ja maar bloed geeft ook wel moed, ik bedoel als dit zo een week blijft, geen ongi, nah word je ook nie vrolijker van... geen bloed,nega test...bah bah dus als ik nie zwanger ben dan maar zsm ongi worden, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben...
Nee wat is babyboom? Sarientje, irritant he als je niks zeker weet! Je kan ook naar de dokter gaan, voor een bloedtest. Weet je het gelijk zeker .
In dat programma volgen ze 100 stellen met een kinderwens. Dat was vandaag de eerste aflevering! donderdag avond om 20:20. 100 stellen deden tegelijk een test en er waren er 23 zwanger.....zo spannend om te zien hahah XXXXX Hee meiden ik lees morgen verder ga nu lekker tv kijken! slaap lekker! kus Wendy
He meiden, Ik ben er weer effies. Was eigenlijks nieuwsgierig naar Sarientje. Meid, een hele dikke knuffel voor jou. Wat vind ik dit nou sneu voor je dat je weer nega getest hebt. Maar zoals wendy t al zei geen bloed geeft moed. En als t nou nog lang uitblijft, dan zal ik toch even naar de huisarts gaan als ik jou was. Desnoods eis je een bloedtest! Daar is t dan toch wel op te zien dacht ik zo. @ Wendy Zal ik jou dan eens een moi verjaardagskadotje geven op je verjaardag (mits ik dan ga testen). Wanneer ga je zelf eigenlijks testen? T spant er bij jou nu ook zo'n beetje om! hihi Spannend hoor. Meiden, ik ga nog heel even lezen en dan slapen. Tot morgen allemaal. Dikke kus en knuffel.
He mv jason. Dat is super lief van je. ik wil m namlijk graag in mijn avater, maar ik krijg m niet klein genoeg. En die foto bewerkingsprogramma op de laptop snap ik ook niet. Het is die giraf die ik eerder vandaag verstuurd heb. Anders wil ik m jou ook wel mailen hoor. Het is Olaf de giraf. Ken je die? die is zooooooooo leuk.
alsjeblieft truus ik hoop dat je het iets vind volgens mij mag hij zo groot zijn hij mocht niet groter als 5 kb en dat is hij net niet
He, nog mensen wakker hier? ben net terug van een cursus en wil nog niet naar bed. Heb vanmiddag op dit forum voor het eerst gepost (ben pas lid sinds gister, maar volg het al een tijdje) Heb zitten klagen dat ik ongi was geworden (terwijl ik pas in ronde drie zit, sorry voor diegenen die al veel langer bezig zijn) Ben gewoon te ongeduldig. Is ook net of ik overal zwangere buiken zie (en babyboom programma's )
hoi hoi stond net op punt naar bed tegaan meid klagen mag hoor of je nu net pas bezig bent op al veel langer dat maakt helemaal niks uit hopelijk is de volgende ronde wel raak voor jullie nu ga ik echt me bed opzoeken die kleine man huilt slaap lekker
Hi meiden. Mag ik ook gezellig mee komen kletsen? . Ik ben nu in ronde 3 voor het echie, 19 april laatste pil geslikt. Heb 3 maanden voor het ontpillen gerekend vandaar dus nu in ronde 3. Zoals veel meiden hier ook zeggen: wachten duurt zoooooooooooooooooooooo lang! Bah. Heel herkenbaar: als ik iets in mijn hoofd heb dan wil iok het ook NU of iig zo snel mogelijk. Maar helaas wat dit betreft laat de natuur zich niet dwingen . Volgens de calculator heb ik vandaag innesteldag. Spannend. Weet ook nog niet zoveel overal van hoor en kan het verder ook niet vragen behalve hier dan want netzoals bij sommigen van jullie weet ook bij ons niemand ervan. Ben de laatste dagen wel wat misselijk en vanaf gisteren duizelig. Ik vraag me dan af zou het zover kunnen zijn? Heb oik beetje druk op de blaas de laatste dagen net of je naar het toilet moet maar dan lukt/hoef je helemaal niet. of maar heel iets. (sorry voor de details ) Gek. Mijn vriend was er eerst nog niet aan toe. Maar sinds de vriendin van zijn collega niet gepland zwanger is en die collega er erg blij mee is wordt mijn vriend ook steeds enthousiaster . We gingen er al voor hoor maar het m,oet wel leuk blijven om "te oefenen / te klussen". Want het moet geen moeten worden; dan gaat het niet en dat lijkt me niet de goede manier. Maar net zoals jullie: IK WIL ZOOO GRAAG! Hopen dat het deze maand raak is, wel in de goede periode "geklust/geoefened" dus wie weet. Op 28-10 zou ik kunnen testen. Worden spannende dagen. Iedereen heel veel succes met zwanger worden en ik duim voor jullie dat het snel lukt (en voor mezelf ook, hihi ). Knuffel, Iris.