k dacht dat er in die brance vacatures zat waren, vergis ik me zeker in. Ik hou dat ook niet allemaal bij. je vriend is hele dagen weg, dus zit je ook nog alleen?
Nou wij wonen met zijn 7en in één huis. Tot we naar Spanje verhuizen, dan wonen we ook nog met zijn alle maar wel groter huis . Dus alleen ben ik nooit, wat soms echt zijn nadelen heeft.
oke ben je niet alleen nee, wat inderdaad soms ook zijn nadelen heeft. wanneer ga je verhuizen? lekker joh in Spanje wonen. ps. Ik wordt nou wel een beetje gek van mijn hoofdpijn.......
oke das al snel. ik heb net iets ingenomen. Ik ga zo stoppen ga naar mijn werk. fijne dag en ik spreek je weer doei
He meis, Met mij is alles goed hoor. Nog aan t wachten... Jij zit ook nog te wachten zie ik. Npg 6 daagjes meid.... SPANNEND! Maar hoe voel jij je? Enig idee? voel je al wat? Nieuwsgierig is ik he?
Hee lieve meiden! Met mij alles goed! Het wordt idd weer spannend hier, maar ik voel eignelijk weinig. Het enige dat ik vandaag merkte is dat er een heel klein puntje bloed in mijn broekje zat, maar geen ongi hoor! Weet het ook niet maar we zien wel haha pfff SPANNING! En mijn rechter tepel is een beetje gevoelig, maar niet mijn hele borst! eerlijk gezegd denk ik net zo veel haha ben wel ongeduldig nou maar moet helaas nog 6 dagen wachten! xxxxxxxx
Zal voor je duimen deze 6 dagen! Ik heb ook mijn eitje gehad. Of op dag 16 of 19. Dus zit 4 dagen na mijn ei of 1 dag, dus zit ook alweer af te tellen
Ja, dat ene puntje bloed.... @ dees.. En? geklust? Dat tempen (had eerst testen staan ) is echt wel mooi. nu weet je ook wanneer je zo ongeveer ongie kunt gaan worden.
innesteling mmmm daar had ik nog niet ens aan gedacht haha....Maar ik zal wel weer pech hebben pffff Hoe lang moeten jullie nog achten tot testen? xxxxxxxxx ps. ben zo terug, ff boodschappen doen!
Ja hoor ! Als ik op 7 jan mijn ei heb gehad, heb ik 5 op 6 jan geklust en 7 op 8 jan. En als ik het 10 jan heb gehad, heb ik ook die nacht geklust.