wat weg slikken. :( :p
    Zijn advies naar bed met een para supp 120 en neusspray in de neus.
    Verder had hij dr ook geen verklaring voor waarom meneertje maar niet slapen wil.
    het is gewoon zwaar kut...maar ja we zingen het wel uit.

15. Jemig wat een problemen met Lars zeg. Ik hoop toch dat die ene therapie nog gaat helpen..

En 38.6 is wel een hoge temp voor een kleintje.. nou ja als het nu aan het zakken is, gaat het de goede kant op tenminste. Ze ziet er verder goed uit Yenne. 't Is een mooie meid! En gelukkig groeit ze goed. Toch wel mooi dat ze nog zo lang in maatje 50 heeft gepast (of had ze een prematuur maatje toen ze was geboren?)

Heb al de hele dag hoofdpijn.. ben ook echt supermoe. Ach ben aan het aftellen voor de echo, nog een paar nachtjes slapen. Ik hoop zo een mooi kloppend hartje te zien.
    Vanavond naar de bios geweest, was ook leuk. Wel vermoeiend weer :p ik ga dus zo al lekker plat boven! :) Het is hier trouwens flink aan het weerlichten, bij jullie ook beginnend onweer?

Trusten alvast :)

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hier geen onweeer.
    Zal ook wel niet komen.
    Dees nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk.

Sucre gefeliciteerd met je mannetje zijn verjaardag.
    Dikke kus voor hem van zijn dinnie...:)

Wij gaan ook zo naar bed.
    Trusten.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen!

Wij hebben gisteren een heerlijke dag gehad. De hele dag in de tuin gezeten met alle visite en alle kindjes die kwamen. Die hebben zo heerlijk op het gras gespeeld. En Mark was zo leuk met ze! *smelt*

s'Avonds zat de huiskamer weer vol, maar het was erg gezellig. Iedereen wilde natuurlijk de babykamer zien, ondanks dat de meubels pas woensdag komen.

Dayenne, gewoon een pcm geven hoor. En hou er rekening mee dat haar temp nu ook wat hoger is door de warmte.

Truus, sjongejonge, wat klote allemaal. Hopelijk komen jullie gauw weer aan jullie nachtrust toe.

Dees, wij tellen de dagen met je af hoor!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoiiii goed nieuws
    sommige weten het misschien nog, mijn tante en ik waren ongeveer tegelijk gestopt met de anticonceptie enzoo...

En mijn tante is dan nu eindelijk na anderhalve jaar zwanger van dr derde :D
    Ben zooooo blij, ik kan me geluk niet op.
    Heerlijk weer zo een kleine lieve schat waar ik op kan passen en flesjes kan geven.
    Ik kan gewoon echt niet wachten tot die kleine er is, wauw meiden ben verliefd ervan :D

19. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey meiden
    allemaal een vrolijk pasen he
    geniet er allemaal van
    xx

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    sucre dat gebakkie van mark hebben we nog te goed he?
    Wanneer spreken we mekaar weer?
    Mis je.
    Vanavond moet ik werken. :(

Dees, ja, dat weet ik nog. Feliciteer Jeanette maar even van me. ;)
    Leuk hoor...weer een minifrummeltje.

Ennuh ik heb ook een nieuwtje.
    Zomaar uit het niets heeft Lars 2 nachten doorgeslapen. Werd pas wakker om half 7. En met de speen er weer in sliep hij door tot 8 uur. Ben zo blij hiermee...Eindelijk weer een paar goede nachten..

Deel Deze Pagina