Ik hoop dat ze het bij mij ook goed heeft! Maart is een hartstikke mooie tijd voor ons om zwanger te raken
nee totaal niet voelde me helemaal niet zwanger begint nu wel een beetje tekomen hoor raar gevoel in me buik misselijk
Hoi hoi. Hoe is t hier? Nog nieuws van Wendy? Ben zo beniewd. Ze had nu ongeveer al ong moeten worden. Liever niet natuurlijk. Ik duim voor je meid. En hoe gaat t nu met Dees? Temp nog steeds hoog? Dikke kus.
Hee truuske! Hier alles goed hoor! Bhoorlijk spannend. Maar zo weer lekker afleiding krijgen visite! Als die weg zijn en ik ben nog niet ongi dan gaan we testen! xxxx
Nou ja, ik kan niet veel anders zeggen dan de andere meiden. Heel spannens dusssss. Ennuh, je wel even melden he als je hebt getest. Zoal t nu lijkt gaan we vanavond nks doen. Dus ik zal waarschijnlijk wel voor de pc zitten. Wachtend op jou. Heel veel succes,
Hey meiden alles goed? Ben gister en vandaag dus niet geweest, maarja . Ik heb wel beetje bijgelezen. Spannend Wendy ben benieuwd. Woensdag moet ik ongi worden, of niet. Dus ff afwachten voor mij. Me temp is een klein beetje gezakt van 37,1 naar 37,0 dus niets bijzonders.
He Dees, Je temp moet niet zakken hoor! Aangezien je woensdag ong moet worden. Duurt wel lang he? dat de visite bij Wendy weggaat Ben wel benieuwd hoor.
Haha achja, ik tempte ook om 9 uur of eerder dus dat kan het ook geweest. Misschien is hij morgen weer gestegen of niet, weet niet ff afwachten, wekker gaat in iedergeval niet meer voor aan. Ja visite duurt zeker lang! Ik wil het weten!
Test NEGATIEF! We zijn best verdrietig nu! nog steeds geen ongi! Wel had ik heel erg veel gedronken en was min urine kleur loos maakt dit iets uit? xxx
Ach meid toch, De test hoeft niet perse nega te zijn hoor. Je schrijft zelf al dat je veel hebt gedronken, en dat je urine kleurloos is. Ik denk dat je nu even niks meer moet drinken, en misschien vanaaf nog een testje doen. Of morgenvroeg. Dan is je urine veel geconcentreerder. Dus julie hoeven helemaal nog niet verdrietig te zijn. Het is nog niet GAME OVER, zolang je niet ongesteld bent. Maar kan mee indenken dat jullie heel erg balen. Heeeeeele dikke knuffel