Hey sucre welkom terug fijne honymoon gehad. Balen dat je de laatste dagen ziek was voel je je al wat beter
@shady, ik kijk morgen wel even verder. Aangezien ik ZIGGO heb, en een hele beroerde internet verbinding heb nu. Maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er mooi uit. Mag ik een paar foto's van je kopieren om aan een vriendinnetje te laten zien. Zodat zij ook een idee heeft?
Ik had hele hoge koorts, spierbijn, botpijn, verkouden, diarree, braken. Zal dus wel een flinke bacterie in mijn lijf hebben gehad. Voel me al weer wat beter gelukkig.. Over de zwangerschap. Ik heb vandaag nog een testje gedaan en natuurlijk weer positief, al was ik daar wel heeeeel erg blij mee. Verder heb ik geen symptomen. Niks, alleen een zeurende pijn in mijn onderbuik sinds ik over tijd ben. Herkent iemand dit?
Het is echt super! En idd echt iets voor een vrijgezellenfeest. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet echt preuts ben maar het is zo lachen ik heb daar woorden geleerd waar ik nog nooit van gehoord heb! In het begin is het een beetje onwennig maar dat went heel snel. Weet je ook van wie jullie de cursus krijgen? Niet iedereen moet op "jack" gaan oefenen hoor aaleen degene die gaat trouwen
Ik heb nog aan het infuus gelegen en moest wat medicijnen innemen. De dokter zei wel dat die geen gevaar vormden voor onze kleine. Ik weet het, het is nog bijna niks, maar toch, het wordt wel ons kindje. Truus, ik zag wel etos als naam. Vnd ik niks, wat was de andere?
@shady, ohhh nou gelukkig maar. Ik zie mezelf dan nog niet op Jack liggen (net bevallen) maar de bruid in kwestie zie ik t zekers wel doen. Die is wel vrij op dat gebied. Ik heb geen idee wie t ons gaat geven. Maar geloof dat we dezelfde krijgen. Grappig toch? @sucre, kijk maar even terug naar ongeveer 25/26 januari. Ik schreef toen ook dat ik niks voelde. Alleen een ongie word gevoel
Shady, at voor leuke ideeen voor een vgz dag heb jij? Ik moet er ook een organiseren samen met een vriendin en we dachten ook aan een erotische party of zo... Morgen gaan we mijn schoonouders vertellen dan de zwangerschap. Te vroeg?
Etos als naam voor de beeb?! Zo dan was je goed ziek sucre! Gelukkig dat het geen schade kan aanbrengen aan de beeb. Hebben jullie al namen? @truus je krijgt wel een nep piemel in je handen en daar kan je dan de grepen op gaan oefenen haha
Ikdus, 18 februari. Maar ik verwacht de 14e . Gelukkig Truus dat jij dat ook had. Is moeilijk dat ik er hier thuis met niemand over kan praten..
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009* Kavana - Ronde 3 - RAAK ..* Uitgerekend 25 december 2008* Mama1985 - Ronde 4 RAAK .. * Uitgerekend .. februari 2009* Sucre - Ronde 4 RAAK.. *Uitgerekend 18 februari 2009* Shy - ronde 2 - RAAK .. * Uitgerekend .. februari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008* Bijna zwangeren Alexia R - Ronde 1 - NOD 15 juli Anja24 - Ronde 13 - NOD . juli Cinneltje - Ronde 7 - NOD 6 juli Desiree1986 - Ronde 9 - NOD 26 juni Sas30 - Ronde 7 - NOD 6 juli Shady09 - Ronde 9 - NOD .. juli Heb er wat meiden vanaf gehaald, ik zie die toch niet meer hier. Dus mag wel toch ? Sucre, balen dat je zoo ziek was gelukkig is nu alles al weer een beetje beter. En nee hoor ik vind het niet te vroeg om je (schoon)ouders in te lichten. Ik vind dat naaste het wel meteen mogen weten als de zwangere zelf aan het idee gewend zijn
Nee vind t niet te vroeg om te vertellen. Je bent nu toch zwanger....Gewoon doen en genietenvan het moment. Ideeën; erotische massage, dildoparty (ook erg lachen) survival (voor de sportieveling) Naam; bali, java enz enz. kan nog wel ff doorgaan.
Nee helemaal niet te vroeg juist leuk vind ik als je leuke schoonouders hebt kunnen zij mooi meedelen in jullie geluk! wij hadden een cursus erotisch geregeld dat is dan niet alleen voor de bruid leuk maar daar heeft iedereen iets aan. Het duurt minimal 2uur maar bij ons 3uur door dat dat kletsen en lachen
Het schint ook dat je erotisch kan dineren dat is dan ook wel leuk voor daarna maar wij konden dat nergens vinden dus gingen we naar de japanner ook erg leuk en lekker
Het is echt heel erg leuk wij hebben les gekregen van die vrouw die ook in de gouden kooi is geweest om hun daar een cursus te geven het is 200euro tot 10 personen en ze rijd door het hele land zal ik ff haar website opzoeken?
hihi mij ook hoor sucre. Vooral als de bruid in kwestie ook best wel openhartig enz is. Weet ook dat ze dr niet vies van zijn. Dus dan is iets erotisch wel heel leuk. Kijk als je bij voorbaat al weet dat iemand "preuts" ofzo is. om t zo maar ff te noemen, tja, dan kun je beter gaan survivalen. Offuh klootschieten. @ dees, vind de lijst mooi zo. Al die vreemden drop. word t ook niet overzichtelijker van.