Ik hoop het ook, maar die pokke dingen zijn nog niet eens verzonden, de bestelling is alleen geplaatst. Dus ik heb weinig hoop. Op naar 3 juli dan maar
ik denk het niet hoor Cinneltje, je temp is er veel te laag voor. Al temp je anderhalf uur eerder, moet het toch al meer om hoog zijn en niet omlaag
Mn feestje begint vanaf het moment dat je komt totdat je weggaat haha. Volgens mij kan jij dan gewoon de 5pakken en dan bij kruidenwijk oost uitstappen en dan kom ik je daar ophalen goed?
Cinneltje maakt niet uit hoor. En bij sommige komt vruchtbaar slijm al duidelijk van te voren.. Maar je hebt maandag ook geklust zag ik, en zijn zwemmers kan in combinatie met jou slijm ook op vruchtbaar slijm lijken
Ach misschien vanavond als ventje zich wat beter voelt. We hebben wat mot gehad dus misschien sexy time om het goed te maken
Oooh oke dan komt het daar niet van in iedergeval. Maar ik denk wel dat je al degelijk in je vruchtbare periode zit, dus misschien daarom dat je maandag vruchtbaar slijm had. Je temp kan wel iets lager zijn met anderhalf uur eerder tempen, maar als je je eisprong zou hebben gehad, stijgt je temp met minimaal 0,2 graden. Dus zou je temp dan eigenlijk ongeveer gelijk zijn met de voorgaande tempraturen, mischien zelfs wat hoger.
Nee die wil ik liever ook niet missen............ jammer dat we niet zelf naar binnen kunnen kijken weten we precies hoe en wat
Hee cinneltje hoe gaat het ermee? Ook al aan het tempen geslagen? Met tempen is het echt een ritme ook waar je aan gaat wennen. Toen ik al even tempte vergat ik het nooit en toen ik wou stoppen had ik al getempt, vergat dat ik wou stoppen en toen ik het laatst weer wou proberen, vergat ik het weer! stom he