Ja shady, je pakt een deel in je ene hand, en een deel in je andere hand. Als je het kan uittrekken zonder dat t knap is t rekbaar.
Ja erg is dat hè Dees, verschikkelijk! Nou ga jij even de bende opruimen, zal vast één van de laatste keren zijn want straks woon je er lekkers niet meer En slaap lekker vast ! Dankje voor je dikke knuffel jij ook een dikke knuffel terug ! Aah Truus, ik zal zo snel mogelijk internet aanvragen beloofd oke? En misschien mag ik mijn moeder dr Nokia lenen zolang ze op vakantie is, kan ik ook af en toe internetten
OMG! nou dat moet ik dan maar eens gaan testen. En als het rekbaar is dan is je slijm vruchtbaar en ik dus ook? Nu gaat je mama misschien wel voor zichzelf opkomen en weg bij die man. Dat zou wel fijn zijn.
Ja Shady, gewoon even met 2 vingers een beetje naar binnen gaan Ik probeerde altijd op mijn wc papiertje te kijken, maar met dat vele klussen van vriendlief en mij heeft dat echt geen nut
Haha ik ben echt in shock door jullie! En idd ik klus me altijd suf dus dan heeft het waarschijnlijk geen zin of wel? Zo'n vreemd idee dat jij a mn klus verhalen kent en dan ook nog degene ziet met wie ik klus (ook al heb je m al een keer gezien haha)
Shady, zou zeker fijn zijn als ze dat zou doen.. Maar ze heeft zoveel kansen gehad om weg te gaan. Mijn opa was nooit thuis die sliep altijd bij mijn oom en tante. Alleen vriendlief en ik woonde daar. En mijn opa stelde ook zijn huis beschikbaar voor mijn moeder. En wou het zelfs behouden als ze echt van plan was om bij die man weg zou gaan. Elke kans die ze krijgt neemt ze niet. Dus eerst zien en dan geloven.. Mijn vriend zei al ik vind het best als het echt moet. Zolang ze maar 1/3 van de huur betaalt.
Hahaha straks zie je mij ook toch met mijn klus verhalen Maar dan heeft het inderdaad weinig zin, je kan het wel altijd proberen.. Ik lees wel eens dat meiden er aan ruiken maar ik heb geen idee hoe het verschil moet ruiken hoor
Ik ben ook nog niet helemaal wegwijs hoor met dat slijm en heb alleen gezien in me onderbroek. Heb 1 keer gevoeld en toen was het creme achtig die heb ik ook op me ff kaartje gezet.
RUIKEN?! Sorry maar ik moet echt heel hard lachen nu. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar aan ruik! Het kan aan mij liggen maar dat gaat me net iets te ver! Dat trekken kan ik nog wel aan maar ruiken.?! Ja maar jouw lover ga ik natuurlijk in de nabije toekomst niet zien dus dat is anders mn vriend weet ook dat jullie alles weten haha. Ook voor je moeder komt ooit de druppel. Nu maar hopen dat de grens bereikt is bij haar. Mijn moeder zegt altijd dat je eerst meer van jezelf moet houden dan van je partner voordat jje de stap kan maken om weg te gaan. Misschien is dat nu het geval voor haar ik hoop het
@shady, hier was t zo gek dat mijn buurvrouw ook hiet mee schreef. Wist dus precies wanneer zij aan tklussen waren. En zij wist t van ons. Ik wist dus ook als een van de eersten dat ze zwanger is. Vond ik heel bijzonder natuurlijk. Trouwens voor de meiden die dr nog kennen. Het gaat goed met dr. Ze hoeft nog ongeveer 4 week van dr zwangerschap. Ze word nu elke week gecontroleerd. Dus nog eventjes en wij hebben dr eenbuurkindje bij.
Dat is zeker weten wel zo eerlijk ja. Alleen vervelend dat ik dan als nog niet echt zelfstandig kan worden.. Ik weet hoe ze is zij gaat dan automatisch de was doen en willen koken. Lijkt me behoorlijk vervelend in mijn eigen huisje als ik eerlijk ben .. Maar goed ik zie het van zelf wel.. Ik ga gewoon lekker genieten met vriendlief
Dat zou ik ook doen als ik jou was. En misschien heeft je moeder wel geluk dat ze zelf een leuk huisje kan krijgen
Ik zou dr ook niet aan kunnen ruiken hoor lijkt me vies, maar ieder voor zich natuurlijk. En wat je moeder zegt is heel mooi en zit zeker een kern van waarheid in ! Hahaha als jullie eens naar Spanje gaan en dan naar Torremolinos zal je me vriend echt wel ontmoeten hoor, dat moet gewoon Dus ga maar vast aan dringen bij je mannetje dat je volgend jaar naar Torremolinos wlt Truus, wat fijn voor dr dat het goed met dr gaat en met dr beeb, vind dit zeker fijn om te lezen. Ik kwam wel eens bij de aug mama's kijken voor o.a. haar en nog iemand anders. Die ook haar beeb had verloren met 29 weken zwangerschap. En voor een moeilijke keuze stond ( tweeling met verdikte nekplooi, gelukkig worden het gezonden meisjes )
Ja Truus, dan hoef ik niet 1000 keer iets uit te leggen ofzo Nu kunnen ze het gewoon meteen lezen, en nu kan dit wel een hele lange tijd blijven zo..
Nou ik wil volgend jaar naar thailand dat lijkt me zo vet! Ik wilde eigenlijk dit jaar al gaan maar als wij vakantie hebben is het daar het regen seizoen en mn vriendin is naar curacao voor een half jaar dus gaan we daarheen. En dan sparen als een malle om volgend jaar naar thailand te kunnen. Maar we komen echt een keer naar torremolinos lekker bij jou logeren!
He dames, Ik kom alleen ff zeggen dat ik op bedje ga En oja de pillen die ik gehad heb heten: Provera 10Mg nou welterusten allemaal en tot morgen