ik heb het me ouders en schoonouders al vertelt vandaag vieren we me zoontje zijn verjaardag en dan willen we het langzaam gaan vertellen nee het heeft indd niet super lang geduurd wel lang genoeg voor mijn gevoel maar indd met de 2 ronde clomid is het nu dus raak
ja, als je je vinger snijd bevoorbeel, bloed smaakt ook naar ijzer! hahaha smakelijk eten wij gaan ook eten. Lekker thuis saampies steengrillen GEZELLIG! xxxxxx
prisilla heb je bij de 1e ook moeders vr moeders gedaan wel goed dat je het gaat doen nu hoe voel jij je eigenlijk ik wel goed zal mieke gelijk krijgen miss vraag ik ook wel of ze mij kan pendele
en hoe reageerde je ouders en schoonouders en hoe eigelijk je man/vriend ik lees wel jou blijschap maar de rest
hahahaha me vriend vind het helemal geweldig een broertje/zusje voor onze zoon me schoonouders en ouders vonden het ook geweldig weer een kleine erbij heb net ook maar even me nicht gebeld die is 4 maanden geleden moeder geworden en die bleef maar zeggen cil helemaal geweldig meid hahaha verder voel ik me eigen nog helemaal super nergens last van nog maar wat niet is kan nog komen nee toen ik zwanger was an jason was ik al telaat met aanmelden dus toen ik gister die positieve test had twijfelde ik geen moment en deed een belletje
Ja gaat wel, we zijn erg gespannen, hebben echt geen idee deze maand. Ik heb het steeds warm en nog steeds die nare smaak, maar we wachten gewoon af! Mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden! Voor jou s het anders ook spannend! xxxx
Ik heb het 's nachts heel warm en overdag normaal en soms koud erg irritant, heb liever andersom! Ik hoop voor jou echt dat de pendel uit komt. En dat het voor Truus ook raak is deze maand. Ik gun het jullie zoo.. Wel spannend jullie hebben beide vieze/apperte smaak in jullie mond. Ja voor mij begint het opnieuw spannend te worden, alweer haha. Temp blijft hoog, maar dat zegt niets zit pas 9 dpo. Ik ga heel hard duimen dat je maandag posi test en niet ongi word hoor En MvJason echt fijn dat je weer in verwachtig bent
slaap lekker meiden tot morgen! xxxxx ps. Mupkuh leuk dat je er weer bent, waar was ej al die tijd? xxx
Sorry voor mijn late reactie! Wat ben je toch een lieverd! Ik duim ook voor jou! Ik ga lekker slapen! Tot morgen! xxxx
Nou meiden, wou jullie toch even een fijn weekend wensen! Ik moet straks van 12 tot 12 oppassen, dus geen tijd om op internet te komen, en morgen moeten we mijn opa's huis doen alles weg halen. Dus zondag zal ik er misschien eventjes zijn.. Dus iedereen een gezellig en fijn weekend, en tot maandag.. Dikke knuffel van mij !
Ik had het even ontzettend druk, en kreeg ook geen mailtjes meer van reacties. Mijn cyclus is ook een beetje van slag geweest. Maar heb er vol vertrouwen in dat het deze ronde normaal zal zijn.
Ja dat druk hebben dat ken ik! Wat vervelend dat je cyclus zo van slag is geweest! Ik krijg ook van redelijk wat topics geen melding meer als er reacties zijn heel vreemd! verder wel alles goed met je? xxxx
Verder gaat het wel goed gelukkig. Heb er ook een goed gevoel over deze maand. Dus wie weet? Maar ja eigenlijk heb ik dat ook iedere maand. Gaat met jou ook alles goed?
ja hoor hier alles goed! maar wel weer super spannend! Ben al de heledag aan het broek loeren hahah! morgen avond of maandag ochtend gaan we testen ben zo benieuwd. xxxx