hoi ik ben 25april voor et laatst ongesteld geweest..ben niet meer aan de pil begonnen en heb sex gehad op 11mei.. rond 19mei dacht ik dat ik ongesteld moest worden had krampen zoals normaal maar et zette niet door weekend verder weer krampjes beetje misselijk en moe maar et zette weer niet door tot vandaag ik wakker werd en dat ik een beetje bruin bloed zag tijdens het plassen bij het afvegen 2dagen geleden heb ik een test gedaan.. maar die deed het niet ofzo:S als de test negatief is moet in het onderste vakje een streepje staan en al ie positief is bij allebij ma bij mij was alleen in de bovenste een blauw boogje tezien.. heel raar dus dat betekent nieuwe test maar door dat beetje bruinachtigbloed vandaag ben ik onzeker.. ik ben mijn vader ook verloren op 3mei en ben bang dat ik daarom miskien niet ongesteld wordt.. wie zou weten watik moet doen? nieuwe test of gwn afwachten...
Ik zou nog een testje doen als je de eerste test niet vertrouwd.... Het kan natuurlijk heel goed zijn dat je aan het ontpillen bent he? Succes met testen! Marian
Tja ik ben het met marian eens. Gewoon even weer testen. Ik denk ook dat je aant ontpillen bent. Dus gewoon afwachten en fijn doorklussen
nee ik probeer niet zwanger te worden.. dit is niet iets wat ik van plan was ofzo.. kben nog sgoolgaand enzo dus komt niet gelegen eigenlijk..
Gecondoleerd met je vader ik wou wel zwanger worden maar was ook een beetje verward en soms had ik wel een beetje ongi buikpijn en op het laatst niet meer met 9 dagen overtijd deed ik een test en was dus wel zwanger ! Ik zou gewoon een test doen heb je tenminste zekerheid Succes !
waarom ben je met de pil gestopt dan als je niet zwanger wilt worden? succes met je volgende testje..
Heey sweet dreams ik lees dit hier zon beetje mee vond het wel spannend maar wil je even feliciteren met je aankomende bruiloft wat leuk ! wij hebben ook plannen voor denkelijk 08-08-08 Groetjes
ja dankje ! vond ik ook en je bent al 3 dagen overtijd zie ik binnenkort tijd voor ene testje.. nja succes met zwanger worden Groetjes
haha ja wel spannend hoor.. had al een testje gedaan gister maar die was negatief.. nou zit het wel in de familie een laag hcg.. mijn moeder kon pas met 4 week over tijd een posi test doen! ga er zondag nog 1 doen en dan hopen dat ie posi is en anders ff naar de ha... jij veel plezier en succ6 met je zwangerschap!
Ja bedankt ! Pff heb jij er ook last van dat je er de hele dag door mee bezig bent. Als ik thuis ben, kan ik geen halfuur van eeen babysite afblijven! Echt erg. Ik had met 9dagen overtijd mn test gedaan van tevoren was ik bang. Want ik was een keer in maart 3weken overtijd maar werd ik toch de 21e ongi en dat was ook meteen de laatste keer maar ik was zo bang voor die test en bij 9 dagen had ik echt een doorslag en d8 ik als het negatief is weet ik tenminste wel dat ik ongi word al die onzekerheid zouden ze iets op moeten vinden haha Succes, groetjes
@ dreams nee ik kan ook geen moment van die sites afblijven! ik vind het ook wel eng... wil heel graag weer een testje doen maar ben bang dat ie weer negatief is... dus nog maar ff afwachten! duimen maar...