Het zegt nog niets, je temp kan de dag dat je ongi word zakken of de dag daarvoor! Maar 37,6 is wel hoog hoor, je hebt nu verhoging. Ben je niet gewoon ziek ? Zou even kijken wat je temperatuur nu is, want misschien heb je wel lichte koorts, en kan je beter deze temp niet meerekenen.
Met mij is alles goed en met jou? Begin al pijn aan mijn tepels te krijgen, en me onderbuik doet erg zeer, dus denk dat mijn eisprong er aan komt Wel lang cyclus weer maarja .
He, met mij ok goed. Heb warme wangen.....zal ook wel met eisprong te maken hebben. Whaha, wat zijn we weer lekker gefocused op ons ei......
Hahaha, dat komt omdat ik ook echt erge pijn heb, alleen aan de rechterkant.. Dus ja dan denk je wel alleen aan je ei .. Maar we doen het toch alleen wanneer we willen dus tja of mijn ei er nou is of niet, ga het niet doen om extra kans te krijgen .
Uhm Haha........ik wel. Nou ja, klinkt ook weer zo vreemd. Maar met dat in t achterhoofd, doen we t wel. En buiten die dagen heerlijk voor de fun. Hoe is je temp nu dan Dees?
36,8 vandaag weer. Hopelijk blijft het zo tot ik mijn eisprong heb gehad. Tja, wanneer je het doet moet je ook zelf weten toch, en het is ook vrij logisch dat je je eisprong in de gaten houd en dan het extra doet. Ik doe het gewoon echt wanneer ik zin heb, want mannetje heeft altijd wel zin .
MANNEN!ze zijn allemaal t zelfde. *zucht* Maar ik denk dat onze situatie ook iets anders ligt dan die van jullie.
stom hè, ik zie nu ineens dat vlakhierboven ook zoiets staat.. maar ik was aan het zoeken ook bij temperatuurkaartjes, maar ik kon niet echt snel vinden hoe het nou werkt. ik voel me niet echt ziek. ik heb nu nog 37.5.. normaal heb ik onder de 37.
@ Dees-> Meid, ik bedoelde dat berichtje niet verkeerd hoor. Vat t aub niet zo op. Voelde me er een beetie schuldig over. @ Desiree-> Ik weet zelf nog niet veel van tempen. Maar onze Ikdus tempt zelf ook. Misschien dat zij je hiermee helpen kan. Weet wel dat je elke morgen om dezelfde tijd voor je opstaan moet tempen. Rectaal. Dat noteer je. Na je eisprong gaat je temp minstens met 0.2 graden omhoog. Je kan dus volgens mij alleen maar achteraf zien als je je ei hebt gehad. Vervolgens bijft je temp hoger dan voor je ei. Tegen de tijd dat je nod volgt daalt je temp weer om ongesteld te worden. Daalt hij niet, KAN dit wijzen op een zwangerschap. Maar dan nog kun je t beste testen de dag dat je ongesteld moet worden, of later. Volgens mij zit t zo. Als ik t nou niet goed heb, verbeter me dan maar. Maar dit is wat ik weet. Liefs.
Maakt niets uit hoor Truusjee. En je hebt het geel goed uitgelegt hoor! Alleen als je de heletijd een regelmatige temp hebt, en dan eens een dip heb kan je dus weten dat je een eisprong hebt. Anders niet, dan weet je het wel pas achter af.
ik ben nu ziek en mag de temp dus niet meerekenen :x . en nog eens ongesteld ook! hopelijk bij de rest meer succes..!
ik ben nu ziek en mag de temp dus niet meerekenen :x . en nog eens ongesteld ook! hopelijk bij de rest meer succes..!
He getsie, das niet zo fijn meid. (al heb ik geen idee hoe t voelt. ) Heb namelijk nog nooit blaasontsteking gehad. Nou heel veel sterkte meid bij de huisarts
Ik heb het ook nog nooit gehad, ja toen ik een kleine meid was die in de pampers liep, maar daar weet ik niets van. En ik kan me er helaas wel iets bij voorstellen paar jaar geleden catether in mijn plasbuisje gehad, en plassen daarna deed heeeeel veel pijn. Ik hoop eerlijk gezegt dat het niets is. Straks moet ik nog zeggen ik probeer zwanger te raken is die antibiotica wel goed bla bla, ik ken die hele dokter niet eens dus, pfff.
Naar mijn weten heb ik tnog nooit gehad. Maar weet wel wat de symptomen van een blaasontsteking zijn. (wegens mijn werk) - pijn bij plassen - bloed bij plassen - troebele urine - sterk ruikende urine - vlokken in de urine - in somige gevallen koorts. Opstijgende blaasontsteking: - pijn bij plassen - bloed in de urine - pijn in onderrug uitstralend naar de zij (nieren) - koorts Hoop dat je hier wat aan hebt. Zal in jouw geval wel even melden dat jullie proberen zwanger te worden. Kan geen kwaad dat ze dat weten.
Oww maar dat heb ik niet, nouwja bloed in de urine zou opzich wel kunnen want dat hoeven wij niet te zien met het blote oog. Ik heb alleen pijn bij het plassen, en ik denk steeds dat ik moet plassen terwijl er 1 druppel uit komt. En als ik dan geplast heb voel ik de heletijd een brand gevoel. Ik kan ook eerlijk gezegt niet plassen, alleen in de ochtend plas ik normaal en daarna niet meer:S