Kom je toch lekker eens met de winterweken ofzo Waar mijn vriend werkt word oud en nieuw uitbundig geviert en 1 januari ook een nieuwjaars duik En dat regen seizoen valt volgens mij wel mee hoor. Toen ik naar Isla Margarita ging zaten wij ook in het regenseizoen, het heeft wel 2 hele keren geregend waarvan 1 keer overdag. En dat was 15 minuten lang en zat toen ook gewoon lekker in het zwembad hoor Maar wel super vet dat jullie daar heen gaan.. Vriendlief en ik willen graag naar Zuid Afrika
He dees wat leuk dat je dr nog wel eens zoekt. Ik spreek dr tegenwoordig bijna alle dagen wel even. Ik zal t zeker even vertellen hier als dr beeb er is.
Is goed wil ook de naam van haar meid weten. Echt geweldig dat ze gewoon 4 meiden heeft .. Senna slaap lekker meid.
Ja komisch is dat ofnie dan. Dat te bedenken dat mijn buren ook nog eens 3 meiden hebben. Het zijn allemaal meiden hier....
dames ik ben er ook weer weg van. Nog een fijne avond allemaal en een dikke knuf voor iedereen...........Weltrusten voor straks
Nou truus als jullie een jongen krijgen heeft ie iig keus genoeg qua vriendinnetjes! Ik heb net aan mn vriend gevraagd en hij wilt best een keer komen met kesrt enzo! Ik ben ook altijd beniewd naar de namen van kinderen maar onze naam heb ik gelukkig nog nooit gehoord. Nu alleen nog zwanger raken vandaag heb ik weer een hele tas met kleertsjes gehad van mn tante en de namen hebben we ook al dus we zijn al op de goeie weg nu de beeb nog!
Dees, bedankt voor je respect. Mooi foto he die trouwfoto van ons. Kan m hier wel ff in album zetten,
Heey meiden sorry, de buurvrouw kwam thuis. Dus geen tijd om gehad te zeggen.. Toch weer 20 euro verdiend voor iets meer dan 3 uur oppassen, kan ik morgen mooi van naar de kapper Truus, geen dank voor de respect het is echt inderdaad een schitterende foto, die verdiend gewoon respect Als het een jochie word heeft hij dus zeker keuze genoeg. En als het een meid word meteen heel veel vriendinnetjes om mee te dansen en zingen Shady, nou is dat geregeld komen jullie rond die tijd een keer gewoon lekker richting Torremolinos Wij hebben wel wat namen, ik weet ze alleen niet meer. Vriendlief en ik hebben zo een verschillende smaak met alles. Dus wij hebben echt een lange tijd nodig voor een juiste naam
Dat maakt niet uit ik ben ook ouder als mn vriend. Op een ouwe fiest moet hij (als het een hij word) het leren! Meiden ik ga mn mandje in! Morgen komt mn schoonmoeder na mn werk ff babbelen want mn vriend krijgt een auto van dr! Kus
Wij hebbend dezelfde smaak en houden niet van "simpele" namen dus als wij kineder mogen krijgen worden het namen waar je je tong over breekt!
Ach ja leeftijd is maar een illusie Truus. En die meid die straks geboren word zal maar iets ouder zijn als jou jochie dan En ze heeft al 2 ( 3* ) prachtige meiden, dus deze vierde zal ook een mooie worden, waar jij vast schoonmama van wilt worden Maarja jij krijgt toch geen jochie, je krijgt een meid
Ik houd ook niet van simpele namen, maar mijn vriend wil echt een naam van maximaal 6 letters ofzo Ik ben de baas dus hij heeft pech Gelukkig hebben we een lijstje dat we allebei leuke namen vinden Wat lief van je schoonmoeder dat je vriend een auto van dr krijgt Slaap lekker Shady en tot zaterdag
Onze meisjes naam heeft 7letters en de jongensnaam 7. We hebben ze;fs de 2e naam voor allebei al! Roep dat maar niet te hard hij gaat het kind aangeven rico heeft er ook nog stiekem een 3e naam achter geplakt haha Ja mn zwager heeft er ook 1 gehad dus dan krijgt hij ook. Als ik dat aan mn moeder zou vragen krijg ik een speelgoed auto of een muntje voor de botsauto's haha
Slaap lekker Truus.. Hahaa zo sneaky is Rico.. Hij heeft eigenlijk de naam gepikt die wij ook voor een jongen wouden. Nu gaat het feestje dus niet meer door thanks to Rico Ik zou iemand mee sturen hoor, straks krijg je opeens hele andere namen
Weet je wat ik iedereen wil aanraden om een keer te doen.. Een heleboel centjes sparen en dan naar Isla Margarita gaan en dan wat excursies daar doen.. Ik zat net weer foto's te bekijken van het eiland en het park waar wij zaten. Mijn droom is echt om daar weer eens op vakantie gaan. Het is zo geweldig daar meiden en zoo ontzettend mooi. En die excursies zijn ook echt geweldig. Zal morgen aan mijn moeder vragen waar de foto albums zijn en dan zal ik wel wat fotos inscannen ofzo denk ik. Jullie gaan zooo jaloers worden