Pfoe wat een gedoe allemaal zeg! Dan hoop ik eerlijk gezegt dat die samenlevingstest negatief is, zodat er meer kans is om zwanger te raken. Want dit is niet niets! Inderdaad binnekort maar de gyn bellen, want jullie verdienen echt wel om een kindje te krijgen. Ik gun het je ook echt dat jullie een kindje mogen ontvangen Maar kunnen ze niets doen aan dat endometriose ? Eeen hele dikke knuffel voor jou! En dat je jaloerse gevoelens hebt is heel normaal hoor, zoveel meiden hebben dat hier. Je gunt het een ander wel, maar ook jezelf en omdat het dan bij jezelf nog niet gelukt is, is het wat moeilijk om blij te zijn voor een ander.
Pfff jeetje, ook zonde van het geld. Maar je weet tenminste waar je aan toe bent.. Hopelijk is het de volgende ronde raak hoor!
@ Ikdus, nee endometriose is niet echt te verhelpen.. De enige medicijnen die er tegen bestaan zorgen er voor dat je... onvruchtbaar wordt! Noujaaa bizar toch. Maarja de gyn. heeft me echt op het hart gedrukt dat mijn endometriose (nog) geen negatieve uitwerking heeft op mijn vruchtbaarheid.. Er is eigenlijk maar één echte remedie tegen endometriose en dat is: zwanger worden! Ze (gyn..) zei dus ook: zorg dat je dat snel wordt! Ja halllllooooooooooo. However, die test gaan we inplannen en dan ga ik er toch nog maar eens wat meer over vragen.. @ Tamara: zooooo herkenbaar! HOE vaak ik wel niet een test heb gedaan waarna ik gelijk (of bijna gelijk) ongesteld werd. Want tja, dan had ik toch weer gezien: niet zwanger. Waarna mijn psyche zoiets had van: FACE IT laat het los! En ja hoor, daar begon het dan. Dat is ook waarom ik nu niet test en ook eigenlijk nooit meer ga doen. ALS ik ooit zwanger word dan merk ik dat vanzelf... Liefzz.
ja raar he ..ik was overtijd in de maand sept ..ik zatop de fiets naar de dokter,om hem te vertellen gestopt te zijn met de pil,,ik was thuis en was ong...je lichaam ,je ieigen lichaam houd je voor de gek,,,
Dat is wel vervelend Insonmia.. Hopelijk ben je snel zwanger of al zwanger.. Wel lekker bijdehand van de gyn dat die zegt dat je snel zwanger moet worden.. Als of jullie er grip op hebben:S..
@ Dees-> He Deesje, Was even nieuwsgierig hoe t met je is. Ben ja al ongie, of heb je al getest? @ Wendy-> He Wendy, Hoe is t met jou? Ben je alweer wat over de teleurstelling heen?
Hey Truus, met mij is alles goed en met jou? Nee niet getest, ze waren nog niet binnen maar ook niet ongi teminste toen ik 15 min voor het laatst keek. Nog steeds goed temp, kijk maar in album.. Voor jou word het nu ook spannend! Voel je al naderende ongi komen?
He gelukkig maar dat je nog niet ong bent. Hoop t voor je dat je dat ook niet word. Ik voel ook nog niks. Vanmiddag alleen jeukende tepels, maar dat was maar even. Na even goed gekrabt te hebben (heel genant) was t over. Nog een weekje wachten voor mij...... Zal even je temp kaartje bekijken. Je ziet er mooi uit. Maar waarom heb je nu blanke rondjes staan? Komt dat omdat je later tempt?
Nee ik temp juist vroeger, word telkens voor 9 uur wakker. Slaap de laatste dagen wat vroeger dus word je ook sneller wakker.. Nouwja eigenlijk nog 3/4 dagen he. Maar is beter als je paar dagen extra wacht natuurlijk.. Hoop het zo voor je!
Maar ja, volgens mijn cycles heb ik 24 dec. mijn nod. Dan is t weer 30 dagen geleden. Maar ja, als je naar t slijm kijkt. Tja...... Ga gewoon 1ste kerstdag (dinsdag) testen. Lijkt me een goed moment om de goden te verzoeken. En de Engeltjes, en de kerstman. En rudolf met zijn rode neus, nou ja, doe die andere rendieren dan ook maar........... Kan niet misgaan dacht ik dan zo.
Nee hoop ik ook niet, vind duivels niet zo mooi in het kerstverhaal passen. Weet je al wanneer je wel gaat testen? En je tante dan? die al ongie, of ook nog niet......Zal toch wel leuk zijn hoor, jullie beide zwanger...
Ik ga morgen denk ik testen als mijn temp boven de 37 is.. Tante ook niet ongi maar haar NOD is zaterdag.. Zij gaat waarschijnlijk ook morgen testen.. Onze nicht was hier gister en ze weet van ons dat we proberen zwanger te worden. En ze lach helemaal in een deuk dat we eventueel achter elkaar ongesteld zouden worden. Die mannen hebben dan zo een pech haha. Zou zeker leuk zijn samen zwanger. Nee rode duivels passen niet in het kerst verhaal, dus moeten ze lekker weg blijven! Maarre wat zegt je gevoel tot nu toe?
Haha ja das lachen 2 ongestelde chagarijnige vrouwen in huis. Arme kerels.....heb medelijden met ze. Ahum, niet dus. Zij komen er altijd al makkelijk van af. Tja, wat zegt mijn gevoel...dat is eigenlijk best wel heel wisselend. De ene keer voel ik me zwanger, en later denk ik weer dat ik gewoon ongesteld ga worden volgende week. Kan er dus geen peil op trekken. Merk ook niks aan mijn lichaam eigenlijk. Heb melkachtig afscheiding, wat normaal is na ei. Geen dikkere blauwere aders op mijn (.)(.). Voelook niks aan mijn buik ofzo, dat ie steviger of harder is. Alleen jeuken tepels dan vanmiddag. Wat zegt jouw gevoel?
Mijn gevoel zegt ook dat ik niet zwanger ben. Ik voel ook niets behalve dat ik al een tijd buikpijn heb. Niet heel erg ofzo, maar dit had ik niet voordat ik vorige keer ongie werd. Dus ik kan dr ook niet echt een peil optrekken..
En het vervelende van alles vind ik dat ik van alles mezelf ga inbeelden. Tenminste dat denk ik dan..... Ach we zullen vanzelf zien. Volgende week, om deze tijd weten we allebei meer. En wat is nou een weekje op een mensenleven. Niks toch. Ik kom morgen gelijk kijken als ik mijn nestje uitrol.
Hahaha, ben benieuwd of dan de testen binnen zijn. Zal wel niet ze komen hier altijd laat de post brengen! Een weekje is helemaal niets Vind de tijd ook zo snel voorbij gaan.. Ik ga nu ook weer extra veel voor je duimen, dat de kerstman een super cadeau geeft
Ja de post heeft t nu ook wel errug druk met de kerstkaartjes. Dus helemaal niet zo gek als ze nu later komen.... Lief van je. Ik duim me ook helemaal gek voor jou. Laten we hopen dat t nut heeft.
Ik hoop zeker dat het nut heeft.. Ja ze zullen ook wel gek worden van de kaartjes.. Achja, ze moeten het ermaar voor over hebben he