ronde 1..... dis eigenlijk mag ik niet zeuren, ja ik weet het, ik voel me ook erg lullig als ik anders vrouwen hier zie die al met de ik weet nie hoeveelste ronde bezig zijn....
Hee truus! Nou dat weet ik dus niet ben pas een weekje aan het tempen maar weet wel dat mijn normale temp op 36,9 ligt. Ik hoop ook dat het een goed teken is, ook kan ik heel moeilijk naar de wc sinds 3 dagen pfff wat een ellende haha! Het blijft allemaal verschrikkelijk spannend en ik hoop dat de week zo om is haha! Liefs Wendy
volgens mij als ik dit weekend ga testen heb ik de meeste kans dat ik genoeg hcg hormoon heb of niet.. wat zouden jullie doen dames, ik heb nog een clear bleu in de kast liggen, zal ik wachte of toch nu maar... alleen ochtendurine heb ik nie meer..
Kijk want ze zeggen ook dat je vanaf je ongi moet beginnen te tempen, omdat je dan een betere inzicht heb in je temp. Zo kun je ook je eisprong bepalen. En blijft ie daarna hoog. Dan zit je volgens mij wel goed. Anders moet je als je toch ongi word, dan gelijk beginnen met tempen. elke morgen op dezelfde tijd. En goed bijhouden. Ik denk dat t dan veel duidelijker is allemaal. Maar heb je je bloedruk al laten controleren? daar kun je t ook warm van hebben. @ Sarientje. ik zou gewoon ff testen. of morgen ofzow. Nou ja als je wachten kan tot t weekend. is nog beter denk ik. Dan zal je toch genoeg HCG hebben. Dan heb je een beetje meer zekerheid. Ik bedoelde t net niet negatief hoor. Kan soms zo overkomen....maar is absoluut niet zo. En wij mogen ook best zeuren....Wij leren net ons lichaam een beetje kennen. Zonder de pil. Snap je?
Hee meiden! @ truus: mijn bloeddruk is goed gelukkig haha @ sarientje: iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen, maar als ik in jou schoenen stond zou ik vandaag een testje wagen. Je kunt de hele dag door tesen, dat hoeft tegenwoordig niet meer met ochtend urine! Ik duim voor je! Hee meiden ik moet nog ff gaan werken, maar ben straks weer online! Liefs Wendy
het truus 1980 nee joh, ik had nie ens in de gaten en iedereen mag alles tegen me zegge.... ach kon het dus net ook nie laten om toch die clear bleu te pakken.... ik had m tenslotte in de kast.. en uitslag... niet zwanger.... nu ben ik eigenlijk op het randje om in een sip te raken, maar ja hou me maar vast aan het idee dat het en geen ochtendurine was en ik misschien niet genoeg hormoon heb... ik ga er gewoon 1 zaterdag doen..... bedankt iedereen voor jullie adviesen en medeleven xxxxjes
Ik ga er ook weer vandoor. Moet me nodig eens aankleden. Loop nog steeds in de pyama Ja ik schaam me....Maar ben ook zo druk met lezen steeds, dat ik helemaal de tijd vergeet. Doei doei @ Sarientje. Sterkte meid. Wat je ook beslist. Ik kijk vanavond nog wel even of je nog nieuws hebt.
Oe das snel. Maar nu een nega test wil nog niks zeggen he? Gewoon even geduldig wachten tot zaterdag. Ben benieuwd. Zo en nu ga ik me aankleden. Doei doei
met een clearblue hoef je niet persee je ochtend urine tebewaren meid suc6 en hopelijk heb je van het weekend wel een positieve test
Ben er weer hoor. Aangekleed en wel. Heb even leuke nieuwe laarzen gekocht. Bij de SCAPINO! Ik slaag nooit bij de scapino. Maar goed, nu dus wel. En ze waren niet duur..... das helemaal mooi meegenomen. Nog nieuws hier?
Hee truus! Eindelijk ben ik niet meer alleen! alleen nu moet ik zo wel gaan eten haha. Hier bij mij niet veel nieuws, heb alleen een koortsig gevoel en heb het verschrikkelijk koud! Ik las trouwens op de site van mat care dat zei zwtesten hebben die je al 6 dagen voor nod kunt gebruiken! Liefs Wendy
Eet je bami met me mee? en met m'n mannegie natuurlijk.... Nou heb je die testen al besteld? Pietje ongeduld grapje naturlijk
Ik sluit even af hoor. We gaan eten. Ik dek de tafel wel voor je. Als je mee wilt eten, dan kom je maar aanwaaien. Doei en tot straks.
haha lekker bami lust ik wel mag mijn ventje ook mee eten haha..... Wij eten pasta met sla ook heerlijk. Nou ik heb CB testen in huis en heb nu 2 testen van mat care besteld, maar die ga ik niet al 6 dagen voor nod gebruiken hoor dat vind ik te vroeg probeer het gewoon 2 dagen voor nod. xxxx
nee geen nieuws, voel wel een lichte banden pijn, maar ja, kan natuurlijk ook weer met mijn ongi te maken hebben he.. scapino ja, nee ik kom er ook eigenlijk nooit, moet je net treffen denk ik.... oh heb weer 3 nieuwe testen gekocht van de clear bleu, maar dan de digi.. iemand hier ervaring mee? xxxjes
He Sarientje. Ik kom normaal ook nooit bij de scapino. Mar zag in hun folder leuke laarzen. Achteraf vielen ze ernorm tegen. Maar zag dus wel andere mooie. Ik heb trouwens helemaal geen verstand of ervaring met zwangerschapstesten. Kan je daar dus niet mee helpen. Maar balen joh, dat zo'n last van je buik hebt.
ja best wel, tis nie zo dat ik niet meer kan lopen hoor, maar vanmiddag ff naar de winkel, en dan trekt me dat echt bij mijn schaambeen... en hoe heeft de bami gesmaakt? ik heb heerlijk stampotje gehad, was het ook wel weer voor.... nou, nu ff lekker in bad... morgen vroeg er nog maar eens een testje tegenaan gooien.. xxxjes
Hee Sarientje! Ik heb ook die digi tesen van clear blue in huis. heb er zelf nog geen gedaan is wel een beetje vroeg voor bij mij. Maar die test is me aangeraden door een vriendin die hem heel fijn en makkelijk vond zij teste een dag voor nod positief maar dat verschilt naturlijk per persoon. Liefs Wendy