@alexia: ik zie dat je bijna mijn buurvrouw bent. kan je een stukje taart brengen. hhhhmmmmhmhhmm xxx
Hahaha ben ook benieuwd, dan ben ik in iedergeval niet helemaal alleen als hij me nog kent Goh misschien zijn we wel verre familie van elkaar Schoonfamilie ofzo haha.. Zou onder de zonnebank gaan ontspannen maar word me toch te gezellig hier, moet dat nou voor ik weg wil gaan ?
Alexia haha nou knap hoor meid.. ik vind de marsepein altijd zo verrekte irritant.. om zo'n lap mooi om de taart te krijgen. Ik doe liever de cake dat lukt wel goed altijd. Zo te horen wordt het smullen op jullie bruiloft haha Senna van die kwaaltjes is een goed idee.. ik wou dat laatst ook doen toen ik naar de HA ging alleen was het vergeten, nou heb er nog steeds spijt van! Ik ga ook weer, nog een paar dingetjes doen, tot snel weer meiden! xxx
ik woon in nieuw-vennep. Lekker feestweekie deze week. wanneer kom je stukkie brengen zorg ik dat ik thuis ben. xxx
ik had al het gevoel dat je daar woonde Anja toen je het over bijna buurvrouw had haha. Ik kwam vroeger echt heel vaak in nieuw-vennep vond het daar echt heel leuk!
@desiree: is ook goed hoor @anja: dat is zeker dichtbij *ben btw. in 2005 voor het laatst op jullie feestweek geweest...* taartstukje wordt wel na de bruiloft en honeymoon hoor
2005 pas. ik ga deze week wel weer even kijken hoor, altijd gezellie. zaterdag voetbal kijken in de tent. en crazy piano's. Altijd gezellie. xxx
Mijn tante woonde daar en daar gingen we heel vaak dan heen op visite. Maar naar me 12e kwam ik er niet meer toen is ze helaas overleden.. Maar ooo wat vond ik het geweldig daar. Ze woonde tegen over die voetbalvelden. En elke keer met buiten spelen maakte ik er vriendjes en vriendinnetjes
alexia: ik ga ook in juli naar het spaarna ziekenhuis. omdat wij al iets meer dan een jaar bezig zijn. @ikdus: oorspronkelijk kom ik van texel ik ben daar geboren en heb ik gewoond tot mijn 15de. xxx
ja. naja, in Haarlem voor de wet en in Hoofddorp voor de kerk. we geven dan 's avonds in hoofddorp ook het feest in Hotel de Beurs