JJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ Claudia is er ook......... Helpt dus toch wel om een beetje zielig te doen. Zere tieten? heb ik ook.......vooral(klinkt dom) met stijve tepels....Gut wat erg dat ik dat schrijf. Nou ja, kan t hier wel zeggen. Liefs
Hihi Truus ik moet toch altijd zo lachen om jou. Foei stijve tepels hahahaha je moest je schamen . Nee hoor meid, hier kan je alles zeggen. Ik sta inderdaad niet op de NOD lijst van november...Ben even tijdelijk uit de running . Verders gaat het prima hoor! En met jou?
hee truus, ja hier kun je dat wel zeggen hoor Ik heb dat niet zo met stijve tepels wel als je eraan komt en als ik hard loop of de trap afloop. xx claudia
Nou ja, je had t al gelezen.....zere stijven tepels whahahaha. Joh, ik las t net ja. Dat je tijdelijk een nuvaring hebt. Wat jammer. (tja ofnie) Maar je blijft toch wel gezellig met ons mee lezen? Liefs
Ja het is jammer maar helaas is het niet anders. Hopelijk mag ik snel weer meedoen met jullie. Tuurlijk blijf ik meelezen! Vind het hier veel te gezellig
Ja, ik wist natuurlijk niet of dit jullie eigen keuze was of niet. Maar begrijp uit je berichtje dat t niet je eigen keuze was. Je hoeft me niet te vertellen waarom hoor. Maar ik hoop dan natuurlijk voor je dat t maar tijdelijk is.
Ja, het is eigenlijk gedeeltelijk onze eigen keuze. Nouja, door omstandigheden hebben we deze keuze moeten maken. En voor die omstandigheden hebben we niet gekozen. Nou goed, je snapt het denk ik wel... Ik heb nu de nuvaring voor 3 maanden, daarna kijken we weer verder.
Ja, ik begrijp t (denk ik) Soms moet je beslissingen nemen, ook al zijn ze soms niet makkelijk. En kan je er ook niet volledig achter staan. Maar denk wel, dat als je er later terug denkt, dat je dan tot de conclusie komt, dat t inderdaad misschien wel beter is geweest. En een pauze inlassen, na alles wat je de afgelopen maanden hebt meegemaakt. Is ook niet verkeerd voor je lichaam. Ik hoop dan ook zeer oprecht, dat jullie over 3 maandjes met veel plezier weer gaan beginnen.
Dank je Truus . Inderdaad, we weten dat het een goede keuze is. Maar goed, leuk hoeft het niet te zijn nee. Hee, en hoe gaat het nu met jou? Ben je ook eenzaam thuis of niet?
Ja met mij gaat t goed hoor. Zit nog steeds op t wachtbankje. Hihi krijg gewoon van die doorzit plekken op m'n kont. Maar denk dat er niks aan t handje is hierzo. Voel niks anders(tja op die tieten na dan he). Natuurlijk niet gegd dat t niet raak is, maar toch. Vind t wel steeds spannender worden, want kan alleen maar zekerheid krijgen als de ongi er is. Maar daar kan ik nu wel al tegen aan zien. Vieze gesmeer....... Ben niet alleen thuis. M'n man hangt lekker op de bank. ff koffie zetten. Jij ook een bakkie?
Ja met mij gaat t goed hoor. Zit nog steeds op t wachtbankje. Hihi krijg gewoon van die doorzit plekken op m'n kont. Maar denk dat er niks aan t handje is hierzo. Voel niks anders(tja op die tieten na dan he). Natuurlijk niet gegd dat t niet raak is, maar toch. Vind t wel steeds spannender worden, want kan alleen maar zekerheid krijgen als de ongi er is. Maar daar kan ik nu wel al tegen aan zien. Vieze gesmeer....... Ben niet alleen thuis. M'n man hangt lekker op de bank. ff koffie zetten. Jij ook een bakkie?
Hihi ja het wachtbankje..pff weet er alles van.. Das dan wel weer fijn, ben daar even een tijdje verlost van (al vind ik die spanning soms ook wel leuk hoor). Ja aan die ongi heb je niets. Vind het verschrikkelijk, elke maand weer. Hopelijk ben ik er snel 9 maanden van verlost (en ik hoop voor jou ook!)
Gef niks heur wicht...... ik lust t ook niet anders. Maar zal t tegen m'n man zeggen. Die schenkt net een bakkie in. Vind dat toch nog zo vreemd om mijn man te zeggen (zijn pas getrouwd)
Haha ja kan ik me voorstellen. Kan me niet voorstellen dat ik mijn vriend 'man' noem. Maar goed, zo ver is het bij mij (helaas ) nog niet. Heeft hij je gevraagd of hebben jullie het samen besloten?
Na al een tijdje te hebben gezeurd....(met een beetje hulp van vriendinnen) heeft hij me vorig toch gevraagd. Helemaal zoals t hoort op 1 knie. Met een bos bloemen. Daarna lekker (met dikke rode traanogen) uit eten geweest om t te vieren.
Wat heerlijk. Lekker ouderwets. Zo zou ik het ook wel willen. Maar volgens mij kan ik dan wachten tot ik een ons weeg haha. Verder is het een schat hoor .
Ben zelf ook wel een beetje ouwerwets.......huisje boompje beesje zeg maar. Ennuh eerst trouwen en dan kindertjes. Niet dat ik gelovig ofzo ben hoor. Maar vind t gewoon speciaal. Dacht ook altijd dat m'n vriend me nooit zal vragen. had de moed al laten vallen. En toen zomaar opeens ging hij door de knieen. Dus eigenlijks toch nog totaal overwacht. Zeg je koffie word koud hoor.