Ik voel me een beetje dom. maar ik heb een nieuw onderwerp geopend voor pendelen, maar weet nog steeds niet wat ik moet doen daarvoor. moet ik iemand een maitje sturen ofzo. kan een van jullie me helpen please?/
Nou Anja, Sorry, maar ik weet t ook niet. Zou ook wel een pendel willen, maar weet ook niet hoe ik dat doen moet. Dus, als jij meer weet, wil je t mij ook laten weten dan?
ja tuurlijk laat ik het je weten. ik heb een nieuw onderwerp geopend daar leggen ze het uit, maar snap ik het nog steeds niet. moet je daar anders even kijken.
Wat ik daaruit opmaak is dat er maar 1 pendelt. Nou, die zal t dan druk hebben. Ga d'r maar niet vragen. Aangezien ze nu ook zwanger is.
ja zo begreep ik het ook. ik weet het ook niet precies. We wachten gewoon af onze tijd komt vanzelf. Ik heb nu een drukken periode: moet veel werken ook met kerst. kan ik mijn gedachtes ook even ergens anders opzetten. xx
vind allemaal zo lastig he ...ach ja afwachten dan maar...voor iedereen die net als ik in onzekerheid leeft ik zal overuren draaien met me duimen! dikke kus
He Dees, Dat is mij de laatste tijd ook al opgevallen, dat t hier zo rustig is. Volgens mij zijn we allemaal een beetje uitgekletst. ;( Jammer hoor. Maar hoe is t met jou? En je temp? Hihi betrap me erop dat ik je dit elke dag vraag........ Met mij is t goed. Niks nieuws te melden eigenlijk.
Ja de ene keer is het een beetje druk maar vaak ook erg rustig.. Ja hier is alles goed, mooi dat daar alles goed is.. Hahaha betrap je ook er op dat je het elke dag vraagt, vind het wel heel lief . Temp was 37,3.. Morgen krijg ik als het goed is die MatCare testen weer binnen en dan gaan mijn tante en ik beide testen denk ik... Ze zegt dat ze gaat testen haar NOD is zaterdag. En ik kijk wel of ik morgen test.
Geen bloed geeft moed he! Als je maandag nog niet bloed nog 1 keer testen en weer negatief, maar ff naar de dokter gaan
Voor jou is het ook echt spannend aan het worden... is de cycles iig een paar dagen korter dan je eerste ! ik ben nog steeds in afwachting van.......
Het zal toch geweldig zijn meiden, dat jullie de komende dagen allemaal posi gaan testen? De kans is er. En inderdaad Dees, net wat jij zegt. Geen bloed geeft moed. Ik hoop dat ik eerste kerstdag mag testen. En dan natuurlijk een posi resultaat heb.
Jeetje, nog aan het afwachten dat duurt wel lang zeg! Test je nog tussen door? Ja dacht eerst dat ik een cyclus van 26 dagen had, maar ei was 10 dagen later dus tja.. Word zeker spannend
Ik hoop het ook voor je Truus.. Ik wil nog niet ongi worden, moet vrijdag weer oppassen en zaterdag ga ik met dit huishouden en mijn nicht en dr man en kids naar de kerstparade en dan gezellig bij haar zitten, dus wil niet ongi zijn
Nee dat kan ik me indenken dat je dan niet ongie wilt zijn. Ik wil namelijk nooit meer ongie zijn..... Maar ja, zal wel moeten he? Ik ben anders met kerst ongie. Das ook flink balen. Maarja, kan er niks aan doen. Hoop dat ik dan in ieder geval al ongie ben, dan dat ik t met kerst word. Daar zit ik echt niet op te wachten. De eerste 3 dagen is t altijd zo erg bij mij. En dat geklaai steeds. Bah. Kan dr nu al van balen. Of ik moet naturlijk al posi testen! Dan wil ik naturlijk NIET ongie worden.
ja duurt wel lang maar ik heb met mezelf afgesproken pas in jan. naar de ha te gaan... heb namelijk van het weekend misschien wel mijn ei gehad! had zondag een ovu test gedaan en zag gisterochtend een 2 lijntje erop maar heeeeeeel vaag.... ( zondag avond heb ik niet goed gekeken aangezien ik snel wegging...) dus is het een indroog lijntje of niet? gisteren weer getest toen niets en vanochtend weer een test gedaan en weer heeeeeel licht iets... blijf nu maar even doortesten en zie het wel! misschien komt mij ei nog! wachten dus maar af.... spannend voor je hoor! ik duim voor je!
hallo Dag. Jeetje hoe lang is jou cyclus nu? Zie dat je 43 dagen overtijd bent... Ooit wel eens bij de huisarts geweest?