Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Meiden, ben weer in Nederland!

De laatste dagen Bali waren vreselijk. Ben heel erg ziek geweest...

2. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    AI AI SUCRE DAS MINDER NATUURLIJK

maar welkom terug hoor :D

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    hoi hoi
    Jeej sucre wat vervelend voorje meid.
    Welkom terug
    Benje ziek van de zwangerschap denk je?

Hebben jullie al een mooie javanse naam bedacht voor ukkie?

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

vervelend sucre. Maar welkom terug. verder wel leuk gehad?

hoe is het met jullie allen? :)

5. Niet meer actief

Sucre welkom terug :D

Alexia, het is niet in Spanje hoor.. Het is in Zuid Amerika :D
    Maar ik denk niet dat mijn moeder weet waar de foto's zijn :S Me stiefvader ruimt al die dingen op en weet daarna nooit meer waar het ligt.
    De video's van de excursie zijn er ook al niet meer :(

6. Eva R

Eva R Niet meer actief

mmm t is weer duidelijk dat ik geen idee heb van geografie :) dacht echt dat het in de buurt van spanje lag. zo'n eilandje hihi zoals mallorca :oops:

7. Niet meer actief

Hahaha nope moet je maar even op google(afbeeldingen) kijken en dan isla margarita ik ben in porlamar ofzo geweest, maar playa el agua is mooier...

Wij hebben 3 excursies gedaan, 1 keer op een katamaran gingen we naar één of andere eilandje.
    En je kon eventueel zwemmen met dolfijnen maar die waren er helaas niet. Maar wel walvissen :)

Toen op een vissers bootje gingen we na 3 kleine berg eilandjes, bij één gingen we eten en snorkelen. En je mocht ook oesters duiken ( gingen ze kijken of er parels in zaten :lol )

En een jeeptocht, gingen we door wat stadjes heen en een schier eilandje daar aan vast en een hele mooie natuurpark.

Er is zoveel moois daar, ik ga nu echt veel sparen om daar weer heen te mogen gaan, gewoon alleen ik en mijn schatje :D. ( ze spreken wel Spaans op het eilandje, het hoort ook bij venuzuela ;) )

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

klinkt heerlijk en ziet er ook prachtig uit!

9. Niet meer actief

Ja het is echt heel mooi daar !
    Ik was 12 toen ik daar heen ging en ik ben een heleboel vergeten van die tijd, maar die vakantie zal ik neverrr nooit vergeten :D
    Ik was 2 maanden daar voor nog in Spanje geweest. Het enigste wat ik me van die vakantie kan herinneren is dat we een zeer plaatselijke regenbui hadden. Precies boven een bushalte waar wij stonden :).. En dat ik een gat in me voet had, en dat mijn oom en ik veel aan het dammen waren.
    En van Isla Margarita weet ik gewoon nog bijna alles :) zo een indruk heeft het dus op mij gemaakt :D

10. Eva R

Eva R Niet meer actief

hahaha :D nou super hoor, ziet er ook echt mooi uit, kan het me helemaal voorstellen...

11. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Hallo dames

Welkom thuis sucre ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt tja en misschien komt het inderdaad door de zwangerschap tja en dan hoord het erbij zeggen ze.

Leuk is dat he vakantiefoto's terug kijken ben zelf nou 2 keer naar turkye geweest en 1 keer rhodos ook erg mooi en tenerife en mijn alle eerste keer in het buitenland was met mijn schatje en zijn ouders en mijn zwager naar portugal was zo gezellig ik zou zo dit jaar weer gaan maar we blijven sparen voor ons wondertje dat we in iedergeval iets achter de hand hebben.

Een van de dames heeft voor me gependeld nou weet ik niet wat ik er van moet denken maar ik hoop dat het uitkomt .
    Het zou dan augustus raak zijn en het zou een jongen worden :D

Trouwens die meneer die het niet meer zag zitten is opgenomen in het ziekenhuis ben ik wel blij om ik had er anders morgen naartoe gemoeten en vond het wel een beetje eng ja je weet dan nooit wat je aan zou treffen :(

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    he Sas,
    Dus toch opname?
    Je weet wel hoe je moet handelen toch in geval van....

Id heel belangrijk dat je dat wel weet hoor.
    We hebben deze week ook een incident gehad. Gelukkg is hier goed gehandeld. Alleen de gevolgen waren wel erg vervelend.

13. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Nou truus als ik eerlijk ben zou ik als eerste 112 bellen of de huisarts en daarna een collega

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Maar als je niet in huis kan kijken dan? en die persoon doet de deur niet open. Dan kun je niet zomaar 112 bellen. Dit zijn hele moeilijke situaties.
    Praat hier in je team over. Ik weet namelijk niet wat de protocollen bij jullie zijn.

Weet goed hoe je moet handelen in zo'n situatie. Voor jou eigen, maar ook voor je klanten.

Ik wil jou echt niet de les lezen hoor. Begrijp me niet verkeerd.

15. Niet meer actief

Sas, jaa ik vind het zeker leuk om vakantie foto's terug te kijken.. Krijg dan altijd zo een fijn gevoel van binnen :D

Wat fijn dat die man is opgenomen, nu hoef jij je niet druk te maken wat je eventueel zou aantreffen.

Zou leuk zijn hè, als die pendels uitkomen. Maar pin je er niet op vast hoor ;) Als het uitkomt is het gewoon toeval..

16. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Nou truus ik begrijp je niet verkeerd vind het alleen maar lief dat je je het zo aantrekt en advies wil geven we hebben gelukkig nou bij de meeste clienten een keysafe en voor diegene die dat niet hebben daar hebben we een contact persoon voor en die hebben vaak wel een sleutel.

Ikdus ik neem het ook niet te serieus maar ach we klussen gewoon lekker door wel zal ik het tijdens mijn ei week iets vaker klussen maar verder probeer ik me er niet teveel meebezig tezijn wat soms best moeilijk is.

wat vinden jullie ervan om te tempen en evt een ovulatietest wanner zijn jullie ermee begonnen en zoals dat tempen hoe werkt dat nou is je temp dan hoger of lager tijdens je eisprong wat geeft zoiets nou eigenlijk aan en met zo'n ovulatietest weet ik het eigenlijk ook niet

17. Niet meer actief

Ik ben vrijwel meteen begonnen met tempen, ik had voor ik aan de pil ging een onregelmatige cyclus en toen ik stopte met de pil had ik ook meteen een lange cyclus en nog steeds erg onregelmatig.

Met tempen moet je elke dag om het zelfde tijdstip tempen als je wakker word, het liefst rectaal, want dat is het meest betrouwbaar.
    Is je temp nog laag zit je nog voor je eisprong, de dag na je eisprong stijgt je temp met minimaal 0,2 graden en moet minimaal 3 dagen lang zo hoger blijven. Meestal blijft je temp tot je NOD hoog en rond die tijd zakt het weer zo weet je dus dat je ongesteld gaat worden.
    Wat je met tempen kan zien is je eisprong ( dat zie je achteraf ) en je luteale fase ( fase na je eisprong, dus tussen en ei en NOD ).. Als je dit een paar maanden doet en je hebt een regelmatige cyclus weet je dus wanneer je wel moet klussen en wanneer niet.
    De banners geven aan dat je 15 dagen voor je NOD je eisprong hebt, terwijl dat niet zo is het kan verschillen tussen 10 en 18 dagen voor je ei.
    En soms wel korter of langer. En met tempen kan je dat ontdekken.. En ovu testen heb ik niet zoveel verstand van :)

18. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt, is heel makkelijk! Hoe lang zijn je cyclussen? En het beste is 's avonds te testen.
    Goedenavond trouwens :)

19. Niet meer actief

Goede avond Dees :D

Hier is ik boos op tante, ze denkt ons even flinkt te kunnen naaien met geld en toch bijna 1000 euro van ons willen pikken :)

20. Waaaaat... wat is dat voor mens.. hoe wou ze dat doen? Volgens mij prik jij daar zo doorheen

Deel Deze Pagina