Ja ik wist natuurlijk wel dat Lars het zwaar heeft gehad, maar ik had nooit door dat hij ook daadwerkelijk nu nog last daarvan ondervond. Hij had na de bevalling hoofdpijn en bloedstipjes in de ogen. Dat is alemaal gekomen van de kracht die ik zette. De druk die hij te verduren kreeg. Kijk, toen ik eenmaal aan t persen was, kon Lars niet verder op t laatst. Vandaar dat ze me toen ook die knip hebben gezet. Maar ik perstte dus wel door. Dus tja,klinkt natuurlijk wel aannemelijk dan. Ga zelfs eens je hoofd ergens door proberen te duwen...en als t dan niet lukt. Dan heb je ook last van je nek.
Hey meisjes hoe is het met jullie? Ik heb het weer razend druk dus vandaar dat ik hier bijna niet meer ben. 3maanden geleden is de moeder van mn beste vriendin toch overleden en maandag is haar oma (haar moeders moeder) ook nog overleden dus straks hebben we weer een crematie. Het zit haar allemaal niet zo mee helaas. Met mij gaat alles goed geen nieuwtjes. @ Desiree wat goed dat het hartje klopte!!! Dat zal wel een hele geruststelling zijn!!! @truus wat balen dat de nachten nog niet zo lekker lopen met mars! Ik hoop dat je je slaap soms wel ff in kan halen! @sucre hoe is het met je? @ikdus HHAAAAAAAIIIII!!!! Kus
Heej meiden! @Dees jaaaaaaaa een kloppend hartje! Geweldig meis! Geniet ervan he! @Truus he getsie, nog steeds slechte nachten. Arme Lars. En arme papa en mama. Knuffie van mij. @Brenda jaaa geweldig, van harte gefeliciteerd met je zoon!! Super! Ben benieuwd hoe alles is gegaan! Meiden.....heb zelf ook goed nieuws......BEN VANDAAG GESLAAGD VOOR MIJN RIJBWIJS Jeeeeeeej EINDELIJK het roze pasje! Ben zoooooo blij! Verder alles goed hier?
Hoe is t met Naomi? En met jou? En gefeliciteerd met je roze pasje. Vroegah...hadden we een papiertje.....die moest je helemaal in zo'n groot mapje vouwen en proppen. Maar das dan ook wel lang lang lang geleden.
Heeeej Truuskuuuuh en Sucruuuuhhh Thanks Truus. Ja i know dat dat vroegah zo was. Heb wel een groot mapje gekregen haha. Nergens voor nodig dus . Verder alles goed hoor. Naomi doet het super. Ze slaapt soms zelfs door . Met mij ook alles goed. Wel erg druk. Morgen komen mijn schoonzussen en hun partners, en de neef van Alex met zijn vriendin. Erg druk dus. En (bijna) allemaal molukkers, dus we hebben veel eten ingeslagen . Word dus de hele dag koken haha.
Thanks Cinn! Ben echt ontzettend blij! Nu hoef ik tenminste niet meer altijd met het OV (zodra ik een auto heb dan he... ) @Truus je avatar doet het niet . @Rest alles goed? Wat een heerlijk weer he! Word daar altijd zo vrolijk van .
Oh btw Wennie....Weet je nog dat jurkje wat je voor Naomi had gekocht? Ze past het eindelijk . En het staat haar echt súper! Zal es kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen...Echt, ze is een plaatje in die jurk .
Hai meiden sorry ik ben ff niet zoveel online.. ik blijf maar zó ontzettend moe. Ik heb de hele nacht, ochtend en middag geslapen ongeveer.. slaap nu alleen niet omdat ik al zoveel het geslapen en het dus niet meer lukt @Yenne gefeliciteerd met je rijbewijs!! @Sucre ai ik ken Haarlem nog niet zo goed (ik heb het talent om er telkens te verdwalen woon er zelf net buiten) maar aan de riviervismarkt heb je een paar leuke restaurants (wij zijn vooral dol op popocatepetl ->mexicaans!) en bij de botermarkt zijn wel leuke terrasjes. Je hebt in het centrum heel veel kleine leuke winkelstraatjes, van de een ga je zo naar de ander toe en ik ken helaas nog helemaal geen winkels met positiekleding (heb ik nl nog niet nodig ). Er is 1 winkelcentrum, de Brinkmanpassage maar ik vind de winkelstraatjes leuker. Parkeren in Haarlem is best moeilijk. Het beste kan je naar parkeergarage De Appelaar of De Kamp gaan. Zie voor adres http://www.haarlem.nl/haarlem-a-z/parke ... ergarages/ . Niet bij het station, daar is het vaak vreselijk druk met bussen etc. Er zijn ook nog leuke dingen om te bezoeken, maar weet niet wat jullie allemaal gaan doen . Wat gaan jullie in Purmerend doen? O en op de 25 is bij mij thuis een bbq ( daar is je eten! ). Ik ga zo maar weer proberen te slapen, voel me net een lijk. Donderdag hoef ik pas naar de bedrijfarts, mag ik lekker naar amsterdam toe (beter gaan ze wel me reiskosten daar naar toe vergoeden!!!) Trusten