Zij rekent gewoon super vaag ! zij heeft 2 maanden huur er af gehaald dus 2 keer 1150 en 2 maanden borg dat is ook 2 keer 1150. We moeten 380 per maand betalen, en 766 euro aan borg. Zij rekent dan uit dat wij 1533 intotaal terug krijgen. Ik snap totaal niets van die reken som ! Ik heb dus gewoon 12 x 380 + 766 gedaan. Dan ben je er in één keer klaar mee en hoef je niet helemaal vaag te gaan rekenen. Mijn vriend is het er mee eens, en hij gaat dat ook zo uitleggen. Ik weet alleen hoe mijn tante is, als zij het zo uit rekent op die manier dan klopt het ook gewoon op die manier. Maar ze kan lekker de pot op ! Is het 100 euro wat ze extra zou rekenen zeg ik prima doe maar. Maar bijna 1000 euro en misschien zelfs meer HELL NO.
Daar ben ik weer. Vriendlief is nog met zn moeder op pad naar amsterdam ik werd steeds gebeld welk luchtje ik wilde en welke maat schoenen ik heb dus wie weet... @ikdus Damn! Waarom zou ze dat van jullie willen stelen?! @sucre wat naar je dat je je beroerd voelt heb je de ook de griep?
Omdat ze lomp rekent en altijd gelijk heeft :S.. Helaas voor haar denkt ze dat ik dom ben, maar ik heb toch wel wat hersencellen om simpel na te denken en ook simpel te kunnen rekenen
Hmm die tante is geen rekenwonder.. dat blijkt. Ik ben echt weer vreemd deze ronde, last van vreemde dingen! Pff waarom zou het niet eens normaal zijn. Was het maar volgende week. Dan weet ik weer wat. Shady, hoe is het met jou vandaag?
Ik wel.. vooral als het iedere keer wat anders doet. Al ben ik niet zo misselijk, wel veel honger. En veel naar wc ineens
Ik weet nog niet of ie een auto krijgt ze staan in de file dus ik ben heel erg benieuwd! Ja met mij gaat het goed hoor druk zoals altijd haha en met jou/jullie?
Desiree jij vroeg hoe mijn cyclus is kijk maar onder mijn banner Nou ikdus het is wat met jouw familie rekenen kan je tante echt niet. Nog bedankt voor de uitleg
Ik hoop dat het dit keer wel iets goeds betekend zal voor je duimen Dan word jij één van de eerste maar mama's.. Kan je als nog tegelijk bevallen met Dayenne Zij 2 weken later jij 2 weken eerder Shady, hier moe zoals de laatste dagen/week Ben benieuwd of je vriendlief ook een auto heeft en wanneer hij het mag halen. Weet je wel welke auto hij ongeveer wilt?
Hier wel ok alleen weer allemaal stomme en vervelende klachtjes. Zou wel leuk zijn als het eindelijk eens gelukt zou zijn.. Vlak na Dayenne vind ik ook goed Sas op zijn vroegst op dag 10 beginnen met ovutesten.. al zal je dan waarschijnlijk nog niet gelijk een positieve test hebben. Maar dan zal je je ei waarschijnlijk niet missen. Zo weer ff verder met de was, heb nergens zin in! Heb zoveel honger!
Joepieeee onze telefoons zijn verzonden, morgen of zaterdag zal ik ze dan denk ik binnen hebben. Dan kan ik lekker maandag vetrekken, ik ga morgen meteen een ticket boeken
Dat is geweldig Dees eindelijk weer terug naar je vriend! Ik ga nu ff strijken, geen fut voor, maar moet toch wat doen. Fijne avond allemaal!
Strijkse Dees.. Enne begin je toch misselijk te worden ? Knuffel voor jou meid, ik blijf super hard duimen voor je !
@ shady, Ik moet echt weten hoe die erotische massage was. Wij krijgen namelijk ook een workshop! Vrijgezellenfeesie van een vriendin!
Haha sorry ik heb steeds geen tijd/puf om het allemaal te gaan typen het zijn namelijk 10blaadjes. Anders moet je me ff toevoegen op hyves dan kan je mn foto's zien
Aaahw Arme Truus (K) We hebben echt zo snel mogelijk weer internet, we moeten wel want we moeten internet bankieren. En dat doen we echt niet in een internet café hoor. Dus lieve meid je hoeft me echt niet lang te missen ! Vriendlief en ik gaan onze officieele N.I.E. nummer papier halen, ons inschrijven bij de gemeente in Torremolinos en dan vragen we zo gauw mogelijk internet aan. Vriendliefs baasin heeft ook internet in café, dus zij kan ons wel op weg helpen waar we het kunnen halen. Oké lieve Truusje, ben je nu een klein beetje blij?