Ooh sorry *slurp slurp*. Hmm lekker bakkie. Zeg maar tegen je man dat ie lekkere koffie kan zetten. Vroeger (gut hoor mij) wilde ik ook eerst trouwen en dan kindjes. Maar nu vonden we het allebei wel speciaal als onze kindjes ook op de bruiloft zouden zijn. Mijn vriend wilt wel trouwen, alleen denk ik niet dat hij op zn knieen gaat haha. Zo, ik zou daar wel van schrikken! Zomaar op de knieen. Wat mooi zeg. Heerlijk romantisch vind ik dat.
Man zegt; graag gedaan hoor....... Ja hihihi daarom moest ik ook zo janken. Pur omdat ik t helemaal niet meer verwacht had. Maar om te wachten zodat de kindertjes op de bruiloft kunnen zijn is ook heel speciaal. Vond ik zelf ook wel een leuk idee. Maar pff dan had ik nog lang moeten wachten op de bruiloft......
Ja ik geloof graag dat je zo moest huilen. Denk dat ik het zelf ook niet droog hou. Maareh, bedankt voor de koffie. Vond het erg gezellig. Maar ik moet er weer vandoor. Vriend wil film kijken met mij haha. Fijne avond nog! En tot snel Liefs Dayenne
Ha 2 zielen 1 gedachte? Ik wou er ook net mee stoppen. Lekker ff douchen en dan vroeg naar bedje toe. Ik vond t gezellig met je. Gewoon ff lekker kleppen. Heerlijk. Truste voor straks en doe je vriendje maar de groetjes. Doei doei.
Haha nou kijk es aan. Hier gaat mijn bedje mij ook vroeg zien. Douche ze en slaap lekker. Vriend zegt: groetjes terug (kijkt verbaasd want hij heeft geen idee van wie het komt maar vind het wel leuk haha). Doeg! xxx
Geduld hebben en idd hopen dat je niet te lang moet wachten op je 1e menstruatie. Je kunt je lichaam eerst laten ontpillen (eerste 2 maand vrijen met condoom om je hormonen er uit te laten gaan. Leuk he stoppen met de pil? ik voelde me toen heel speciaal. Bij mij duurde het ook 96 dagen voor ik weer ongesteld werd, en ik had ook niet veel geduld.Daarna ovu test gedaan en het resultaat was er na 6 maanden na het stoppen van de pil. SUCCES
super super slecht in mijn vel.. bah bah bah.. nog 2 daagjes en dan moet ik ongesteld worden, natuurlijk hoop ik van niet maar ja, denk het haast wel, nou voor iedereen die zwanger is...succes en veel geluk.....
He Honey, Wij kunnen beter vragen hoe t met jou is? zie dat je vandaag kan testen. Vertel vertel...... Ben niet nieuwsgierig hoor, maar mag graag alles weten. Succes ermee. Dikke smok.
hoi meiden vandaag ben ik ongesteld geworden en dkn ik over 4 dagen met clomid beginnen aan de ene kant erg fijn dat ik het geworden bent dan kunnen we verder maar aan de andere kant erg vervelend want ik ben werkelijk niet tegenieten zeg me man ik het huis al uitgevlucht hahaha
He MvJason. Balen joh dat je ongi bent geworden. Mag ik je vragen wat Clomid is en wat die doet? -xx- truus
Mvjason balen! Fijn dat je nu aan de clomid kan! Dan heb je toch meer kans niet waar? Truus (goedeavond trouwens!) clomid is, als ik het goed heb, van die pilletjes die ervoor zorgen dat je een rijp eitje krijgt. Zeg ik het zo goed Mvjason? Liefs Dayenne
he he ben je er ook weer. Zit de hele avond je te wachten. Had al een extra koppie capucino uit de senseo laten lopen voor jou. Maar ja, die heb ik zelf maar opgedronken. Nou ja, gezellig dat je er bent hoor Dayenne.. -xxx-
He balen. Heb de hele dag zitten smachten naar je bakkie, vond het gister heerlijk. Maar goed, ben net pas thuis he dan krijg je dat. Hoop dat mijn bakkie lekker was . Ja, vind het zelf ook gezellig . Hoe was de douche gister? Kussies
De douche was gisteren heerlijk (en vanavond trouwens ook hoor) Had m zo heet gezet dat t een sauna was bij ons in de badkamer. En t reslulaat zag er ook errug grappig uit. Was net een baviaan, zo'n rode kont had ik. Heb trouwens wel heerlijk geslapen door die hete douche..... maaruh ik zit met een dilemma
wanneer moet ik testen als ik maandag niet ongi ga worden? Weet ja niet hoe lang mijn cycles is. Dit zal m'n eerst keer ongesteld zonder de pil worden. Snap je m? Moet ik nou gewoon dinsdag testen als er nog niks loos is?
Uhm ja, als je het gevoel hebt dat je ongi nog niet komt dan kan je dinsdag wel een test doen. En als ie dan nega is en je word nog niet ongi dan moet je 2 dagen later weer een test doen. Ik had gelezen dat je hcg waardes om de 2 dagen stijgen, vandaar .
Ow oke, Nou dank je wel dan hoor. En? hoe was je dag vandaag? Lekker gewerkt? Ik heb een druk daggie achter de rug. 2 Diensten gedraaid. Dus kun je nagaan dat ik niet zo heel veel puf meer heb.