ik ben 40 uur in de week vertegenwoordiger in printers en daarnaast ben ik nagelsyliste en volg ik in de avond uren een kappers opleiding. Hoef nog maar 9 lessen en dan heb ik mijn diploma! Ben heel ff cola halen bij de appie ben zo terug! xxxx
hoi meiden ik ben voor het eerst hier maar ik wilde ff met jullie kletsen omdat ik ook graag zwanger wilt worden en het wil maar niet lukken ik wordt er gek van dat ik aldoor weer ongie word we zijn nu een klein half jaartje mee bezig en sommige zeggen tegen mij volgens denk je teveel aan maar ja het is makkelijk gezegt dan gedaan zekers als je iets wilt gr sandra
Heej lieve meiden! Zozo....haha was een halfuur bezig met alle pagina's lezen . Kletskousen hiero. Hoe gaat het met iedereen? Fijne oud en nieuw? Haha Truus Sherlock Holmes . Jij bent gek ook he. Je mag mij ook wel zoeken hoor. Moet je wel helemaal zelf doen, ik gaat lekkers niks verklappen . Knuffel, Dayenne
Heej Sandra! Wat gezellig dat je mee komt kletsen! Hmm ja dat lijkt me inderdaad moeilijk als mensen dat zeggen. Zij begrijpen het dan blijkbaar niet! Als je iets zo graag wilt dan denk je er idd veel aan. Veel succes en ik zal duimen voor je dat je snel zwanger bent! Liefs, Dayenne
Hee Sandra! Ik begijp dat het moeilijk is om er niet te veel mee bezig te zijn! Maar ik voel mezelf dan oomk wel altijd het beste. Ben nu vrij en denk er heel erg veel aan. Ben ook blij als ik volgende week weer lekker ga werken dan vliegen de dagen! Maar ik zou me nog niet druk maken hoor! Als ik het goed begrijp zit je in ronde 6 en kan het nog alle kanten op! Ik heb me heel dapper voorgenomen om me pas zorgen te maken na ronde 12 dat is erg moeilijk maar gas het proberen haha! Heel erg veel succes en ik zal voor je duimen! xxxx Wendy
@ Sandra-> Welkom en de beste wensen nog voor jou. Hehe, eindelijk ook een noordeling hier. (ik ben een drent) Voelde me al zo remi. Zie dat we ook bijna even oud zijn. Leuk joh. Wist je trouwens dat t volgens de statistieken normaal is om pas na een half jaar zwanger te worden. En dan ben je nog snel ook. Degene die de eerste ronde gelijk zwanger zijn, zijn echt uitzonderingen. Maar hoop natuurlijk voor je dat je snel zwanger bent. @ Dayenne-> He meid, leuk dat je even weer komt kijken. Hoe is ie? Fijn oud en nieuw uitgezeten? Zal me naam eens veranderen in Sherlock.... Maar geloof dat ik je al gevonden heb hoor. @ Wendy-> Meid, ik heb nog een printer nodig. Wat bied je aan? Jeetje jij bent ook wel echt een bezig bijtje hoor. School, werk, internetten nagels doen...... Nou petje af hoor. @Dees-> Was gezellie he vanmiddag? Volgens mij is er nu niemand meer, dus zit nu een beetie verdrietig te wezen.....
@Truus Aaaaah arme Truus. Was je gister helemaal alleen. Nu ben ik denk ik alleen haha.. Ja hoor mijn oud en nieuw was gezellig. Met de schoonfamilie . En de jouwe? Je hebt me snel gevonden hoor. Knap hihi. @Wendy, ja gaat prima meid! En met jou? Ben wel erg druk...ik mis jullie wel hoor! Na vandaag is het weer weekend, dus kan ik jullie weer opzoeken . Hoezo verslaafd . @Dees, hoe is het meid? Assistent van Sherlock . Je zou je naam ook moeten veranderen . @De rest: alles goed? Liefs Dayenne
Dus die hyves is van jou Dayenne.. Fijn dat je oud en nieuw goed was. Ikdus is toch behoorlijk undercover, dus dat zit wel goed hoor, haha.. Vind het ook jammer dat je zo weinig er nog bent. Ik ben er dus juist nooit in het weekend. Ja heel af en toe, bijv zaterdag ochtend omdat vriendlief dan nog werkt. Maar verder nooit. Zondag vier ik ook mijn verjaardag samen met me kleine neefje die dan 3 word, dus loop ik je mis helaas. Hoop dat je een fijn weekend hebt Jullie allemaal trouwens. @ Sandra welkom hier.. @ Truus was zeker gezellig gister ja.
Ohhhhh Wendy schaam je . Nee hoor, lekker toch. Hoe gaat het vandaag met je? @Dees. He wat balen zeg. Nou, dan zal ik proberen wat vaker door de weeks te komen. Want ik wil je niet mislopen natuurlijk. Haha ja mijn naam is niet zo undercover. Ach ja, kan je ook niet meer veranderen. Ik ga es ffies lekker van mijn vrije dag genieten. Zware ochtend gehad. Dus ik spreek jullie nog wel! Liefs Dayenne
Hee meid! Met mij gaat het goed hoor! Maandag weer lekker werken dan heb ik weer wat meer afleiding, mijn vriend is namelijk woensdag alweer begonnen haha. Vandaag ga ik maar een aan de schoonmaak denk ik! Alles gaat goed heb geen klachten en geen rare dingen en gelukkig ook nog geen griep gehad zoals veel mensen in mijn omgeving haha.. xxxxx
Gelukkig maar Wendy, dat je geen griepje hebt ! Mijn neefjes hebben allebei koorts, dus probeer uit hun buurt te blijven.. Want anders heeft dat tempen ook geen zin haha! En Dayenne lief dat je meer doordeweeks wilt komen Ben dr altijd tot 5 uur.. Dus hopelijk zien we je wat vaker
@Wendy, fijn dat het goed gaat! Houden zo dat je geen griep hebt .Heb je niks aan. @Dees, ja zo lief ben ik wel . Nee hoor, ik vind het te gezellig met jullie. Wil ik natuurlijk niet missen. Oke, tot 5 uur. Zal het in mijn agenda opschrijven . Knuffel Dayenne
Hey meiden, hoe gaat ie hier? Ik wil jullie nog even heel veel goeds wensen voor 2008! Liefs Miranda PS met mij is alles goed, nieuwe echo foto in mijn album gezet.
Hai Miranda, Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gwenst. Had wel willen komen maandagnacht, maar kon je huis niet vinden dor de mist. Wat een mooie duidelijke echo foto heb je. Heb al even met HET kennis gemaakt. @all, ben ik nu alweer remi? Helemaal alleen? Gut, nu ben ik alweer zielig. Zal volgende week ook eens wat meer overdag aanwezig te zijn. Dikke knuffel meiden, voor jullie allemaal!
Er is er 1 jarig hoera hoera, \/ er is er 1 jarig hoera. \/ Dat vinden wij allen zo prettig jaja, \/ en daarom zingen wij blij..... \/ Zij leeft nog lang hoera hoera zij leeft nohog lang hoera hoer zijn leeft nog lang hoera. Deesje van harte gefeliciteerd meid. Een hele fijne verjaardag gewenst. Drie dikke smokken.