Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi allemaal,

Iedereen hele fijne paasdagen!!!!!

Ikdus gefeliciteerd met je tante!

Truus wat heerlijk voor je 2 van die rustige nachten!

en voor iedereen een eerlijke digitale paasknuffel!!!!

Wij gaan nu naar schoonmoeders toe en straks daar lekker gourmetten.

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, wat heerlijk dat lars al weer 2 nachten kon doorslapen. Hopelijk houdt hij dit zo gaande! Mis je ook.

Ikdus, gefeliciteerd met je tante!

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey sucre nog gefeliciteerd met je man.

Had gisteren een beetje haast dat ik het vergeten was

4. @ Dees gefeliciteerd met de zwangerschap van je tante hoeveel weken is ze nu?

@ Truus fijn dat Lars weer wat doorslaapt!! Heb je een idee dat dat door die chiro kan komen?

@ Hier ik ben ziek :( voel me zo belabberd!! Ben zo moe en energieloos, keelpijn, hoofdpijn, gewoon gaar!!

@ allemaal nog fijne pasen

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dees, beterschap meis! Wat heb je trouwens al een prachtig buikje! :D

6. Haha mooie darmen he :p 's avonds bolt mijn buik zo op.. ik pas ook de meeste broeken nu al niet meer. Echt erg zo dik word ik al :)

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Mooi buikie desiree!

Wij zijn gisteren op de dokterspost geweest. Ringo had weer eens een groot abces dit keer achter zijn oor. Hij had weer zoveel pijn! De dokter heeft hem opengesneden. En hij heeft antibiotica gehad. Hij had eerst een ander medicijn wat ie wilde geven maar toen zei die dat je dat niet mag hebben als je nog kindjes wilt hebben. Wij blij dat ie dat vertelde dus wij een klein beetje ons verhaal. Zegt die ineens dat van die antibiotica de zaadjes wat beter zouden kunnen worden en dus de kans op een zwangerschap iets kon vergroten! Dus ik zei gelijk tegen ring NOu dan weet je meteen wat we de komende 5 dagen gaan doen ;) Iedereen lachen. Heb ik bij de apotheek toch maar ovutesten gekocht. Ik zou die eigenlijk online gaan betsellen maar had heter ff mee gehad en dacht laat maar ff we zien het wel.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    nou zal me benieuwen dan cinn,
    hhaha zwanger door AB....

Nu maar hopen datje eitje idd dezer dagen gaat springen

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja wie weet. Ik snap natuurlijk ook wel dat het dan niet meteen allemaal zo werkt. Maar niet geschoten is altijd mis.

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Zo is het maar net meid. Gewoon goed julie best doen.

Wij hebben gelukkig weer een goede nacht gehad. Lars was dan wel wakker om een uur of 1. Maar sliep lekker door tot 7.00. Toen trok papa de deur dicht en werd hij wakker. We zijn toen maar uit bed gegeaan en hebben even wat gegeten. Daarna weer herlijk in bed. Ik werd om half 10 wakker van de wekker. Lars was toen al wakker en lag mooi met zijn te speentje spelen. Lief van m he?
    Hij heeft mama gewoon uit laten slapen.....

Nu ligt hij heerlijk op de deken te spelen, gillen en rollebollen.

Kreeg net een sms. Mijn vriendin is bevallen van een meisje... Sterre.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, gefeliciteerd met je vriendin! Wat fijn dat jullie zo lekker hebben geslapen. Hopelijk blijft het zo.

Cinneltje, veel plezier de komende dagen! ;)

Dees, haha, ja, je hebt echt supermooie darmen. Ik had dat ook heel erg. Zakt weer af hoor!

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    anybody home?

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Thanks meiden voor de felicitaties voor me tante :D

Uhm Dees ik gok dat ze rond 6/7 weken zwanger zal zijn.
    Ze was niet meer zo bezig mt het zwanger worden vanwege het hele gedoe terug naar NL komen het aanvechten van dr eigen huis terug krijgen etc etc.. Ze zei alleen 29 maart dat ze ongesteld moest worden etc etc.. Toen vierde ze 5 april de verjaardag van dr oudste zoon en zei ze het weer. En toen zei ik jaajaa zei je vorige week al, volgens mij moet jij gewoon even testen. En toen heeft ze uit eindelijk afgelopen zaterdag getest.
    Maar stiekem hoop ik dat ze nog maar 4,5 weekjes zwanger zal zijn. Dan is de kans op nog een steenbokkie groter :D Net zoals ik en dr jongste zoon :evil: ..

En wat heb je trouwens prachtige darmen zeg, ze zien dr goed uit hahah ;).
    Volgens mij ga jij echt een supermooie zwangerschapsbuik krijgen.

Sucre, nog gefeliciteerd met je manneke !!!
    En jeetje al 28 weken zwanger weer, de tijd vliegt voor bij !
    Wat wil jij eigenlijk ziekenhuis of thuis bevalling?

Truus, wat fijn dat de nachten beter gaan, ben blij voor jullie. Je voelt je vast weer wat opgeladen of niet dan?

Cinneltje, jeetje je zou maar de verkeerde pilletjes krijgen :| Wist niet dat zulke kuurtjes bestonden, woooow. Hopelijk werpt de AB kuur zijn vruchtjes af, maar die zaadjes komen volgens mij pas over een maandje of drie er pas uit.
    Maar mijn duimen draaien hoor.

Hier vandaag overheerlijk genoten van het zonnetje. Eerst gewerkt van 7 tot half 3, daarna met collega's gedronken op een terras op skiphol toen uurtje of half 7.
    En morgen waarschijnlijk weer,lang leven de ochtenddiensten hahah :D
    En als we niet gaan drinken ga ik lekker in de tuin slapen.

Ga nu ook pitten, vanacht niet geslapen en was vanochtend kwart voor 6 de deur uit en 8 uur pas weer thuis, dus heb thuis gemist :)

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ikdus, in principe wil ik in het ziekenhuis bevallen, maar ik denk er nuu steeds vaker aan om gewoon lekker thuis te blijven. Nu heb ik afgesproken dat ik het wel zie tegen die tijd, als ik me goed voel blijf ik thuis en anders spring ik de auto in.

Volgens mij is het wel gezellig op jouw werk! Geniet van het mooie weer vandaag!

Leuk nieuws: de babykamer, de kinderstoel en de bugaboo zijn net afgeleverd! De wagen staat al opgebouwd! :D Kan er dus al lekker mee gaan rijden. Alleen is het een beetje sneu als mensen er in kijken en geen kind zien liggen. Haha. :)

15. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Weet ik ikdus maar het geeft je weer even een boost en hoop.

Zo vandaag ben ik vrij.

Sucre leuk dat je spulletjes binnen zijn!! FOTO!!!

16. Vanmorgen gastroscopie gehad :pale: dat was een van de ergste ervaringen in mijn leven.. :confused:

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Wat is dat klinkt echt niet fijn........DIkke knuffel voor jou

18. Een maagonderzoek.. gaan ze met een cameraatje in een lange dikke slang je maag en darm via je keel in en biopten wegnemen.. echt vreselijk is dat :confused:
    Moet nu ook wel ff bijkomen zeg :confused:

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Dees hoe laat heb je de echo?

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    He bah! dat geloof ik meteen.

Hoe gaat het met je zwangerschap geniet je er al van?

Deel Deze Pagina