Ja, als het erger word ga ik inderdaad een paracetamolletje nemen.. Vanavond gaan we ook naar me schoonvader ff gebak langs brengen..
Ja gaat goed. Ik ben begonnen met testen van mijn eisprong, en wat denk je komt hij zo en zo drie dagen later dan dat ik dacht. Dus ik geloof dat we het nu op het goede moment hebben gedaan. Maar ja of nee ik weet het niet. Ik voel niks maar moet vrijd ongie worden ik zie het wel. Kan meestal ook dat ik het een half uurtje van te voren voel. xxx
Kun je beter direct doen joh meid. Doe t zelf ook altijd als ik ziekjesbegin te worden. En meestal zakt t dan wel weer af. Je kan t altijd proberen. Baat t niet, schaadt t niet. Lekker warm douchen is ook altijd wel ffies fijn......
We zien het wel. ik merk wel dat ik er niet zo heel erg meebezig ben, maar komt ook omdat ik met de feestdagen gewoon moest werken, en het is daar erg druk. Komt van de week wel dat ik eraan ga denken. xxx
Zo he Anja, Dat gaan dus weer spannende dagen worden voor je. Kun je ook niks merken aan je lichaam, of je slijm? Niet dat ik daar wat van verneem hoor. Maar je hoort zo hier en daar een wat he?
Ik kan op dit moment niet erg lang staan, word erg snel duizelig, een dutje doen doet meestal ook wonderen.. Daar ga ik ook straks gebruik van maken. En na het dutten neem ik wel een paracetamolletje. Ben nog steeds bang dat ik weer zo ziek van word als een jaar geleden, toen heb k de heledag er lopen spugen door de paracetamol.
nee ik merk eigenlijk nog niks aan mijn lichaam, enne ook qua slijm niet. ben wel blij dat ik die testen heb gedaan. was erg bang dat ik geen eisprong had. maar gelukkig wel dus. ik heb wel aan jullie allemaal gedacht met proosten op het nieuwe jaar. dat het maar een vruchtbaar jaar wordt. xx
Dat is lief van je Anja .. Inderdaad dat het een vruchtbaar jaar mag worden voor ons! Hoop dat jij binnekort een postieve test in je handen heb, zal duimen voor je!
dank jewel. ik ga ook voor jullie duimen,enne dat je maar niet ziek wordt. ik merk wel dat mijn vriend het erg graag wil ( is zelf gestopt met roken) echt lief. we zien het wel, ben al zo blij dat ik een eisprong heb. Ik ga wel door met testen. je weet waarvoor je het doet. en je hebt zekerheid wanneer je je eisrong hebt, xxx
Hey maar wie weet was je eisprong niet 3 dagen later, maar gewoon normaal. Je kan ook een kortere luteale fase hebben. Tussen 10 en 18 dagen is het heel normaal. Ik zou ook graag met ovu testen willen werken, maar ben onregelmatig dus dat gaat handen vol geld kosten.
Spannend hoor meis, Ben benieuwd wat je testje gaat zeggen. Inderdaad dus wel handig dat je weet wanneer jij je ei hebt. Kon voor mij ook wel eens handig zijn. Zal normaal gezien vandaag of morgen mijn ei moeten hebben, maar heb t vermoeden dat dat zondag al geweest is...... Ik ga ook maar weer eens, moet nog wat aan mijn huishouden doen. blech....
Veel plezier Truus.. Ik ga ook zo ff een lekkere dutje doen. Moet eerst nog op Auto jacht voor mijn mannetje. Xxx
Ik dacht dat het op een donderdag was maar het was op een zaterdag, ik voel mijn eisprong nooit. 16 dagen na mijn ongie. Ik zit in iedergeval al 3 maandjes op 29 dagen kijken wat hij de volgende maand aangeeft. schoonmaak ze. xxx
Leuk werk, auto jacht. Alleen al daarom zal ik elk jaar wel en andere auto willen. Vind dat altijd zo leuk, nieuwe dingen uitvogelen, en kijken hoe iets werkt. heb dat ook met mobieltjes, ennuh camera's....
een vraagje als je een eisprong hebt gaat je temp dan iets hoger zitten en van af weer kan je ga tempen want mijn ongie is net afgelopen dus ik wil weer snel weer aan de slag hahahahaha
Je kan van af dag 1 van je cyclus tempen, liefst rectaal.. Hele cyclus zelfde termometer, elke dag zelfde tijdstip, voor je opstaat. Dag van je eisprong is je temp lager en daarna stijgt je temp met 0,2 graden dan voor je ei! Hoge temp na je ei zegt niets over zwanger zijn. Meer info vind je onder temperatuurkaartjes. Succes.
weet iemand hoe het nou trouwens zit met de temperatuurmethode? ik heb nu al een paar dagen een verhoogde temperatuur van 37.6 meer dan een halve graad verhoogd. ik mag nog niet testen. voor je ongi moest je temperatuur toch weer zakken of niet?