klopt clomid is een pilletje om me eisprong testimuleren en er daadwerkelijk voor zorgt dat me eitje rijpt als er uperhaupt een eitje gaat ontwikkelen hoop het wel dit wordt me eerste clomid kuur namelijk
Mijn dag was heerlijk. Eerst perslucht gedoken (zeg ik dat zo goed?) en daarna in het zwembad gestaan tot 21.15. Pff lange dag, maar wel enig hoor. Ja 2 diensten, ik snap dat je daar moe van word. En van zo'n hete bavianenkont-douche word je nog lammer lijkt mij. Heb vanmiddag ook zo'n douche genomen, moet zeggen dat ik bijna de douche uit stoomde. Heerlijk wel. Lekker ontspannen word ik ervan.
Whoehoe ik had het goed. Tja, ik leer nog wel wat van zulke sites. Ik duim voor je dat je een mooi rijp eitje gaat krijgen! Doe je mee Truus?
He Mvjason, Dank je voor je uitleg.... Ik leer zo veel hiero. Allemaal nieuwe namen en afkortingen enzo.... en soms zie ik dan door de bomen t bos niet meer. Dan kun je beter maar 1 ding doen, en dat is vragen. Heb ooit (lang lang geleden ) in mijn opleiding geleerd dat er geen domme vragen bestaan.
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM Zoiets? [-o< Ach en wil ook wel bidden hoor als dat helpt.....Zal alleen niet weten hoe dat moet.
Ja ik ook. Maar helaas hebben ze daar geen plaatje van. En kan ook niet via knippen en plakken (of kopieren) hier een plaatje van duimen krijgen........ Maar hoe was jou dag vandaag Dayenne?
Nee dank je, zit lekker aan de koude spa en fruit. Ben nog heet van de douche. Zin aan een chocolaatje? heb balisto, mars of twix liggen. Zeg t maar.
Hmmm een twixje lijkt me lekker. Mvjason kopje thee? Ik zou ja zeggen als ik jou was, want thee zetten voor een ander doek niet zo vaak
Oeps.................. Nou gelukkig maar Mvjason. Weet dat ik t anders goed bedoel hoor. Dan moet Dayenne maar voor je bidden(zij kan dat ikke lekkers niet) en dan duim ik voor je. Eerlijk verdeelt dacht ik zo. Jij ook een chocolaatje? Koppie thee of een glasje spa en fruit?
Ja was echt gaaf! Ik heb een garnaal gezien Wist niet dat die beesten zo interessant waren. Wist je dat die achteruit zwemmen? Hihi ja echt.
Zit me net te bedenken dat we Wendy haar topic mooi vol zitten te lullen. Whaha, heeft ze morgen ook weer wat te doen.....lezen lezen en nog een lezen.
meiden bedankt voor de thee/koffie en al die andere lekkernijen maar ik duik me bedje in de hoofdpijn begint optezetten slaap lekker allemaal en spreek jullie morgen weer doei doei
Lekker slapen mvjason. Neem maar snel een paracetamolletje. Tot morgen. Ben er alleen even overdag. Heb 's avonds een plastic bakkie party.... Vond t gezellig vanavond.