Hey dames. Hoe is het hier? @ Truus al getest? @Ikdus hebben jullie het alweer bij gelegt? Wij hebben vandaag het zaad van mijn mannetje ingeleverd, maandag krijgen we als het goed is de uitslag. Echt spannend. Gelukkig moet ik van het weekend werk( kan ik even mijn hoofd ergens anders houden. liefs van mij
Heej meiden! Truus al getest? Zit hier keihard te duimen Aaaah meid ik hoop het toch zo voor je! Heej Anja hoe is het? Wauw, spannend zeg...Hoelang zijn jullie nu bezig?
Persona is anticonceptie iets. Die geeft rode en groene dagen aan. En op de rode dagen mag je geen sex hebben want dan is de kans dat je zwanger raakt groter. Je raad het dus al op de rode dagen moet je sex hebben :d.. Is dus net als ovu testen .. Anja: Fijn dat je zo snel de uitslag al krijgt, ben benieuwd wat het is.
hey hey. @ikdus van wie krijg je een persona (snap er niks van) sorry. En blij om te horen dat het weer bij is gelegt. @ dayenne: we gaan nu voor de 7de maand. En jij? xxxxxx
Niet iedereen is nu toch aan het slapen? Pff ben misselijk. Van de koffie. En honger en moe. Ben benieuwd of Truus zwanger is. Hoop het echt voor d'r. Zou superleuk zijn . En Anja, das ook spannend hoor.. hopelijk gaat de tijd snel dat je dan de uitslag hebt. En Dees gelukkig hebben jullie weer bijgelegd. Zo'n negeerruzie is echt vreselijk. Die heb ik gelukkig niet vaak met me vriend maar die vind ik echt het ergst :x . Dayenne is het met jou alweer beter of nog steeds ziek?
@Anja, we hebben nu een pauze. We hebben het een tijd terug 3 maanden geprobeerd. Over een paar maanden gaan we weer verder. @Desiree, ja het gaat alweer beter dank je! Vannacht aan het ijlen van de koorts, maar gelukkig heb ik nu alleen nog verhoging. Hoe is het met jou?
Thanks Dees. Hee wat was er nou met een dikke buik ofzo? Zat net te lezen bij een topic van ajuintje....Waar ging dat over?
Gelukkig. Dat ziek zijn is ook maar niks. Hier gaat het wel oké. Maar ik wou dat het februari was . Dan is weer eens mijn NOD. En ik wil weten of Truus zwanger is. Blehhh.... ik heb zin om vrij te zijn en om wekenlang NIET te werken. Gelukkig salaris vandaag gehad
Ooow er was een vrouw die 5/6 weken zwanger is maar het lijkt eerder op 5/6 maanden.. Ik ga r ook weer vandoor xx
Ik ben ook benieuwd naar Truus! Zullen we samen duimen? Ik snap dat je niet wilt werken. Blegh hou dr zelf ook niet van. Wat voor een werk doe je?
ik doe administratief werk. in de verzekeringen. kan de hele dag op me kont zitten, lekker lui, maar 8 uur lang is toch wel lang.. Ja ik duim wel voor Truus hoor. Werk jij ook eigenlijk? (of zit je nog op school, of allebei). Werk is soms wel gezellig maar al die dagenen uren achter elkaar vind ik eigenlijk te lang. Gelukkig heb ik salarisverhoging gehad