Dees, wat vervelend zo'n onderzoek. Hebben ze ook deeltjes weggehaald? En hoe vonden ze dat je maag er uitzag?
Ja ze hebben wat weggehaald uit me dunne darm en maag dacht ik en verder zag het er wel normaal uit alleen een beetje rood, maar dat scheen wel vaker voor te komen en hoefde niets te betekenen. En genieten, ehh nog niet zo.. heb me tot nu toe alleen maar belabberd gevoeld.. gelukkig niet overgeven, maar ben zó moe dat ik niet kan werken en thuis ook niets kan. En maak me nogal zorgen of het wel goed zit. Ben zo verschrikkelijk benieuwd naar de echo. (die afspraak is btw om 11.00). Ik ga weer ff plat, ben zo gaar..
Fijn dat je genoten hebt. Vanavond weer hoor. En morgen en overmorgen...Haha Ringo moet aan de bak met jou. hihi.... mwah de nacht.....het ging. Ben wel een aantal keer uit bed geweest. Maar goed, gisteren zijn we ook naar de chiro geweest. Dus misschien dat het daar van komt. We blijven hoop houden. Lars is weer eens verkouden...drinkt weer slecht de flessen leeg. Bah...word daar toch altijd zo onzeker van...Warm eten en zijn fruit eet hij met smaak op. Ook zijn flesje drinken lust hij graag. Zou zijn vocht wel binnen krijgen hoor. @ anja, Waar zit jij toch? Laat weer eens wat van je horen. Hetzelfde geldt ook voor Dayenne en Wendy. Yenne hoe is t nu met Naomi? Meiden, ik mis de ouderwetse gezellige avonden. Ik ben nu 's avonds meest alleen hier... @ sucre, veel plezier met werken straks. Ben nu al nieuwsgierig naar de foto van Gijs. WEL MMS-en he!!!
Het is tegenwoordig erg rustig. Vind ik ook jammer. Ik had ringo al gewaarschuwd voor veel gewiebel Gelukkig is ie daar niet vies van
SORRY meiden dat ik er al lang niet ben geweest maar ik vind de nieuwe ZP echt klote MAAR WAT ZIE IK DESIREEEEEEE IK BEN ZOOOOOO BLIJ VOOR JE! HEB ER KIPPENVEL VAN GEFELICITEERD MEISSIE!!!! Maar ik ben er weer hoor meiden sorry sorry
Heej Wennie... Wat weer een TE scheetige foto van Jesse. Hihi Dat heelijke wortelsnoetje...Om te zoenen toch? Hoe staat het ervoor met de huwelijkse voorbereidingen?
Goedemorgen! Wendy, leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het met je? Truus, goede nacht gehad? Ik heb zonet even een plasje ingeleverd bij de huisarts, even kijken of ik geen blaasontsteking heb. Verder staan het ledikantje en de kledingkast al op hun plek, vanavond gaan we de commode in elkaar zetten, maar eerst vanmiddag naar Gijs kijken! Ben zo benieuwd!
Ah Wendy is er weer.. je maakt je entree mooi op deze manier =D> Maarre ik ben het helemaal met je eens ook ik vind de oude site veel beter.. Kom maar gelijk met een paar foto's van Jesse Sucre spannend weer naar jullie kleine kijken. Ben benieuwd naar het kamertje! Maar is het zeker een weten een jongetje? Truus ben benieuwd naar jouw nachtelijke verhalen. En ik.. ben natuurlijk nog hartstikke ziek ale: ook de misselijkheid is weer heerlijk teruggekomen..
Dees, we weten niet of we een jongetje of meisje krijgen en we willen het ook niet weten. Maar we noemen de baby Gijs. Haha.
Maar dan zal ie vast geen gijs heten als het een meisje is Heeft Lars tot 5.45 doorgeslapen? Das nog best goed. Kan beter, maar heb je in ieder geval nog wat uurtjes aan je nachtrust gehad.. Ach dit is het enige nadeel aan zwangeren, voel me een beetje schuldig dat ik niet kan werken, maar goed ik hoop snel weer aan de slag te kunnen. Met wat afspraken kan ik vast een paar uur in de week weer werken, beter dan niets toch?
Als Gijs een meisje is, koppel ik haar aan Lars! Wat is hij toch een lekker ding en zo stoer met zijn nieuwe zonnebril.
hey meiden gisteren naar de gyn geweest alles is supergoed met het beebje zijn nu 90% zeker van het geslacht maar het blijft nog even een geheimpje tot we 100 procent zeker zijn xxx
Sucre, in mijn nieuwe groep is het wel gezellig ja.. Ik was helaas maar met 2 collega's en de manager en eerst vond ik die collega's maar wat vreemd. Maar zijn echt leuke mensen. Is zo jammer dat niet iedereen van onze groep even gezamelijk wilt drinken. Hihihi een rijden met een lege kinderwagen is inderdaad erg lullig haha. Sucre, wat een mooie fotos van Gijs zeg !! Cinn, ja natuurlijk geeft het je een boost en hoop, je ei is met pasen gewoon lekker extra vruchtbaar geworden En lekker door blijven wiebelen haha. Wendy, welcome back lady !!! You're not the only one die het niet leuk vind. Truus, Je bent niet de enigste die de gezellige avonden mist hoor meid. En wat een coole foto van Lars, fijn dat de nachten iets beter gaan.. Nu nog echt super nachten krijgen hoor. Deesje, vervelend van die biopten bah zeg.. Morgen echo, spannend !! En ik ben wel blij dat je nu even niet kan werken hoor, kan je eindelijk bij tanken en rusten van alles. Kitty, wauw cool zeg dat je het nu al voor 90 % zeker weet. Tis vast een pikkie hahaha, Ben benieuwd zodra je het 100 % zeker weet wel vertellen hè. Anja en Dayenne, melden graag !!!!
Hoi dames!! Wij hebben genoeg gewiebeld ik denk gisteren eitje geweest. Maar ring heb weer een groot abces achter zijn oor (hebben er blijkbaar 2 gezeten). En die staat nu op knappen. En tsja een abces is een ontsteking en die zijn nu eenmaal niet goed voor de zwemmertjes.