Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Tja er is veel gebeurd zoals je je misschien kan herrinneren ging het niet zo goed met mijn opa hij is inmiddels overleden dit was in januarie.
    Nou zijn we sinds 6 weken geleden aan het klungelen met de gezondheid van mijn vader er is nu geconstateerd dat hij COP heeft longfibrose en een chronische vorm van leukemie en dan ook nog tunnelsyndroom aan beide handen de man heeft nooit wat gehad en in 6 weken is het net een oude man 24 uur per dag zuurstof, therapie, zware medicijnen en ga zo maar door.

Met mezelf gaat het na omstandigheden goed tja de ene dag beter als de andere maar ja dat is niet zo raar, zwanger zijn we nog niet we zijn vandaag voor een verwijskaart bij de huisarts geweest dit vond hij geen probleem nou hebben we een afspraak op 2 juni staan nou maar hopen dat we vrij kunnen krijgen ben wel erg benieuwd gewoon doorgaan al gaat dat niet altijd makkelijk maar ja.

Hoe gaat het verder met jou dan spannend hoor het is je gelukt meid leuk hoor van harte .
    Ik hoop de komende tijd nog eens hier langs te komen tot gauw rond welke tijd is het hier het drukste?

groetjes saskia

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ow jeetje dat is wel heel veel in korte tijd om dat allemaal te kunnen behappen!!! Is er een kans dat je vader een beetje gaat herstellen of zal ie voor altijd aan het zuurstof moeten blijven en die andere ziektes zijn die in toom te houden met behulp van medicatie?

Met mij gaat alles zn gangetje hoor ik voel me prima ben alleen wat meer moe dan normaal maar verder gaat het goed. Wel lekker dat jullie 2juni al naar het zkh kunnen!!! Ik hoop dat ze jullie gauw kunnen helpen!

Het is hier bijna nooit meer druk jammer he.

3. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Jammer inderdaad dat het zo rustig is ach ik zal af en toe een berichtje geven.

Nee echte vooruitgang zal er niet geboekt worden hopenlijk blijft het stabiel met zijn longen het kan wel verslechteren maar hij zal dus voor altijd aan de zuurstof blijven 24 uur per dag
    hij krijgt voor zijn longen prednison.

De polsen kunnen pas gerepareerd worden als zijn longen stabiel blijven en de arts het aandurft om te opereren.

De leukemie is op dit moment gelukkig ook rustig de bloedwaardes zijn goed en hoeft nou nog niet behandeld te worden.

Even wat goed nieuws wij gaan volgend jaar 6 augustus trouwen het duurd nog even maar we hebben er zo zin in even wat leuks om mee bezig te houden.

Maar goed ik ga slapen ik ben de hele dag op pad geweest met vrienden zijn we naar de efteling geweest het was erg gezellig maar ook vermoeiend.

tot gauw groetjes saskia.

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Iedereen een hele fijne moederdag vandaag.

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik wilde ff zeggen dat ik gister de eerste echo heb gehad en het hartje klopte het was zo cool om dat bewegende dingetje in dat witte "vlekje" te zien haha.

Kus

6. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Wat fijn shady heel veel geluk samen geniet van die momenten.

Hier weer wat minder leuk nieuws nou ligt mijn oma in het ziekenhuis, herseninfarct halfzijdig verlamd en kan niet praten.
    Ben gisterenavond geweest het was zo eng om te zien maar gelukkig begreep ze wel dingen althans ze reageerde toen we haar vertelde dat chris en ik gaan trouwen was wel erg emotioneel maar ik hoop dat ze gauw haar rust vind ze is al 98 ze heeft lang genoeg gevochten je weet ook niet hoe ze hier uit komt hopelijk niet als een kastplantje.
    We hebben afgelopen zaterdag haar feestje gehad ,zo raar houd die narigheid nou niet op?
    Dit houden we gewoon niet vol.

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Sas!

Wat een vreselijkke dingen heb jij meegemaakt zeg. :(
    Eerst je opa, dan je vader, nu je oma. En dan ook nog steeds niet zwanger. Het zit je niet mee he. Dikke knuffel. Gelukkig heb je ook leuke dingen om naar uit te kijken!

Ik heb je een PB gestuurd.

Liefs van mij

Deel Deze Pagina