Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo modem gereset, nu doet internet het weer goed gelukkig :)
    Dees, zou wel binnekort een keer testen, voor de zekerheid, zodat je het weet. Anders zit je maar met de vragen. 1 test is toch geen geldverspilling?
    Ik mag wel zwanger worden met medicijnen, mag alleen geen borstvoeding geven. Moet wel vaak voor controle als het zo lukken. Verder schijnt dat zwanger worden wat moeilijker gaat dan. Maar ja zonder gaat ook niet.

2. Niet meer actief

Dat is mijn temp kaartje niets boeiends dus.

Pfff ik kan de pil niet meer krijgen hier en dat is dus echt balen :(

Dees, gelukkig dat je er wel zwanger mee kan raken. Ik hoop niet dat het lang zal duren..
    Gelukkig ben je al eens zwanger geraakt. Dus jullie kunn her wel en dat is al heel mooi!

Senna, een hele dikke knuffel voor jou!

Owja en Truus, misschien moet er een echte meeting worden georganiseerd ;)?

3. Niet meer actief

Owjaa en één test is niet echt geld verspilling, maar toch vind ik het zonde.
    Omdat ik niet weet hoe die testen in Spanje zijn. Dus wil er liever zuinig ermee doen...

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja misschien wel ja. Maar dan moet t wel heel snel. Aangezien jij weer snel naar spanje gaat.

Hoe denken jullie dr over?
    Een meeting?

5. Niet meer actief

Jullie kunnen ook een meeting houden zonder mij, en als ik weer naar NL ga, weer een keer een meeting houden?
    Zolang er maar uitgebreid verslag word gegeven vind ik het wel oke ;)

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@ikdus
    Dank je wel voor die knuffel :D
    En waarom kan je de pil niet meer krijgen dan?

@desiree
    gelukkig maar dat je zwanger mag raken met die medicijnen ;)

@truus
    Wat leuk dat je de kleine al kan voelen :D

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nee natuurlijk niet. Jij hoort er net zo goed bij.

Misschien is t dan een idee iom maar bij jou te komen voor een meeting. Lijkt me ook wel een strak plan.

Maaruh waarom zou jij weer aan de pil willen? En waarom kan je die niet meer krijgen dan? Je bent hier nog verzekerd toch? en je hebt je huisarts hier toch nog?

8. Zaterdag? :whistle: :whistle:

9. Welke pil had je Dees? ik heb nog een hoop pilstripjes liggen hier..
    Als er een meeting komt is ie niet compleet zonder jou hoor ;)

10. Niet meer actief

Jullie zijn lief meiden :D
    Maar denk dat het haast onmogelijk is om zo snel een meeting voor elkaar te krijgen..

Maar als jullie allemaal naar Torremolinos komen vind ik dat prima :)

Nee, ben niet meer verzekerd hier heb geen HA ook meer. De gemeente schrijft je automatisch uit ( tenminste bij agis ), ik mag het niet krijgen omdat ik geen recept heb, grrr..

Dees, ik slikte de Diana 35

Truus, en waarom ik weer aan de pil wil, ik wil toch eerst nog even goed sparen en vriendlief toch laten stoppen met roken.
    Anders leert hij het nooit ;)

11. Eva R

Eva R Niet meer actief

@truus: hij is nu nog stil maar er komt een moment dat hij blijft trappelen :D en dan voelt je man hem vast snel :D

@ikdus: ga maar gewoon testen. Dan weet je het zeker! Kan je niet gewoon een paar da of etos testen meenemen naar Spanje?

ik ben voor een meeting.. en torremolinos is helemaal niet erg hoor :D hihi

hier nog steeds op m'n werk en het is nog steeds saai!

12. Niet meer actief

Nou dat is dan geregeld jullie komen naar Torremolinos :)

Alexia, maak het zelf even leuk dan?
    Of is dat onmogelijk op je werk:p

Als ik straks moet plassen kijk ik wel of ik test.

13. Das balen zeg.. je moet idd een vervolgrecept hebben van de HA dan krijg je het gelijk van de apotheek. Maar nu je geen HA meer hebt kan dat ook niet nee. Anders geen sex tijdens de vruchtbare dagen? Dat is ook wel moeilijk aangezien je zo onregelmatig bent..

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

jippie dan gaan we met zijn alle naar torremolinos :)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is echt balen zeg :(

16. Eva R

Eva R Niet meer actief

@ikdus: ja hoor, heb nog wat dingen gedaan voor m'n studievereniging (was dit jaar voorzitter), ben hier aan het rondhangen :D dus ik hou het nog wel even uit hoor... en het is nog maar 2,5 uur dus dat valt ook wel mee :)

17. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Even een kort berichtje want ik moet zo weer werken en ik moet zo ook nog even wat strijken.
    Vandaag een drukke dag kwam vanmorgen bij een client en die lag nog op bed met de mededeling dat hij dood wou en niet meer zou eten,drinken en ook zijn medicijnen niet zou slikken en of ik de pastoor wilde bellen of hij langs wilde komen.
    Ik schrok wel even maar op dat moment heb ik alles gedaan wat hij vroeg wilde ik weg gaan en begon hij al afscheid van me te nemen :cry:
    Tja dat zijn dan de minder leuke dingen van het vak.

Ik hoop dat het vandaag verder rustig blijf ik heb namelijk bereikbare dienst.

18. Niet meer actief

Pff ja dat is echt heel moeilijk om mijn vruchtbare dagen in te schatten.. Ik heb wel 2 dagen voor eisprong pijn aan me tepels, maar dat is ook maar net aan welke kant het springt.
    En 2 dagen voor eisprong is al te laat, want zaad kan soms erg lang overleven :S

19. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Trouwens gefeliciteerd met je huisje Ikdus heel erg fijn kun je je mannetje weer lekker een knuf geven ;)

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dus meiden zaterdag naar torremolinos?

Tja, maar dan is ons deesie dr nog niet. ;)
    Moeten we misschien nog een wachten. :)

Denk niet dat een meeting snel te realiseren is.

Deel Deze Pagina