even ontopic weer..... Ik of nou ja mijn man en ik willen heel graag zwanger worden. Nu we alwee in t nieuwe jaar zitten hoop ik dat dit jaar in t teken zal gaan staan van ons kindje. Of onze zwangerschap dat vind ik ook wel goed.
Ja he hallo! Mag dan wel ouder dan je zijn, maar je hoeft me echt toch nog geen U te noemen hoor..... Voel me al zo oud! kom je er ook nog aan met U. Niet weer doen hoor.
Hahahaha, ik zeg wel vaker u, niet vanwege dat iemand ouder is.. Maar gewoon omdat ik te lui ben om je te typen ofzo ahaha. Vind u wel een mooier letter/woord dan je. Maarja hier presenteer ik mijn kaartje.
Maar wat betekent dan BD en die kruisjes? CM heeft toch met t slijm te maken? Als ik teveel vraag moet U t zeggen hoor.
Haha ja inderdaad. Geloof wel 4 pagina's...... Ach hebben ze ook weer wat te doen. Vond t gezellig met je dees, Maar ga nu ffies heerlijk op de bank relaxen. Tot snel.
Nou nou wat een klets kontjes zijn jullie! haha! Ik heb even 4 pagina's bij moeten lezen! Ik moest net ff werken ben ook nog eens nagelstyliste maar ben al weer klaar. Om half zeven krijg ik de volgende pffff heb geen zin meer wil lekker met mijn mannegie op de bank relaxen haha! XXXX Wendy