Graag gedaan hoor meid. Hoop dat je een fijne verjaardag hebt, en dat je veel kadootjes krijgt. Ja hoor, met mij alles goed. Alleen giga jeuk steed aan m'n tepels. Zal de eisrpong wel zijn denk ik. Ook al 2 dagen vruchtbaar slijm. Dus kan allemaal best kloppen. Dusssssss jij weet wat wij doen
Ja heb een fijne verjaardag gehad .. En de cadeautjes, valt wel mee. Niet echt me verjaardag gevierd.. Maar wel, geld gehad en douche spulletjes van de familie van mijn aangetrouwde oom. Lief dat ze aan me gedacht hebben.. Wou ook alleen maar geld zodat ik het op kan sparen allemaal .. En van me schatje krijg ik een nieuwe jas, alleen zijn geld was nog niet gestort, maarja maakt me ook allemaal weinig uit hoor. Ik heb toch alles al wat ik wil hebben . Hahaha ik weet inderdaad wat jij doet!.. Wij mogen ook weer bijna
Ach dat geld komt toch allemaal uit dezelfde pot. Tenminste hier wel. Weet natuurlijk niet hoe jullie de bankzaken geregeld hebben Wanneer mogen jullie weer? Snap deze banner van je niet helemaal.
Nee, wij hebben nog geen gezamelijke bank. Komt wel in Spanje, hier hebben we er toch nog weinig aan.. En hij wilt graag zijn pasje bij zich hebben, dus als we mijn spaargeld bij hem er opdoen is het zo op. Hij heeft een gat in zijn hand! Zo moeilijk is mijn banner niet hoor, hij telt alleen niet tot mijn ei.. CD is Cyclusdag dus zit nu op 16.. En op dag 21 heb ik als het goed is mijn ei.. Dus dat is al bijna
oooooo aha, zo werkt tie dus.... hihi had t zelf ook wel kunnen bedenken. Das inderdaad zonde als je spaargeld dan zo op is. Kun je t beter zo laten.....hihi hij pech.
hahaha inderdaad.. We hadden laatst 130 euro aan me tante gegeven, zodat zij het erbij mij op storte via de bank.. Dt was 24 dec, maar tot op heden nog niets? Alleen een kleine deel ervan ofzo, maar niet alles. Heeeeel raar allemaal. Dus ga straks naar de bank, en ik ga dan me adres wijzigen en vragen om een uitdraai van me bankafschifte van dec en jan.. Hoop dat ik dan duidelijkheid heb, want weet niet waar het geld is gebleven..
Dat is wel errug vaag ja. En ze heeft wel alles naar de bank gebracht? Misschien hebben ze bij de bank wat verkeerd gedaan.
Ze heeft het via internetbankieren gedaan.. Dat vonden we wel zo makkelijk. Ik had geen zin om naar de bank te gaan, dus vroeg aan dr als ik jou 130 euro geef, wil jij het dan op mijn bank storten via het internet. Zegt ze ja is goed, zo gezegt zo gedaan, ik had wel 30 euro meer op mijn bank dan ik zou horen te hebben, maarre geen 100 euro erbij? Ik ben bang dat er bij een winkel iets fouts is gegaan, en ze veel te veel hebben aangetikt ofzo? En heb helaas geen bonnetjes dus terug krijgen zal niet meer gebeuren
inderdaad even kijken. of op telebankieren. Of een rekening overzicht opvragen. Kun je t zo nakijken. Maar bij de bank zijn ze soms ook errug traag hoor.
Jaa, maar er is wel geld overgemaakt, maar niet alles.. Dat is gewoon heel raar! Als ik straks bij de bank ben ga ik eerst nog even saldo opvragen, maarja zal wel niets bij staan. Ik denk er ook aan om bij een andere bank te gaan.
Nou ik blijf t raar en vreemd vinden hoor. Wij zijn bij de rabobank. En bevalt ons prima. Altijd duidelijk en correct. Nooit problemen. Ook telebankieren is handig bij hun. Misschien een idee. He meid, misschien weet jij dit. Een rozig bloedspoortje in doorzichtig slijm. wat kan dat beteken. Hoor eigenlijk woensdag mij ie te hebben volgens de calculator. Zal ik m dan eerder hebben gehad? Heb gisteren dat gehad, en vanmiddag weer gewoon helder doorzichtig. Snap je de vraag? Lijkt zo rommelig als ik t zo terug lees
Misschien nog wat bloed verlies wat je tijdens je ongie niet kwijt raakte! Want je bmm gaat open staan, dus kan het zijn dat je soms wat bloed verliest. Iets anders weet ik ook niet. En ja ik dacht inderdaad ook aan Rabobank.
Anders misschien een contact bloeding, hebben jij en je mannetje toch te ruig gedaan hahaa.. Nou ga jij lekker poetsen.. Ik sluit denk ik maar mijn oogjes, voel me echt niet goed.. Thnxx zal wel lukken voor de rest xxx
Ja! dat is t.#-o He verdikke, zei nog zo tegen m, [-X dat hij zachtjes en teder moest doen. Dit krijg je er dus weer van. Zal m vanavond gelijk maar ff straffen Niet ziek worden meid hoor. Dat kan niet hoor op je verjaardag......... Maar slaap lekker hoor.