http://www.hyves.nl is een site die eigenlijk best veel mensen gebruiken. Het is zeg maar een communicatie site, en je kan er makkelijk je oude vrienden mee opsporen haha.. Dayenne, ik ben al eens in het oudehuis van Shady geweest. Maar toen was zij dr niet, niemand eigenlijk Alleen haar beste vriend en ik.
Hallo dayenne alles goed nog steeds geen duidelijkheid over die woning tja sorry maar dan ben ik toch blij dat wij hier goed zitten ik hoop niet dat je het verkeerd opvat
Ik ga dr ook vandoor ben echt moe.. Spreek je snel weer Sas, en slaap lekker voor zometeen. Dikke knuffel
Ja een beetje wel. We hebben het appartement wel, maar door die nadelen willen we het eigenlijk allebei niet. Maar bij gebrek aan beter gaan we toch voor die, we wachten het morgen af.
Niet dat ik dat nu doe hoor. Lees t morgen wel. Was dr nog wat bijzonders gebeurd tijdens mijn afwezigheid? Hoest met jou meid?
Niet zoveel.. Dees krijgt dr hypotheek lekkers wel Shady heeft van het weekend een erotische massage geleerd waardoor de man kan klaar komen En het zusje van Sas heeft een date Verder niets bijzonders, hier blijf ik moe ik wil daarom ook eigenlijk gaan.. Maar zag dat jij er was, dus wou nog eve reageren.
Ahhh lief va je meid, Geloof dat shady ons die masage ook eens moet leren. Wil mijn man ook wel eens zo verwennen. Keer eens wat anders. Gelukkig maar voor Desiree dat ze de hypotheek wel krijgen. He, maar ga jij maar lekker eens een keer vroeg in bed, even bijslapen. Ik spreek jou miorgen wel weer. Lekker slapen meid. En de groetjes aan je vriend van ons.
Ga zeker lekker naar bedje toe. Doe jij dat ook spreek je morgen wel weer. En zal hem de groetjes doen. Dike knuffel.
Hey meiden ik wilde jullie nog even welterusten wensen. Morgen ga ik waarschijnlijk na mn werk al mn aantekeningen op de pc zetten dan zal ik het wel ff naar jullie mailen! Dan heben jullie ook nog wat geleerd van me en dan weet ik zeker dat jullie mannen niet meer klagen als jullie zo lang op het forum zitten haha. Kus