Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja het gaat Super goed met Jesse.
    De voorbeidingen voor ons huwelijk zijn in volle gang. Ik moet eerlijk zeggen dat we al bijna klaar zijn. Beetje een control freak :oops:

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    tis de laatste tijd elke avond rustig. Erg jammer moet ik zeggen

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    kom wel weer. ik ga nu slapen als iemand een naam weet ga ik aan de slag met het prive forum :D

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Nou ik hoor wel hoe of wat. Ik ga me mandje opzoeken. heb gisteren niet zo goed geslapen

5. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    weltrusten wendy

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!!!D

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het is zeker rustig hier tegenwoordig Wendy !!

Leuk dat je privé forum gaat maken, ik weet ook alleen geen naam haha..

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha handig ;)

9. :D -------------------------------------------> dat is beeb!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ???

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    @desiree, Mooie beeb hoor. Hij lijkt op papa..en een kloppend hartje? GEWELDIG! Heb je gehuild?
    Zag de echo er verder mooi uit?

@wennie, Uhhh een naam....Wij willen zwanger wordencluppie?
    Tja, die naam heb jij bijna 2 jaar geleden zelf bedacht.
    Wanneer was de grote dag? Mijn geheugen laat me alweer eens in de steek.
    Knap trouwen van je dat je zelf een forum wilt maken. Ik zou niet weten hoe ik dat doen moet....Ben jij dan ook de MOD?

@Yenne, MELDEN!
    @Anja, MELDEN!

@Cinn, Jakkes nog een abces? Heeft Ringo onzuiver bloed jah.. Steeds maar die abcessen. Ontstekingen zijn dan wel slecht voor de zaadjes....de AB kuur niet. ;)

@Dees, Jah ik mis die avonden ook...maar jah jij hebt nu ook avonddiensten. En jij bent tegenwoordig ook maar weinig thuis.

@Kitty, Hoe gaat he? Misselijkheid weer een beetje voorbij nu?

Over hier,
    Weer een wat mindere nacht. Net als vorige week. Het lijkt wel of Lars een paar dagen na de behandeling een nacht extra last of pijn heeft en veel huilt daardoor. Vannacht dus ook zo. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven. TOen heeft hij geslapen tot een uur of 7. Laten we hopen dat de komende nachten weer beter gaan.

We hebben net een begravenis gehad. Pff....Kop knalt me nu zowat uit mekaar. Wat een langdradige kerkdienst zeg..Pff..Was weer heel emotioneel. Ter afsluiting werd er een muziekstuk gedraaid. Janken hoor.....Sinds de bevalling ben ik veel emotioneler. Wen en Yen, hebben jullie dat ook?

12. Ja ja het hartje klopte!! Ik was zo opgelucht. Het duurde ff voordat ze wat zei dus zat in spanning af te wachten maar gelukkig zag ik toen een klein knipperlichtje op de monitor :D . Beeb is nog wel heel klein nog maar 3,1 mm dan zou ik korter zwanger zijn, maar dan zou het hartje nog niet kloppen met die lengte. Maar ja we zien het wel ik mag nu naar de verloskundige toe en hoop tussen de 8-9 weken weer een echo (desnoods bij een echobureau)

Wen, ik probeerde naar me avatar te wijzen, dat is de baby. Vanmorgen een echo gehad namelijk.

Wij wilden graag zwanger worden clubbie :) wennie is inmiddels niet meer zwanger natuurlijk :p .

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    DUHHHHHHHHH:)

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik ook niet meer hoor! #-o

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Nouw Desiree.............Dan zeg ik het nu nog een keer.

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP EN MET HET KLOPPEND HARTJE VAN DE KLEINE.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb weinig last van huilen. Tijdens mijn zwangerschap had ik dat wel heel erg veel :D

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goeiemiddag allemaal!

Dees, allereerst van harte meis. Wat super dat het hartje al klopte! Wat een opluchting he.

Truus, wat rot dat vannacht weer niet zo goed ging. Als hij goed reageert op pcm, zou je toch denken dat hij pijn heeft.. Begrafenissen zijn altijd zo vermoeiend he (emotioneel). Dikke knuffel!

Iedereen, jullie moeten echt even op de babysite van ons kijken. Er staan prachtige foto's op van de baby en de kamer en de kinderwagen. :D

18. Mooie kleuren Sucre!! Nu nog een nieuwe buikfoto he ;)

Arme Lars. Misschien had hij het bij de bevalling nog zwaarder dan je in eerste instantie zou denken. Nog een paar afspraken zeker bij de chiro?

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dees, volgend weekend gaan wij naar Purmerend, maar willen ook een dagje naar Haarlem. heb je tips voor ons? Ook ten aanzien van positiemodezaken, parkeerplaatsen, restaurants, etc...

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dees, vanharte gefeliciteerd met je goede echo..
    Nu kunnen we het luid en duidelijk typen :

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP !!

Truus, baln dat het weer een mindere nacht was, en zoals sucre al typte je zou inderdaad denken dat het door pijn komt als hij goed reageert op pcm..
    Ja ik heb elke keer avond diensten of moet vroeg me bedje in voor de ochtendiensten. Vervelend wel, maar ik heb wel wat te doen.

Deel Deze Pagina