Ja deze maand wel ja, normaal ben ik veel te moe. Maar ik heb ook een paar keer in de middag geslapen, dus het is goed gekomen 's nachts . En hij heeft vandaag vrij genomen, dus vanochtend ook nog even bezig geweest haha.
Misschien wel ja, maar denk toch dat ik uit kom op de 27ste.. Aangezien ik toen ik ging douchen gister, veel eggwhite had. Dus even afwachten . Veel kook plezier.
Fijn Wendy dat je weer thuis bent. Ik heb voor mijn man bruine bonen met spek gemaakt. En voor mij lasagne opgewarmd. Vrijdags eten wij altijd lekker makkelijk. Maar 't smaakte weer heerlijk, heb mijn buikje weer vol. Moet nog ff de keuken opruimen, vaatwaser aan en da ga ik denk ik lekker uitbuiken op de bank. Wat eten jullie?
Heb nu broodjes in de oven staan. Gaan broodje gezond maken en heb een kan verse sinasappelsap geperst! lekker zezond dus en een meloen salade als toetje heerlijk! xxxxx
Geen flauw idee wat we gaan eten, maar het is altijd lekker Hmm lasagna is ook lekker, ben dr dol op Ik ga nu weg, eetsmakelijk straks Wendy. En fijne weekend jullie xx
Ja inderdaad, jullie ook een fijn weekend. Tot de volgende x. Wendy, zal aan je denken meis. Misschien dat t helpt.
Nee, je bent niet alleen. Ik ben d'r ook. Was even alles aan t lezen. Info zoeken.... Goeiemoggel meis, hoe isie?
Sorry voor mijn late reactie, dacht ga even ontbijten het is toch rustig hier. Maar ben dus niet alleen. Ja met mij is het goed! Geen last meer van me blaas . En hoe is het met jou.
Met mij goed, wou net weggaan. Maaruh heb je die blaasproblemen aan mij gegeven? Heb gevoel een hele volle blaas te hebben, en ben net geweest. Heel vreemd.
Nou ik hoop het niet, anders sorry. Dan mag je het wel aan mij terug geven hoor . Veel plezier vandaag, xx
hey Truus, ja al 2 x getest,maar heb ook niet het gevoel hoor dat ik zwanger ben. vind het wel echt k*t dat mijn cyclus van slag is. ik heb ook niet het gevoel dat ik ongie ga worden en met jou?
Ja, sorry dat ik ernaar vroeg....Las net je topic. Inderdaad wel vreemd, dat je cyclus nu ineens langer is.... ALs je van de week nog niet ongie word, dan even de huisarts raadplegen he .!.