Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Babydump stond ie niet bij, en babypark-site is op zondag gesloten...

Stom he, dat ik niet meer weet waar ik um heb gezien. Was echt een mooie namelijk. Nou goed, ik kijk morgen nog wel even. Twas waarschijnlijk wel een Mutsy ja. €199,-. Echt heel goedkoop!

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden ik ga even bij vriendlief liggen!

Fijne avond, en Dees veel sterkte.

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja dat is waar meid.

Denk niet dat ze opa nu nog zo lief vind.
    En de sfeer zal daar vrijdag zeker ook niet fijn zijn. Hopen maar voor je vriend dat hij zich er een beetje door heen slaat zo zonder jou.

4. Niet meer actief

Truus, met de 3d echo zie je misschien per ongeluk een trutje:p

5. Niet meer actief

Slaap lekker vast Dayenne, knuffel !

Ben al benieuwd naar jullie beeb kamer straks.
    Hebben jullie nog een kamer extra?

Truus, ik hoop ook dat ze opa straks niet meer zo lief vinden.. ( raar omdat te hopen het is toch mijn opa en haar vader ). Maar mij gaan ze ook echt niet meer lief vinden. Mijn neefje van 3 al helemaal niet meer, die wou gister niet eens dat ik weg ging.

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Of een wurmpie. Haha wie weet. Dan is t ook niet erg. En tuurlijk gaan we dr ook wel naar kijken. Maar we willen niet dat ze t volop in beeld doet. Wij willen t dan zelf ontdekken en daarover speculeren of t nou een piemeltje of een plassertje is. :)

Bedoel je dan misschien een mutsearts Dayenne. Die ligt meer in die prijsklasse wat jij noemt.

Dat zijn ook hele mooie praktische wagens. Rijden ook heel erg fijn. 2 Vriendinnen van me hebben m. Dus heb wel ervaring met die wagen.
    Wat ik mooiste vind van onze wagen (mutsy) is dat de kinderwagenzit in beide rijrichtingen kan. De kleine naar je toe gericht. Of van je af gericht. Dat was voor ons de doorslag eigenlijk om voor deze te gaan. En oja, hij is platter na t inklappen.

O, meiden ik begin zenwachtig te worden voor donderdag....Hoop toch zo dat alles geleverd kan worden. Dan ga ik foto's toevoegen hoor voor jullie.

7. Niet meer actief

ik hoop dat alles heel is Truus, zodat je lekker veel tijd hebt om alles goed te laten luchten.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Soms moet nou eenmaal even alleen maar aan je zelf denken hoor Desiree.

Dat is in dit geval voor jou even t beste. Want zo trek jij t ook niet veel langer. Ach en dat ze jou misschien niet zo lief vinden trekt ook allemaal wel weer bij. Zo ik me nu maar niet zo druk om maken.

Dayenne slaap lekker.

Desiree, ik ga ook slapen nu hoor meid. Moet morgen ALWEER! vroeg op. Bah.

9. Niet meer actief

Is goed truusje en beeb..

Slaap lekker jullie 3tjes.

Ja ik denk al aan mijzelf anders bleef ik hier haha.

Spreek jullie morgen vast wel weer.

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

slaap lekker allemaal ;)

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen

tuurlijk spreek je mij morgen wel weer.

Je mag altijd bellen smsen of pb hoor. Maar denk dat bellen wel erg duur gaat worden...

Jij ook lekker slapen meid.
    *beeb schupt ook weltrusten naar jou*

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden, meiden wat eeen geklets.. moet gewoon 3 pagina's bijlezen op 1 avond..

Ja de grote dag bijna.. we hebben het allebei super druk martin met de auto en ik op het moment met de taart.. nu nog 1 erin zitten.. morgen nog 1 choco (klein) en 2 appel en dan klaar.. dan donderdag pas weer aan de taarten.

Neemt niet weg dat ik morgen om 6.15 weer opsta voor de gastkids die om 6.45 voor mijn neus staan. nadat ik ze naar school gebracht heb, supermarkt, dan taarten maken, wassen ( alles moet schoon voor de huwelijksreis), nog dingen halen bij de action/blokker/ hema voor de trouwerij. 3 uur weer kids halen.. ergens tussendoor nog een taart vullen en de hond doen..

en hopen dat martin en mijn vader het vanavond redden met de verf van de auto anders zit er nog een mogelijk ritje drenthe in :confused: om extra auto lak te halen...dan dus om 8.30 weg en zo snel mogenlijk terug..zal ong. 4 uur nodig hebben.. maar we gaan er niet van uit..

Wonder boven wonder gaat het klussen geweldig, we zien elkaar zo weinig nu en normaal zijn we echte knuffelaars dat als we elkaar 's avonds in bed tegenkomen we eigenlijk hoe moe we ook zijn toch wel klussen. Al is het maar om even dicht bij elkaar te zijn even elkaar aanraken.. even samen.ooo zo lekker samen zijn. :thumup:

13. Niet meer actief

Woow wat heb je het druk zeg, maar gelukkig allemaal leuke dingen!

Mooi dat het klussen ook goed gaat, zou wel mooi zijn dat je op je huwelijksdag een beebje heb verwekt.

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik had choco ballet in mijn keuken... haha.

Choco deeg er uit gelopen, is iets zwaarder als normaal deeg dus het had het bakpapier aan de kant geduwd.. maar ik had gelukkig extra veel deeg erin gedaan en hij rijst goed dus de hoogte is goed..

nu nog even wachten tot hij gaar is..

15. Niet meer actief

lekker hoor, ben je banket bakster ofzo dat je het allemaal zelf zo goed kan?

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik krijg nou al trek als ik het zo lees :)

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden er is hier waarschijnlijk niemand meer maar wilde ff zeggen dat ik jullie nit vergeten ben.

Kus

18. Niet meer actief

ik ben er nog..

Waar ben je toch steeds Shady:p

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik ben er ook nog steeds hihiihi

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik heb een heel druk weekend gehad met verjaardagen en stappen en het nieuwe vrouwen bier van heineken (jillz) proeven. Nu ga ik weer op schieten om te gaan werken want ik moet fietsen omdat die stomme bussen weer staken!

Deel Deze Pagina