Oooh heerlijk lui werk . Ja, 8 uur zitten is we lang ja. Ik werk niet. Ik zit op school. Loop wel stage, soms betaald en soms niet.
je vraag me ook af wat Truus aan het doen is. maar ik zoo moe ik ga even op de bank dutten. ben er straks nog wel. doei!
Neeee honey Aaah meid balen joh! Dikke knuffel, en succes in de volgende ronde! Liefs Dayenne ps. Truus ik begin nu wel te denken dat je een feessie aan het bouwen bent. Ik hoop dat ik gelijk heb!
Haha ik wel iets eerder hoor. Was vroeg op vandaag dus ga dr ook vroeg in! Morgen heerlijk uitslapen Wat ga jij morgen doen?
ik ga rond de klok van half 9 opstaan misschien iets eerder want we moeten iets eerder weg dan werken tot de klok van 18.00 en dan gaan we ff shoppen moeten ff lsngs de bank en ik mag nog een verjaardags kadootje uitzoeken
Goedenavond trouwens. Hoe is t met iedereen? Zal toch eens die afbeelding anders proberen. Anders CHECK MY ALBUM!
Omg Truus die is nega hoor, zie geen lijntje! Geintje natuurlijk. OMG, je bent zwanger Truus! Gefeliciteerd Wat goed zeg! Ben super blij voor je Waauuww :d 8)