@ allemaal jeej ik heb een afspraak bij de vk op 6 mei en een week later krijg ik een termijnecho dat duurt niet zo lang meer!!
De termijnecho noemen ze ook wel de 12 weken echo idd om te bepalen hoe ver je bent omdat dan alle baby's nog ongeveer even hard groeien. Maar krijg hem met 10 weken. Gelukkig, dat duurt tenminste niet zo lang meer en daarna gaan we het aan iedereen vertellen
Hey meiden ik kan het amper geloven maar we zijn zwanger!!! We hadden net een positieve test!!! We zijn zo blij!!! Ik weet alleen niet hoe ik hier een banner aan moet maken. Gaat alles goed met iedereen?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Shady wat goed!!!! Jeetje zeg! Super gefeliciteerd! Jeeeeej ben helemaal blij haha . Geniet ervan!
hey shady welkom ook op onze roze wolk nu gaat het goed he hopelijk voel je je ook een beetje goed dan heeft iedereen goed de hcgtjes gestrooid lol xxx
Jeej Shady, geweldig zeg. Wat mooi voor jullie. Je mag dr best een beetje verlegen om zijn hoor. Geniet van de komende 8 maand.
Shady Gefeliciteerd meid. Strooi maar at hcgtjes deze kant op.............of eigenlijk bewaar nog maar even tot over ongeveer 2 weekjes.
Bedankt voor de felicitaties meiden!!! @senna en cinneltje ik doe nog ff gierig metde hcg maar over een paar weken zal ik ze rijkelijk rond strooien!!!!
Ik voel me prima daarom vind ik het zo moeilijk om het te geloven omdat ik helemaal niks voel haha. Ik heb alleen wat pijnlijke(.)(.) maar verder niks!!! Hoe is het met jou senna? Lopen jullie al in het zkh of iets?
Hallo dames lang niet geweest zo te lezen is er wel weer heel wat gebeurt wat fijn dat er weer wat dames mama gaan worden gefeliciteerd. groetjes saskia